menu

Muziek / Koop en Ruil / Te koop: vinyl

zoeken in:
Over het algemeen in goede staat. Voor zover ik weet, geen tikken/overslaan etc. Ook hier bewust geen prijzen, maar het mag weg voor een leuk bod.

Anthrax – State Of Euphoria
Anvil – Hard n Heavy
Beastmaker – Lusus Naturae (rood)
Blaak Heat Shujaa – The Storm Generation
Blaak Heat Shujaa – The Edge Of An Era
Black Mare – Field Of The Host (grey vinyl)
Black Sabbath - Tyr
Blue Öyster Cult – On Your Feet Or On Your Knees
Blue Oyster Cult – Club Ninja
Brian May & Friends – Star Fleet Project
Brutus – Brutus
Captain Beyond – Dawn Explosion
Castle - In Witch Order
Castle - Blacklands
Chelsea Wolfe - Apokalypsis
Cinderella – Night Songs
Cirith Ungol - Paradise Lost
Dario Mars & The Guillotines – Black Soul
Devadip Oneness – Silver Dreams & Golden Reality
Domovoyd - Oh Sensibility
Doomraiser – Mountains Of Madness
Elder - Spires Burn/Release
Electric Moon – Mind Explosion (groen)
Esben And The Witch – Older Terrors
Exodus – pleasures Of The Flesh
Fairport Convention – Liege and Lief
Fairport Convention – What We Did On Our Holliday
Fields - Fields
Focus – Con Proby
Gandalf – Tale From A Long Forgotten Kingdom
Genesis - Genesis
Girlschool – Hit And Run
Hapshash And The Coloured Coat – Featuring The Human Host and the Heavy Metal Kids
Heart – Dreamboat Annie
Intruder – A Higher Form Of Killing
Journey – Infinity
Judas Priest – Killing Machine
Judas Priest – Some Heads Are Gonna Roll (12” single)
Judas Priest - Turbo
Kiss – Unmasked
Lord Vicar – Signs Of Osiris
Mandator – Initial Velocity
Mansion – We Shall Live EP
Mekong Delta - The Music Of Erich Zann
Midas Touch - Presage Of Disaster
Missus Beastly - Missus Beastly
Moloch - Moloch
Quiet Riot – Condition Critical
Quiet Riot – QR III
Ravage – Wrecking Ball
Rick Wakeman – The Myths And Legends Of King Arthur And The Knights Of The Round Table
Saint Vitus – C.O.D.
Saint Vitus – Die Healing
Samsara Blues Experiment – Revelation And Mystery
Santana – Devadip Oneness
Scavanger – Battlefields
Seirom – And The Light Swallowed Everything
Shah – Beware
Slayer – South Of Heaven
Steeler - Steeler
Streets - 1st
Streets - Crimes In Mind
Stryper - In God We Trust
Sula Bassana – The Night
Tank – This Means War
The Heads – Nobody Knows (wit vinyl)
The Mamas and the Papas – Deliver
The Steve Miller Band – Book Of Dreams
The Who – My Generation
The Who – Quadrophenia
The Who – Who’s Next
The Who - Tommy
The Who – Meaty Beaty Big & Bouncy
These Monsters – Call Me Dragon
Torch – Fire Raiser
Twisted Sister – Love Is For Suckers
Tygers Of Pan Tang – The Cage
Ufomammut - Ecate
Under Milkwood - Under Milkwood
Vengeance - Take It Or Leave It
Vinum Sabbatum - Songs From The Convent
Vortex - Open The Gate
While Heaven Wept – Sorrow Of The Angels
White Hills – Frying On This Rock (white vinyl)
Wo Fat – The Black Code
Wytch Hazel – Surrender & The Truth
Y&T – Struck Down
Yes – The Yes Album
Zenith - Prisoner
V.A. – Frisian Metal Massacre – Vol. 2

Voor de liefhebber: volgens rtv oost teletekst gaat de collectie van het Grammofoonmuseum te Nieuwleusen in de verkoop. De eigenaar wil het liefst dat de hele boel naar het gemeentehuis verplaatst wordt, maar dat is onzeker. In geval van geen geschikte koper komt er een online veiling.

Voor de goede orde: ik ben niet de eigenaar!

Aangeboden :
Dolf Hartmann prasentiert Die Frank Zappa Story

Op het befaamde Verve Label met een dubbele Duitse hoestekst .
Hoes heeft wat randschade maar de plaat is in prima conditie.
Het gaat om dit item:
Frank Zappa - Dolf Hartmann Präsentiert Die Frank Zappa Story: LP, Comp For Sale | Discogs

De prijzen van discogs hanteer ik niet , ik heb liever dat dit terecht komt bij een verzamelaar/fan voor wie dit een leuk hebbeding is .En nou heb ik mij laten vertellen dat hier wel wat Zappa-freaks rondwaren op dit forum. Dus doe een leuk bod en maak jezelf blij in deze donkere dagen .

Hallo allemaal, ik heb een aantal LP's te koop.
Het zijn platen van mijn vader en dus originele uitgaven van lang geleden:

George Harrison - The concert for Bangladesh
Neil Young - Harvest
Crosby Stills Nash & Young - Deja Vu
The Peddlers - Birthday
The Peddlers - Freewheelers
The Peddlers - Live in London
The Peddlers - Power
The Peddlers - Live at the Pickwick
The Peddlers - The best of
Wim Koopmans - When dreams come true
The Kilima Hawaiians - Onder wuivende palmen
35 jaar Millers o.l.v. Ab de Molenaar
Leo Fuld - Mazzel

Ik heb uit een erfenis een stuk of 300 LP's gekregen, deze willen we verkopen, maar hoe dat het beste aan te pakken?

Het betreft een grote variatie aan artiesten, zoals Pink Floyd, Led Zeppelin, Neil Young, Eagles, Linda Ronstadt, Allman Brothers Band, ofwel veelal jaren 60, 70, 80.

De beste man was uiterst zuinig, dus de hoezen en platen zijn op zijn minst VG+ een hoop denk ik zelfs EX-.

Zet je dat dan in één keer te koop, of juist per artiest? Per losse plaat zie ik sowieso niet zitten. Willen er een goede prijs voor, maar ga niet jaren zitten leuren.

In de loop van de week zal ik eea eens nader inventariseren.

Dus, graag advies!

harm1985Heb je al overwogen die albums te houden en evt. een platenspeler aan te schaffen, ook een blijvende herinnering.

Verder: stuur je wel een pm

Mju: ik heb een jaar geleden of wat mijn collectie (stuk of 30) verkocht. Mijn platenspeler (een Lenco van 60 euro) al jaren niet aangesloten. Ik heb een handjevol LP's gehouden omdat ik die niet op CD heb, of omdat er een nummer op staat die niet op de CD versie staat.

Hi! Heeft iemand van jullie de orginele LP van Eddie Vedder - into the wild? Die te koop is uiteraard

Iemand interesse in vinyl singles? heb er zo'n 750...

Doe d’r maar een paar...

Edgar18 schreef:
Doe d’r maar een paar...

Ga je een relatiebureau voor singles beginnen

Wordt hier alleen maar cds en vinyl aangeboden of ook wel iets ervan gekocht? Ik zie nml nooit eens een reactie....

Gaat bij mijn weten allemaal via pm's.

Echo01 schreef:
Wordt hier alleen maar cds en vinyl aangeboden of ook wel iets ervan gekocht? Ik zie nml nooit eens een reactie....

Er is een vergelijkbaar topic voor cd's en die zie je users hele lijsten posten die - door regelmatige updates (ivm verkochte items) - slinken. Voor cd's bedragen verzendkosten ca 2,50 - die kan je, bij wijze van spreken, nog per stuk verkopen (al is dat natuurlijk wel een gedoe).

Voor lp's zijn die verzendkosten minimaal 5-6,- en dat maakt het natuurlijk lastiger om een enkel exemplaar aan te schaffen, tenzij ...

En veel verloopt via pm's - ik heb zelf ook wel dingen aangeboden middels p.m. uitgaande van de smaak van users. Een grote lijst hier posten, ook voor een enkele cd onderhandelen, lijst moeten updaten is veel gedoe. LP's ook wel verkocht, regelmatig via mondelinge afspraak.

Aan de andere kant: als je cd's wegbrengt ter verkoop brengen ze zelden meer op dan 1 euro per stuk, terwijl ze voor 4,50 - 5,- worden verkocht. Kun je altijd nog iemand met vergelijkbare smaak blij maken door ca 1,50 - 2 euro per stuk te vragen, uitzonderingen daargelaten. Vind dat hier over het algemeen te hoge prijzen worden gevraagd voor cd's.

Iemand interesse in het schitterende No Other (1974) van Gene Clark? LP is in prima staat, over te nemen voor een tientje. Of voor een goede fles wijn. Of voor een paar fijne biertjes.

Handig als je in (de buurt van) Rotterdam woont, dat scheelt verzendkosten.

Iemand interesse in een van onderstaande platen?

Ed Sheeran - X: Ed Sheeran - X (2014, Gatefold, Vinyl) | Discogs
Tame Impala - Live versions: Tame Impala - Live Versions (2014, Vinyl) | Discogs

E.V. schreef:
Hi! Heeft iemand van jullie de orginele LP van Eddie Vedder - into the wild? Die te koop is uiteraard

Bedankt voor de tip, wist niet dat hij zoveel waard was.

spoon schreef:
(quote)

Bedankt voor de tip, wist niet dat hij zoveel waard was.

Inderdaad. Ook maar eens even gekeken op discogs. Poeh. Enkele jaren geleden op vinyl gekocht voor een net prijsje. Goeie investering geweest.

Broem schreef:
(quote)

Inderdaad. Ook maar eens even gekeken op discogs. Poeh. Enkele jaren geleden op vinyl gekocht voor een net prijsje. Goeie investering geweest.

Heb je je inboedelverzekering al aangepast?

Mjuman schreef:
(quote)

Heb je je inboedelverzekering al aangepast?

Die is wel in orde. Denk wel eens na over het fatsoenlijk vastleggen van mijn lp en cd verzameling voor het geval dat...Er zitten echt kostbare pronkstukken tussen. Als er een opkoper komt dan is ‘t weg voor een bulkprijs en da’s zonde. Al die dure MFSL golddisc cd’s en originele lp’s. Enfin, wel eens tegen mijn zoon gezegd dat er in die kast een mooie VW Golf staat voor ‘m (als het zover komt dat Broem verder luistert op de eeuwige jachtvelden) Vind z’n ogen dan iets teveel twinkelen en spreek dan meteen uit dat dat geldt voor een Golf model 23 of verder

Broem schreef:
(quote)

ik heb hem op 3,5* staan en draai hem zelden tot nooit

Ik stuur niet op, maar voor 150,00 euro op te halen... met mondkapje uiteraard

spoon schreef:

Ik stuur niet op, maar voor 150,00 euro op te halen... met mondkapje uiteraard

Waarom zou jij er een (gratis) mondkapje bij doen
Doe dan een oliebol

Rudi S schreef:
(quote)

Waarom zou jij er een (gratis) mondkapje bij doen
Doe dan een oliebol

Je bent zelf een oliebol

spoon schreef:
(quote)

Je bent zelf een oliebol

Dat weet ik zelf ook wel hoor

Sorry voor de lange post... Ik heb het onderstaande te koop op vinyl (wegens verhuis en ruimte maken voor nieuw materiaal). Verzending vanuit België. Stevige verpakking, geen zorgen

Voor bijna elke plaat kan ik je een Discogs link bezorgen. Lijst is gekopieerd uit een pdf-bestand (kan ik je bezorgen als dat makkelijker is). Bij interesse, stuur me hier een berichtje of via [email protected] Groeten!

Ryan Adams – Ten Songs from Live at Carnegie Hall – 16 euro
The Allman Brothers Band – Selections from: Play All Night: Live at the Beacon Theatre 1992 – 27 euro
All We Expected – Hatar – 20 euro (post-rock/metal kwartet uit Izegem/Gent; RIP 2019)
All We Expected & Raum Kingdom – All We Expected & Raum Kindom – 12 euro
Anderson / Stolt – The Invention of Knowledge – 22 euro (samenwerking tussen Jon Anderson van Yes en Roine Stolt van The Flower Kings)
An Autumn for Crippled Children – The Light of September – 17 euro (blackgaze, post-rock, post-punk uit Friesland)
Änglagård – Viljans Öga – 80 euro (symphonic progressive rock collectief uit Zweden)
A-Sun Amissa – The Gatherer – 16 euro (Brits ambient/drone/post-rock/metal duo)
A-Sun Amissa – Ceremony in The Stillness – 20 euro
B, CHVE, Syndrome – Reworks – 13 euro (remix door Bert Libeert (Goose) van Rasa van CHVE (Colin H. Van Eeckhout van Amenra) en Forever And A Day van Syndrome (Mathieu Vandekeckhove van Amenra)
B – Black Atlas (10”) – 13 euro (technoproject van Bert Libeert van Goose)
The Band – Rock of Ages: The Band in Concert – 10 euro (oorspronkelijke backing band van Bob Dylan; folk/roots/country rock; compilatie van songs uit verschillende live-optredens van eind december 1971)
Barst – The Endeavour – 18 euro (Belgisch dark ambient, drone, post-industrial project van Bart Desmet)
Bass Communion – Sisters Oregon (10”) – 19 euro (ambient/drone project van Porcupine Tree-frontman Steven Wilson)
The Beatles – Rock ‘n’ Roll Music – 13 euro (Brits popgroepje uit de jaren ‘60)
Melanie de Biasio – No Deal – 22 euro (contemporary jazz, ambient popdebuut van deze Belgisch-Italiaanse uit Charleroi)
Big Big Train – English Electric Part One – 144 euro (1e persing; numbered 160/500; meesterwerk van deze Britse progressive/symphonic rock/folk band)
Black Moon Circle – The Studio Jams III: Flowing into The 3rd Dimension – 23 euro (Scandinavisch psych/space rock impro/jam-collectief)
Stef Bos – Een sprong in de tijd – 24 euro
Petter Carlsen – Sirens – 17 euro (Noorse singer/songwriter, indietronica)
Causa Sui – Live in Copenhagen – 57 euro (3LP live box set; free-flowing psych/stoner rock/fusion uit Denemarken; El Paraiso Records)
Charnia – Het Laatste Licht – 17 euro (Belgische ambient/drone/sludge metal uit ons Belgisch Waasland, met o.a. Monnik en leden van Yamantau)
Christ – Cinder – 15 euro (experimental/noise vijftal uit Montreal, Canada)
Common Eider, King Eider – A Wound of Earth – 20 euro (dark ambient/drone band uit San Francisco, USA)
Dead Neanderthals – Craters – 12 euro (experimental drone rock uit Nijmegen, Nederland)
Boudewijn De Groot – Hoe sterk is de eenzame fietser – 11 euro
Depeche Mode – Black Celebration – 12 euro
Deuil – Shock / Deny – 12 euro (Belgische sludge/doom/black metal uit Luik)
Dire Straits – Dire Straits – 15 euro
Bob Dylan – Blood on The Tracks – 19 euro
Egypt – Endless Flight – 20 euro (stoner rock/doom metal uit North Dakota, USA; RIP 2018)
Elefant – Konark und Bonark – 17 euro (met leden van o.a. The Van Jets, The Antler King, Cloon en Future Old People Are Wizards)
Elefant / Future Old People Are Wizards – TüüüT (10”) – 14 euro (met leden van o.a. Wallace Vanborn en Drums Are For Parades)
Electric Wizard – Dopethrone – 66 euro (eerste LP-persing, 2004)
Eleanora – Allure – 20 euro (Belgische post-hardcore/sludge metal)
Eleanora – Mere – 25 euro (ltd. edition turquoise with black & white marble)
Empusae – Lueur – 19 euro (dark ambient/industrial project van Nicolas Van Meirhaeghe)
Fär – Salute – 20 euro (trap-/witch house project van Tim De Gieter van Amenra, Doodseskader en Every Stranger Looks Like You)
First Aid Kit – The Lion’s Roar – 20 euro
FOPAW – M – 18 euro (met leden van o.a. Wallace Vanborn en Drums Are For Parades)
FOPAW – Peaces – 18 euro
Genesis – A Trick of The Tail – 14 euro
Robert Glasper Experiment – Black Radio – 22 euro (neo-soul, nu-jazz, R&B, jazz rap)
Gnaw Their Tongues – Genocidal Majesty – 16 euro (experimental/black metal/industrial project van Nederlander Maurice De Jong)
GOD – Panic Underneath the Arches – 32 euro (1 van de eerste projecten van Porcupine Tree-frontman Steven Wilson; 3 electronische pop/new wave composities uit de periode 1987 – 1993; ltd. edition numbered marbled)
The Grateful Dead – American Beauty – 24 euro
Hæster – All Anchors No Sails – 27 euro (post-metal met (ex-)leden van Aborted, Customs; ft. Brent Vanneste (Stake/Steak Number Eight) en Stefanie Mannaerts (Brutus))
Hidden Trails – (The Battle Between Mindful Creation And) Instant Momentary Bliss – 20 euro
Interpol – Marauder – 20 euro
Innerwoud & Astrid Stockman – Haven – 18 euro
Innerwoud & Treha Sektori – Innerwoud & Treha Sektori (10”) – 14 euro
Instrument – Instrument – 6 euro (numbered: 385/600)
Instrument – Olympus Mons – 6 euro (numbered: 440/500)
Intronaut – The Direction of Last Things – 30 euro
Isis & Aereogramme – In The Fishtank 14 – 17 euro
ISTMO – ISTMO – 6 euro (clear vinyl; post-hardcore uit het zuiden van Italië)
Izah – Sistere – 25 euro (green vinyl)
Envy / Jesu – s/t – 22 euro
Jarboe / Father Murphy – s/t (10”) – 15 euro
Kaipa – Sattyg – 45 euro (symphonic prog uit Zweden)
Kaukasus – “I” – 23 euro (art/progressive rock uit Noorwegen)
Kerretta – Pirohia – 12 euro (instrumentale psych/post-rock uit Nieuw-Zeeland)
King Gizzard & The Lizard Wizard – Nonagon infinity – 30 euro (Record Store Day 2020 release; coloured ecowax vinyl)
Kreng – The Summoner – 16 euro (ft. Amenra op de 15 minuten durende titeltrack)
Lento – Fourth – 19 euro (numbered 045/150)
Light Bearer – Act Two: Silver Bearer – 23 euro
Maserati – Maserati VII – 22 euro (instrumentale psych/post-rock uit Georgia, USA)
Maudlin – A Sign of Time – 19 euro (post-hardcore/atmospheric sludge/ psychedelische rock uit Oostende)
Maudlin – Sassuma Arnaa – 19 euro
John Mayer Trio – Try! – 24 euro
Minsk – The Crash & The Draw – 20 euro (atmospheric sludge metal/post-rock/metal uit Illinois, USA)
Minsk / Zatokrev – Bigod – 22 euro (split van Minsk met de Zwitserse sludge-metallers van Zatokrev)
Monkey3 – Astrasymmetry – 23 euro (instrumentale stoner/psychedelische rock uit Zwitserland)
MNHM – Of Empires Past – 18 euro (Belgische noise/math rock, pop rock, freejazz)
Monnik – Bedevaart – 17 euro (Belgisch experimenteel drone/ambient project van Thibaud Meiresone-Keppens van Charnia)
Motorpsycho ft. Thor Sivertsen – Pulsator – 105 euro incl. verzending (Pulsator is an abstract short film by Thor Sivertsen. Music is made exclusive for this film by Motorpsycho. The film in both 4K and HD resolution, a short documentary about the process and the music is stored on a special printed memory stick. It's housed in a numbered box (200 ex), with a numbered and signed print from the film, a framed signed orginal artwork from the film and a postcard with image from the film. It's also enclosed an A5 information sheet.)
Musth – Ebb & Flow – 20 euro (grey vinyl; Belgische post-rock/hardcore met leden van Brutus, Izah en Wolvennest; ft. Brent Vanneste (Steak Number Eight) op 2 tracks)
Nas – Illmatic – 20 euro
Harris Newman / Mauro Antonio Pawlowski – s/t – 14 euro (folk rock, akoestisch, avantgarde; 3 tracks van Newman, 10 tracks van Pawlowski)
Mike Oldfield – Episodes – 5 euro
Ouzo Bazooka – Songs from 1001 Nights – 33 euro (blue vinyl; 150 copies; psychedelische/Anatolische/raga rock/Mizrahi uit Israël)
The Alan Parsons Project – I Robot – 5 euro
Petrels – Onkalo – 15 euro (green vinyl; ambient, experimental drone, modern klassiek project van Oliver Barrett uit Londen, UK)
Phoenician Drive – Two Coins (10”) – 20 euro (black & white marbled vinyl; Brusselse psychedelische/krautrock)
An Pierlé – Cluster – 16 euro
An Pierlé – Arches – 16 euro
The Pineapple Thief – Magnolia – 22 euro (art/progressive rock uit de UK)
De portables – The Killing Horizon – 20 euro (experimental, alternative, indietronica, post-rock uit Gent)
Pretenders – Pretenders – 5 euro
Riverside – Love, Fear and The Time Machine – 42 euro (art rock, progressive rock/metal uit Polen)
Santana – Abraxas – 11 euro
Dirk Serries – Epitaph – 20 euro (ambient/drone/impro; hand-numbered 057/100)
Dirk Serries & Rutger Zuydervelt – Buoyant – 15 euro (ambient/drone; 300 copies)
Siena Root – Pioneers – 24 euro (orange/black marbled vinyl; psychedelische desert/stoner prog uit Zweden; front cover gesigneerd door de volledige band)
Paul Simon – Still Crazy After All These Years – 17 euro
Slowdive – Blue Day – 20 euro (transparent blue vinyl; numbered 204/2000; Record Store Day 2015 release)
Snailking – Storm – 15 euro (black vinyl; sludge/stoner/doom metal uit Zweden; 200 copies)
Snailking – Storm – 17 euro (blue & clear vinyl; 100 copies)
Soul Grip / VVOVNDS – Split EP – 15 euro (exclusieve eenmalige voorverkoop op Record Store Day 2018 in Consouling Store voor de officiële release; 1 song van VVOVNDS (kant A), 3 van Soul Grip (kant B))
Stake – Critical Method – 21 euro (le nouveau Steak Number Eight)
Steely Dan – The Royal Scam – 14 euro
A Storm of Light – Anthroscene – 22 euro (numbered 195/200; industrial/post-/sludge metal project van Josh Graham (Battle of Mice, ex-Neurosis, ex-Red Sparowes))
Strings of Consciousness & Angel – Strings of Consciousness & Angel – 9 euro (drone/noise album van deze Frans-Duits-Ijslands-Finse samenwerking)
Supergenius – Supertired – 21 euro (superlimited ‘rooster’ edition with screenprinted sleeve; numbered (027); solid light blue vinyl; Belgische post-punk met leden van Blind to Faith, Oathbreaker, Wiegedood)
Sugarfoot – Big Sky Country – 30 euro (Noorse rock/folk/blues/country rock band met o.a. Bent Saether, bassist van Motorpsycho)
Syndrome – Floating Veins – 15 euro (drone/ambient soloproject van Mathieu Vandekerckhove, gitarist van Amenra + gesigneerd)
Taiga – Hsheal – 7 euro (500 copies on black vinyl; ambient/progressive electronic solodebuut van Bryant Clifford Meyer, guitarist/toetsenist van o.a. ISIS, Palms, Red Sparowes)
Thisquietarmy – The Body & The Earth – 19 euro (solid blue/black mixed vinyl; drone/post-rock/metal soloproject van Canadees Eric Quach)
Transitional – Stomach of The Sun – 10 euro (ltd. edition white vinyl; 2LP van deze Britse drone/industrial/post-metal band)
Treha Sektori – Endessiah – 15 euro (incl. poster; French dark/ritual ambient project; frequent collaborator with Church of Ra collective)
Treha Sektori – Severh Sehenh – 18 euro
(Motorpsycho) Trondheim Bass Orchestra – Vortex Surfer/True Middle (7”) – 17 euro (covers van 2 Motorpsycho songs door een 12-tal contrabassisten)
Triple Sun – The City Lies in Ruins – 6 euro (Frans-Italiaans post-rock trio met o.a. Massimo Pupillo van Zu)
URUK – I Leave A Silver Trail Through Blackness – 19 euro (Brits-Italiaans ambient/progressive electronic duo, met o.a. Massimo Pupillo van Zu en Triple Sun)
Van Morrison – Astral Weeks – 20 euro (repress 2015)
Von Detta – Burn It Clean – 19 euro (numbered 004/175; Polder Records; Belgisch grunge/stoner rock vijftal; producer: Ian Clement (Wallace Vanborn))
Wallace Vanborn – The Orb We Absorb – 20 euro (gesigneerd door de hele band)
Weedpecker – III – 23 euro (clear transparent vinyl; Poolse psych/stoner rock)
Jonathan Wilson – Fanfare – 22 euro (blue vinyl; Amerikaanse singer/songwriter, prog psych/folk rock, Americana)
Jozef Van Wissem – We Adore You, You Have No Name – 19 euro (Nederlands soloartiest; avant-folk, dark folk, drone, American primitivism)
Jozef Van Wissem – Nobody Living Can Ever Make Me Turn Back – 18 euro
Witxes – Orients – 20 euro (clear vinyl; Frans ambient/drone eenmansproject van Maxime Vavasseur)
Yes – Yessongs – 12 euro (triple LP)
Yes – Going for The One – 8 euro (tri-fold sleeve)
Townes Van Zandt – Townes Van Zandt – 22 euro (repress 2014)

Hier twee LP's die al aantal jaar stof liggen te vangen. Hoef er niks voor te hebben:

Masta Ace - Disposable Arts (2001)
N.W.A - 100 Miles and Runnin' (1990)

Ik wil ze graag Harderwiek! PM

Ik heb 3 vinyltjes allemaal spliksplinternieuw, eentje zat er nooit in seal...dus nu ook niet.
Ik wil wel 30 hebben per stuk, als je het via discogs ben je sowieso een stukkie meer kwijt met verzendkosten (DHL of PostNL mag je zelf beslissen) , dus lijkt me dit zeer redelijk.

People Under the Stairs - O.S.T.(Re-press in seal)
The Good People - Good for Nuthin'
S.C.U. - Brace Yo Delf (20th anniversary edition in seal)

geplaatst:
Bij Nacht und Nebel - Alcatraz:

ik heb een exemplaar van Alcatraz en wil dat graag verkopen. Ook Zafari .
laat me weten of iemand geïnteresseerd is.

geplaatst:
Ik verkoop een deel van mijn lp-collectie. De prijzen staan er voor en zijn in euro's. Voor vragen over de staat en/of foto's van de lp's stuur maar een pm. Verzendkosten zijn voor de koper. Het kan via PostNl of DHL verzonden worden.

boeken/magazines
7,50 - boek Guns 'n Roses - In Their Own Words (Mark Putterford, 1993)
12,50 - magazine Oasis - Ten Years of Rock 'n'Roll Mayhem (Q Special Edition)

vinyl
10,00 - Jan Akkerman & Kaz Lux - Eli
15,00 - The Allman Brothers Band - Brothers and Sisters
20,00 - Alquin - The Mountain Queen
20,00 - The Art Of Noise - In Visible Silence
10,00 - Narc Almond - Bitter Sweet (4 track maxisingle)
25,00 - The Band - The Last Waltz (3LP met boekje en originele binnenhoezen)
10,00 - Bachman Turner Overdrive - Not Fragile
15,00 - Jeff Beck - Wired
12,50 - Black Uhuru - Chill Out
12,00 - Blue Oyster Cult - On Your Feet Or On Your Knees (2LP)
10,00 - Herman Brood & His Wild Romance - Cha Cha
10,00 - Herman Brood & His Wild Romance - Go Nutz
12,50 - Herman Brood & His Wild Romance - Shpritsz
12,00 - Kate Bush - The Kick Inside
15,00 - Kate Bush - Never For Ever
15,00 - The Byrds - Byrds
20,00 - The Byrds - Sweetheart of the Rodeo
8,00 - The Byrds - Byrdmaniax (hoes licht beschadigd)
15,00 - JJ Cale - Troubadour
12,00 - Camel - Raindances
17,50 - Captain Beefheart and the Magic Band - Shiny Beast
30,00 - Captain Beefheart and the Magic Band - Doc At The Radar Station
15,00 - Captain Beefheart - The Spotlight Kid
15,00 - Chase - Ennea
15,00 - Tracy Chapman - Tracy Chapman (1988)
8,00 - Commodores - Nightshift
10,00 - Leonard Cohen - Liebstraume
8,00 - Leonard Cohen - Greatest Hits
12,00 - Leonard Cohen - Live Songs
15,00 - Sam Cooke - The Man and his Music (2LP)
15,00 - Alice Cooper - School's Out (panties ontbreken)
15,00 - Creedence Clearwater Revival - The Complete Hit-Album (2LP, 1987)
15,00 - Crosby, Stills, Nash & Young - Deja Vu
15,00 - Crosby, Stills, Nash & Young - 4 Way Street (2LP)
10,00 - Duran Duran - Seven and the Ragged Tiger
15,00 - Bob Dylan - Desire
12,50 - Bob Dylan - Saved
10,00 - Bob Dylan - Slow Train Comin'
10,00 - Bob Dylan - Pat Garrett & Billy The Kid
10,00 - Deep Purple - In Rock
10,00 - Deep Purple - Burn
10,00 - Deep Purple - Stormbringer
7,50 - Deep Purple - 24 Carat Purple
10,00 - ELO - Face The Music
15,00 - ELO - Time
15,00 - ELO - Out Of The Blue (2LP)
10,00 - ELO - A New World
12,50 - Eagles - Hotel California (zonder poster)
7,50 - Eagles - One Of These Nights
15,00 - The Electric Flag - A Long Time Comin'
10,00 - Emerson, Lake & Palmer - Trilogy
8,00 - Europe - The Final Countdown (3 track maxisingle)
30,00 - The Flying Burrito Bros - The Gilded Palace Of Sin
10,00 - Focus - Focus II
20,00 - Focus - Focus 3 (2LP)
7,50 - Foreigner - Foreigner (1977)
12,50 - Genesis - Seconds Out (2LP)
8,00 - Genesis - … And Then There Were Three
17,50 - Philip Glass - Glassworks
7,50 - het Goede Doel - België
20,00 - Golden Earring - Moontan
17,50 - Golden Earring - Together
10,00 - Golden Earring - Cut
5,00 - Gruppo Sportivo - Back To 78
20,00 - The Guess Who - Artificil Paradise
25,00 - Jimi Hendrix - Soundtrack Recordings From The Film Jimi Hendrix (2LP)
17,50 - Jimi Hendrix - Impromptu (1971)
10,00 - Hothouse Flowers - People
12,50 - Iron Butterfly - Metarmphosis
5,00 - Kayak - Phantom of the Night
20,00 - Alexis Korner - Alexis Korner (1971)
10,00 - Level 42 - Level 42 (1981)
10,00 - Long Tall Ernie and the Shakers - Put On Your Rockin' Shoes
10,00 - Steve Hackett - Spectral Mornings
30,00 - Peter Hammill - ph7 (promo)
15,00 - Peter Himmelman - Gematria
15,00 - Hoodoo Gurus - Stoneage Romeos
15,00 - Michael Jackson - Thriller
10,00 - Michael Jackson - Farewell My Summer Love
15,00 - Jethro Tull - Thick As A Brick
15,00 - Jethro Tull - Living In The Past (2LP)
15,00 - Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
20,00 - Elton John - A Single Man
8,00 - Elton John - Greatest Hits
20,00 - L.A.P.D. - Who's Laughing Now? -
17,50 - Legs Diamond - Fire Power
12,50 - Little River Band - Diamantina Cocktail
8,00 - Madonna - True Blue
25,00 - Jacob Miller and Inner Circle - Reggae Greats
15,00 - Mot The Hoople - All The Young Dudes
20,00 - Pink Floyd - Wish You Were Here
7,50 - Progress - Making Progress
15,00 - Quasar - The Loreli
15,00 - Queen - Play The Game
7,50 - Queen - We Are The Champions/We Will Rock You (45" single)
5,00 - Gerry Rafferty - City To City
10,00 - Chris Rea - Shamrock Diaries
15,00 - Lou Reed - Coney Island Baby
7,50 - Lionel Ritchie - Can't Slow Down
30,00 - Lionel Ritchie - 3LP-Box (Lionel Ritchie, Dancing On The Ceiling & Can't Slow Down)
25,00 - The Rolling Stones - Their Satanic Majesties Request
7,50 - The Rolling Stones - The Rolling Stones (complilatie 1968)
10,00 - The Rolling Stones - Black and Blue
20,00 - The Rolling Stones - Love You Live (2LP)
15,00 - The Rolling Stones - Still Life (American Concert 1981)
18,00 - The Rolling Stones - Rewind (1971-1984)
12,50 - The Rolling Stones - Under Cover
7,50 - The Rolling Stones - Harlem Suffle (3 track maxisingle)
12,00 - Sade - Promise
10,00 - Santana - Abraxas
15,00 - Santana - Moonflower (2lp)
7,50 - Santana - Greatest Hits
5,00 - Feargal Sharkey - A Good Heart (3 track maxisingle)
10,00 - Shriekback - Jam Science
17,50 - Patti Smith - Horses
7,50 - The Special AK - Nelson Mandela (2 track maxisingle)
7,50 - Bruce Springsteen - War (3 track maxisingle)
10,00 - Al Stewart - Year Of The Cat
30,00 - Sweet Smoke - Just A Poke
15,00 - Todd Rundgren - Back To The Bars (2LP)
20,00 - Them - One More Time
10,00 - Peter Tosh - Mama Africa
15,00 - Pete Townsend - White City
25,00 - UFO - Force It
10,00 - Uriah Heep - Return To Fantasy
12,50 - Uriah Heep - Innocent Victim
12,50 - Uriah Heep - Demons and Wizards
15,00 - Venom - Possesed (RR 9794)
15,00 - Rick Wakeman - Journey To The Centre Of The Earth
10,00 - Wham! - Make It Big
12,00 - Wham! - The Final (2LP)
15,00 - The Who - Sell Out
15,00 - The Who - Tommy (2LP)
30,00 - The Who - Swansea, June 1976 (bootleg 19776)
10,00 - Wings - London Town
12,00 - Yes - Going For The One
15,00 - Frank Zappa - Joe's Garage
7,50 - Various Artists - Alles Fur Zuhause - Die neue deutsche Welle (1982)
25,00 - Various Artists - Two Inch Each
12,50 - Various Artists - Nobody's Child (1990)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:07 uur

geplaatst: vandaag om 19:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.