MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:

deric was weer een scherp

Af en toe komt hij wel lekker geniaal uit de hoek

Naar aanleiding van deze foto schrijft KampF zelf:

KampF schreef:
Na een halve dag kanoën krijg je hard last van jeuk. Echt waar! Mijn vriendin hoeft het blijkbaar niet te zien

BlueVelvet schreef:
Die man in blauwe polo hoeft haar blijkbaar wel te zien

KampF schreef:
Ja dat is een goede jongen, die broer van haar

GrafGantz schreef:
Ah, dat verklaart die incestueuze blik.

Sietse schreef:
Vast roesten mag van mij best, maar ga dat dan ergens anders doen waar niemand er last van heeft.

@Lukas: zie hier

Frostyx schreef:
Ik vind het echt grapperig met zo dat snel maar sfeer weg raar want nummer juist zo sfeer en dan nu anders.

Sheplays
Huh?

Je moet hem eens op MSN spreken, die jongen spreekt niets anders dan de waarheid. Niet op zijn schrijfstijl gaan haten Herman!

dit vind ik toch een van de vetste quote tot nu toe

Stijn_Slayer
Wat bedoelt ie nou eigenlijk?

Dat weet niemand, dat is het memorabele eraan

behalve frostyx zelf, hoop ik dan

Frostyx
Nee ik weet het ook niet meer

Ik lees hem nu pas, maar alsnog

Heliophobic

Volgens mij hoort er te staan:

Ik vind het echt grappig. Het gaat nu heel snel maar de sfeer is weg, raar want normaal gesproken is er juist veel sfeer en dat is nu anders.

Ik zit te veel op 't internet...

Misterfool
je zou cryptografie moeten studeren helio. kon er zelf geen knoop aan vast knopen en dat zegt een avant terrible der taal en een knopenmaker 1ste klas

lebowski schreef:
Low Rider heeft zo'n swingende, funky groove, dat je met terugwerkende kracht een kogel door je hoofd wil jagen dat je geen basgitaar bent gaan spelen

Ja, die van Sjaakspeare is geniaal.

Je moet het album kennen, Fuck Buttons - Street Horrrsing. Ik blijf er om glimlachen:

Sietse schreef:
en dan die ene dansbeat...OPROTTEN!!!!

Frostyx over het nieuwe Jay-Z album:

Frostyx schreef:
Echt vies tegen gevallen. En ik verwachte niet veel.
Zeg maar alsof je een dode mus verwacht, en dan krijg je hem ook nog is zonder vleugels, daar maak je niemand blij mee.

Amen.

Deze mag van mij ook wel in het quotes-museum:

twanos schreef:
Muse is zoiets als vuile smerige liefdeloze one night stand-seks. Het is intens, hard en genieten, maar achteraf voel je je toch een beetje smerig en goedkoop.

Die van twanos is na maanden weer eens een echte memorabele quote.

Ik vind het toch een behoorlijk goede vergelijking. En bedankt voor de link naar het topic, Herman

Antonio
twanos schreef:
Muse is zoiets als vuile smerige liefdeloze one night stand-seks. Het is intens, hard en genieten, maar achteraf voel je je toch een beetje smerig en goedkoop.

Dit gevoel heb ik altijd na een bezoek aan McDonalds

Sheplays
Als je te snel leest, lees je Mume....

In MuMe Fotoboek (waar 3 users hun huisdieren (allemaal katten) net hadden gepost)
GrafGantz schreef:
Ik zou kunnen zeggen dat alle dames nu een foto van hun poes moeten gaan posten maar dat zou wel erg platvloers en goedkoop zijn. Dus dat doe ik dan maar niet...

Deze vond ik ook wel erg droog.

Ploppesteksel schreef:
In MuMe Fotoboek (waar 3 users hun huisdieren (allemaal katten) net hadden gepost)
(quote)

Deze vond ik ook wel erg droog.

Briljante woordkeuze...

Frostyx
Omg waar staat die ?

Die laatste!

Goed idee Bram, maar dan moeten Jelle en ik elkaar nog quoten anders slaat het nergens op:

Op de vraag van mij aan de user JLjuju of hij zijn top 500 nog wil updaten (Ooit nog van plan om up te daten?) antwoord Jelle geniaal:

Dj2Jelle schreef:
Nouja ligt eraan, ik zit er wel eens aan te denken. Maar ik zit nog in een periode in mijn leven waarbij dit nog niet van toepassing is.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:35 uur

geplaatst: vandaag om 16:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.