De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 17 november 2009, 16:19 uur
GrafGantz schreef:
Geeft niks Herman, 5 december is pas over ruim 2 weken.
Geeft niks Herman, 5 december is pas over ruim 2 weken.
Dat lijkt me niet genoeg bij zo'n vormcrisis.
0
geplaatst: 17 november 2009, 16:53 uur
Goeie genade 
Dit hoort toch niet bij de Job Description van een Mod he...

Dit hoort toch niet bij de Job Description van een Mod he...

0
geplaatst: 17 november 2009, 18:14 uur
Een catch van Lebowski maar deze mag ook best hier 

Ad Brouwers schreef:
Kwalitatief misschien wel het beste Beatlesalbum (ik heb de lp 6 of 7 keer gekocht i.v.m. beschadigingen)
Kwalitatief misschien wel het beste Beatlesalbum (ik heb de lp 6 of 7 keer gekocht i.v.m. beschadigingen)
0
geplaatst: 18 november 2009, 17:12 uur
heicro schreef:
Father McKenzie, een van de meest gewaardeerde MuMe'rs
Father McKenzie, een van de meest gewaardeerde MuMe'rs
0
geplaatst: 19 november 2009, 22:57 uur
Casartelli schreef:
Amen. De eerste ban waar ik rouwig om ben moet nog gegeven worden trouwens.
Amen. De eerste ban waar ik rouwig om ben moet nog gegeven worden trouwens.
The Oath schreef:
Das niet echt vriendelijk vind ik.
Das alsof je na de dood van iemand zegt: "ik ben er niet rouwig om dat ie dood is"
Das niet echt vriendelijk vind ik.
Das alsof je na de dood van iemand zegt: "ik ben er niet rouwig om dat ie dood is"
0
geplaatst: 19 november 2009, 23:00 uur
Over de gebanden niets dan goed, luidt sinds heel kort het spreekwoord.
0
geplaatst: 20 november 2009, 01:37 uur
Thuurke schreef:
Jeeezes wat is dit een kut cd. Ik heb deze cd gekocht toen deze net uitkwam, ik heb hem precies 1 x gedraaid en dacht: Jeezes wat is dit een kut cd. En elke keer wil ik deze kut cd weer draaien en dan pak ik hem en denk Jeezes wat is dit een kut cd. Ik heb vanaf begin jaren 80 alle LP's, maxi singles, cd's en DVD's van U2 gekocht en als laatste deze kut cd. dus zeg nou niet dat ik geen fan ben/was, maar na deze kut cd denk ik niet dat ik nog een cd van U2 zal kopen. De wereld is veranderd en ik ben niet mee veranderd. U2 is voor mij New Years Day, One, In The Name of Love, Angel of Harlem. De laatste 2 cd's waren al wat minder, maar deze cd is een pure kut cd. Ik heb hetzelfde gevoel bij Simple Minds en de Graffiti Soul cd. Ik heb hem gekocht omdat het Simple Minds was, maar achteraf denk ik, Jeezes wat is dit een kut cd. Ik heb deze cd gekocht toen deze net uitkwam, ik heb hem precies 1 x gedraaid en dacht: Jeezes wat is dit een kut cd. En elke keer wil ik deze kut cd weer draaien en dan pak ik hem en denk Jeezes wat is dit een kut cd. Ik heb vanaf begin jaren 80 alle LP's, maxi singles, cd's en DVD's van Simple Minds gekocht en als laatste deze kut cd. dus zeg nou niet dat ik geen fan ben/was, maar na deze kut cd denk ik niet dat ik nog een cd van Simple Minds zal kopen. De wereld is veranderd en ik ben niet mee veranderd. Simple Minds is voor mij Waterfront, New Gold Dream, Belfast Child, Glittering Prize. De laatste 2 cd's waren al wat minder, maar deze cd is een pure kut cd.
Mijn vraag is: Bent U begin 40 en hebt U dat nou ook?
Jeeezes wat is dit een kut cd. Ik heb deze cd gekocht toen deze net uitkwam, ik heb hem precies 1 x gedraaid en dacht: Jeezes wat is dit een kut cd. En elke keer wil ik deze kut cd weer draaien en dan pak ik hem en denk Jeezes wat is dit een kut cd. Ik heb vanaf begin jaren 80 alle LP's, maxi singles, cd's en DVD's van U2 gekocht en als laatste deze kut cd. dus zeg nou niet dat ik geen fan ben/was, maar na deze kut cd denk ik niet dat ik nog een cd van U2 zal kopen. De wereld is veranderd en ik ben niet mee veranderd. U2 is voor mij New Years Day, One, In The Name of Love, Angel of Harlem. De laatste 2 cd's waren al wat minder, maar deze cd is een pure kut cd. Ik heb hetzelfde gevoel bij Simple Minds en de Graffiti Soul cd. Ik heb hem gekocht omdat het Simple Minds was, maar achteraf denk ik, Jeezes wat is dit een kut cd. Ik heb deze cd gekocht toen deze net uitkwam, ik heb hem precies 1 x gedraaid en dacht: Jeezes wat is dit een kut cd. En elke keer wil ik deze kut cd weer draaien en dan pak ik hem en denk Jeezes wat is dit een kut cd. Ik heb vanaf begin jaren 80 alle LP's, maxi singles, cd's en DVD's van Simple Minds gekocht en als laatste deze kut cd. dus zeg nou niet dat ik geen fan ben/was, maar na deze kut cd denk ik niet dat ik nog een cd van Simple Minds zal kopen. De wereld is veranderd en ik ben niet mee veranderd. Simple Minds is voor mij Waterfront, New Gold Dream, Belfast Child, Glittering Prize. De laatste 2 cd's waren al wat minder, maar deze cd is een pure kut cd.
Mijn vraag is: Bent U begin 40 en hebt U dat nou ook?
Of je er nu wel of niet mee eens bent.
Dit is dus gewoon precies opschrijven wat je van een album vind.
Ik hoor bij de groep die het mooi wilt verwoorden, maar dit is dus een geweldig voorbeeld van het letterlijk plaatsen van je gevoel.
Dit geeft mij het Theo Maassen gevoel.
Bravo.

En dit is gemeend.
0
geplaatst: 20 november 2009, 08:09 uur

Ben je veertig en je zegt zoiets, dan is het eerlijk en oprecht. Ben je tien en je zegt zoiets, dan ben je een troll.
0
geplaatst: 20 november 2009, 08:14 uur
hij had het ook gewoon bij zn eerste zin kunnen laten eigenlijk.
0
geplaatst: 20 november 2009, 13:22 uur
misorabi schreef:
Eens. Van de 40 stukken informatie die hij geeft, zijn er veertien de melding dat hij een album kut vindt.
Jezus.

0
geplaatst: 20 november 2009, 13:44 uur
WILDE_FRANS schreef:
Van de 40 stukken informatie die hij geeft, zijn er veertien de melding dat hij het een kutalbum vind.
Jezus.
Van de 40 stukken informatie die hij geeft, zijn er veertien de melding dat hij het een kutalbum vind.
Jezus.
Als je de grap niet ziet wordt het lastig ja.
Dat iemand heeft zitten tellen vind ík dan weer humor

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 november 2009, 16:54 uur
Bij Zappa's Joe Garage:
Mojojojo559 schreef:
Frank is de Andre Hazes van de amerikaanse muziek.
0
geplaatst: 20 november 2009, 16:56 uur
Ja die had ik bij Garage al gezien.
Moest toch wel een traantje laten
Moest toch wel een traantje laten

0
geplaatst: 20 november 2009, 17:07 uur
Ja verdomme hard gewerkt word je vergeleken en op hetzelfde niveau gezet als André Hazés 

0
pretfrit
geplaatst: 20 november 2009, 17:55 uur
Die van Thuurke is echt wel grappig.
eenmalig...
6+
Zappa
Mischien dat hij in z'n context leuker is.
4
eenmalig...6+
Zappa
Mischien dat hij in z'n context leuker is.4
0
geplaatst: 21 november 2009, 00:32 uur
Stijn_Slayer schreef:
Bij Zappa's Joe Garage:
Bij Zappa's Joe Garage:
Mojojojo559 schreef:
Die wilde ik nét gaan plaatsen!

MM-quote van de jaren '00?
0
Antonio
geplaatst: 21 november 2009, 12:52 uur
Indeed, nooit gedacht dat iemand ooit nog eens deze vergelijking zou durven maken...
0
geplaatst: 21 november 2009, 15:23 uur
Ik vond het zelf ook wel grappig aangezien hij met zijn grofheid het juist humoristisch maakte. Maar goed...
* denotes required fields.