MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Koop en Ruil / Gezocht!

zoeken in:
Gezocht: Crosby & Nash - Another Stoney Evening (Live 1971) (DVD-Audio)

Waarschijnlijk is de prijs op Amazon het grootste bezwaar...

Je wil hem of niet natuurlijk, op eBay is hij 5 keer zo duur (als je kijkt naar de 2dehands). En hij is nergens goedkoper te vinden.

Bedankt voor jullie suggesties! Ik ga er eens even naar kijken. De DVD-audio versie zag ik al op amazon.de staan. Eerlijk gezegd heb ik wat koudwatervrees om een product uit het buitenland te halen. Daarnaast gaat er binnenkort ook een Amazon site voor NL online. Allicht is hij via die weg te bestellen. Vorig jaar is ' Another Stoney Evening' op vinyl verschenen. Het zou mij niet verbazen als binnenkort een DVD/CD versie zal volgen.
Maar goed, eerst eens de site van amazon.co.uk bekijken

Via amazon uk kan je met een gerust hart bestellen hoor.

sxesven
Kashiwa Daisuke - Program Music I (CD)

Iemand? Opeens helemaal pleite en uitverkocht overal, alleen nog tweedehands voor woekerprijzen te vinden.

sxesven schreef:
Jawat! - Ut Zwarte Aap

Anyone?

Zoek je hem nog? Ik heb hem voor je.

Cured
Ik zou graag de volgende CD's in jewelcase willen kopen, PM me maar als je deze CD's hebt en wel wilt verkopen.(dus geen Digipack/ karton'')

The National - High Violet
Radiohead - In Rainbows
Bruce Springsteen - Magic
Damien Jurado - Saint Bartlett
PJ Harvey - White Chalk

Radiohead - In Rainbows

Bestaat deze in een jewelcase?

Gezocht op vinyl:

OST Jaws I & II (John Williams) 1975 &1978
Alice Cooper - Killer (1971)
Neil Young - Time Fades Away (1973)
Rogier van Otterloo - OST Soldaat van Oranje (1977)
Neu! - Neu 75' (1975)
Neu! - Neu (1972)
Michael Hoenig - Departure From The Northern Wasteland (1978)
Matthews Southern Comfort - Later That Same Year (met Woodstock erop) (1971)
OST FM (1978)
Ashra - Blackouts (1977)
Agitation Free - 2nd (1972)
James Bond - OST Moonraker (John Barry) (1979)
Ash Ra Tempel - Starring Rosi (1973)
Graham Nash - Songs For Beginners (met klaphoes) (1971)
Ash Ra Tempel - Join Inn (1973)

--- op CD
Ash Ra Tempel - Le berceau de cristal (1975/1993)

sxesven
Als iemand voor een redelijk prijsje van The Durutti Column - Without Mercy af wil hou ik me aanbevolen.

Gezocht CD of LP van Ravi Shankar - Live In San Francisco (1967)

Cured
tsjong schreef:
(quote)

Ja, in het begin heb ik die in jewelcase gezien diverse malen, maar was toen nog niet zo'n 'radiohead'

Gezocht op CD of Vinyl : Lee Moses - Time And Place

PM graag als je deze hebt en wilt verkopen

Cured
Ik zoek een CD van The Damned, maar kan [m niet vinden. Heeft iemand het debuutalbum en wil ie'm kwijt, dan ben ik je man.

Als je Damned Damned Damned bedoelt, deze is gewoon bij Bol.com te bestellen.

tuktak
tsjong schreef:
(quote)

In mijn kartonversie (veel mooier natuurlijk) zit een hoespakketje om er een jewelcase van te maken.

Ik zoek cd's van breaking benjamin en van three days grace. Ik hoor het graag als je ze hebt!

DjFrankie (moderator)

Heb ik gekeken maar verzendkosten kwamen op 12 euro. Een beetje overdreven vind ik zelf. Koop overigens steeds meer via discogs.

Maar bedankt voor je snelle reactie

DjFrankie (moderator)
rik88 schreef:
Heb ik gekeken maar verzendkosten kwamen op 12 euro. Een beetje overdreven vind ik zelf. Koop overigens steeds meer via discogs.

Maar bedankt voor je snelle reactie

Als je met de aanbieder onderhandelt over opsturen zonder jewel-case dan kun je een hoop besparen

En zelf pas ontdekt
http://stores.ebay.de/estocks-deutschland_W0QQLHQ5fSellerWithStoreZ1QQ_sasiZ1QQ_sidZ1076188124?_fsub=&_nkw=three+days+grace+&cat_keyword_go=

http://stores.ebay.de/estocks-deutschland_W0QQLHQ5fSellerWithStoreZ1QQ_sasiZ1QQ_sidZ1076188124?_fsub=&_nkw=Breaking+Benjamin+&cat_keyword_go= incl verzendkosten

Bedankt voor de tip. Heb nu net bij iemand 6 cd's gekocht voor 30 euro inclusief verzenden.

Ben nu alleen nog opzoek naar een cd van de band Crossfade. heb je misschien ook nog een tip hoe ik daar aan kan komen haha.

Heb hem al gevonden denk ik!

Ik zoek Gridlock - Formless op cd, niet via discogs.

tuktak
ghehe, succes

Lukk0
Dat is wel een uitdaging ja. Waarom niet via Discogs, als ik vragen mag?

Ik zoek stevige cd doosjes. Waar halen jullie die? Heb namelijk al mijn Dvd's op mail my disc staan en ontvang dus vaak cd's zonder doosje.

DjFrankie (moderator)
rik88 schreef:
Ik zoek stevige cd doosjes. Waar halen jullie die? Heb namelijk al mijn Dvd's op mail my disc staan en ontvang dus vaak cd's zonder doosje.

Klik

Lukk0 schreef:
Dat is wel een uitdaging ja. Waarom niet via Discogs, als ik vragen mag?

Dat mag uiteraard. Er worden daar 2 cd's aangeboden en met beide verkopers krijg ik het tot op heden niet rond.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:09 uur

geplaatst: vandaag om 12:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.