De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 20:09 uur
Naar aanleiding van deze foto schrijft KampF zelf:
KampF schreef:
Na een halve dag kanoën krijg je hard last van jeuk. Echt waar! Mijn vriendin hoeft het blijkbaar niet te zien
Na een halve dag kanoën krijg je hard last van jeuk. Echt waar! Mijn vriendin hoeft het blijkbaar niet te zien
BlueVelvet schreef:
Die man in blauwe polo hoeft haar blijkbaar wel te zien
Die man in blauwe polo hoeft haar blijkbaar wel te zien
KampF schreef:
Ja dat is een goede jongen, die broer van haar
Ja dat is een goede jongen, die broer van haar
GrafGantz schreef:
Ah, dat verklaart die incestueuze blik.
Ah, dat verklaart die incestueuze blik.
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 21:14 uur
Sietse schreef:
Vast roesten mag van mij best, maar ga dat dan ergens anders doen waar niemand er last van heeft.
Vast roesten mag van mij best, maar ga dat dan ergens anders doen waar niemand er last van heeft.
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 13:50 uur
Frostyx schreef:
Ik vind het echt grapperig
met zo dat snel maar sfeer weg raar want nummer juist zo sfeer en dan nu anders.
Ik vind het echt grapperig
met zo dat snel maar sfeer weg raar want nummer juist zo sfeer en dan nu anders.
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 13:59 uur
Je moet hem eens op MSN spreken, die jongen spreekt niets anders dan de waarheid. Niet op zijn schrijfstijl gaan haten Herman! 

0
geplaatst: 30 augustus 2009, 00:10 uur
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 16:34 uur
0
Heliophobic
geplaatst: 30 augustus 2009, 21:56 uur
Volgens mij hoort er te staan:
Ik vind het echt grappig. Het gaat nu heel snel maar de sfeer is weg, raar want normaal gesproken is er juist veel sfeer en dat is nu anders.
Ik zit te veel op 't internet...
0
Misterfool
geplaatst: 30 augustus 2009, 22:31 uur
je zou cryptografie moeten studeren helio. kon er zelf geen knoop aan vast knopen en dat zegt een avant terrible der taal en een knopenmaker 1ste klas

lebowski schreef:
Low Rider heeft zo'n swingende, funky groove, dat je met terugwerkende kracht een kogel door je hoofd wil jagen dat je geen basgitaar bent gaan spelen
Low Rider heeft zo'n swingende, funky groove, dat je met terugwerkende kracht een kogel door je hoofd wil jagen dat je geen basgitaar bent gaan spelen

0
geplaatst: 31 augustus 2009, 18:58 uur
Je moet het album kennen, Fuck Buttons - Street Horrrsing. Ik blijf er om glimlachen:
Sietse schreef:
en dan die ene dansbeat...OPROTTEN!!!!
en dan die ene dansbeat...OPROTTEN!!!!
0
geplaatst: 1 september 2009, 21:46 uur
Frostyx over het nieuwe Jay-Z album:
Amen.
Frostyx schreef:
Echt vies tegen gevallen. En ik verwachte niet veel.
Zeg maar alsof je een dode mus verwacht, en dan krijg je hem ook nog is zonder vleugels, daar maak je niemand blij mee.
Echt vies tegen gevallen. En ik verwachte niet veel.
Zeg maar alsof je een dode mus verwacht, en dan krijg je hem ook nog is zonder vleugels, daar maak je niemand blij mee.
Amen.

0
geplaatst: 13 september 2009, 03:01 uur
Deze mag van mij ook wel in het quotes-museum:
twanos schreef:
Muse is zoiets als vuile smerige liefdeloze one night stand-seks. Het is intens, hard en genieten, maar achteraf voel je je toch een beetje smerig en goedkoop.
Muse is zoiets als vuile smerige liefdeloze one night stand-seks. Het is intens, hard en genieten, maar achteraf voel je je toch een beetje smerig en goedkoop.
0
geplaatst: 13 september 2009, 09:07 uur
Die van twanos is na maanden weer eens een echte memorabele quote. 

0
geplaatst: 13 september 2009, 12:52 uur
Ik vind het toch een behoorlijk goede vergelijking. En bedankt voor de link naar het topic, Herman 

0
Antonio
geplaatst: 13 september 2009, 17:29 uur
twanos schreef:
Dit gevoel heb ik altijd na een bezoek aan McDonalds

0
geplaatst: 14 september 2009, 22:06 uur
In MuMe Fotoboek (waar 3 users hun huisdieren (allemaal katten) net hadden gepost)
Deze vond ik ook wel erg droog.
GrafGantz schreef:
Ik zou kunnen zeggen dat alle dames nu een foto van hun poes moeten gaan posten maar dat zou wel erg platvloers en goedkoop zijn. Dus dat doe ik dan maar niet...
Ik zou kunnen zeggen dat alle dames nu een foto van hun poes moeten gaan posten maar dat zou wel erg platvloers en goedkoop zijn. Dus dat doe ik dan maar niet...
0
geplaatst: 14 september 2009, 22:22 uur
Ploppesteksel schreef:
In MuMe Fotoboek (waar 3 users hun huisdieren (allemaal katten) net hadden gepost)
(quote)
Briljante woordkeuze...
0
geplaatst: 19 september 2009, 16:44 uur
Goed idee Bram, maar dan moeten Jelle en ik elkaar nog quoten anders slaat het nergens op:
Op de vraag van mij aan de user JLjuju of hij zijn top 500 nog wil updaten (Ooit nog van plan om up te daten?) antwoord Jelle geniaal:

Op de vraag van mij aan de user JLjuju of hij zijn top 500 nog wil updaten (Ooit nog van plan om up te daten?) antwoord Jelle geniaal:
Dj2Jelle schreef:
Nouja ligt eraan, ik zit er wel eens aan te denken. Maar ik zit nog in een periode in mijn leven waarbij dit nog niet van toepassing is.
Nouja ligt eraan, ik zit er wel eens aan te denken. Maar ik zit nog in een periode in mijn leven waarbij dit nog niet van toepassing is.

* denotes required fields.