De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2010, 23:01 uur
Een compilatie wordt vaak volledig genoemd als bijv. alle singles erop staan. Verder kan een compilatie gevoelsmatig volledig zijn als al het werk dat jij als essentieel ziet van een bepaalde artiest op de compilatie staat. In het laatste geval is het een persoonlijk iets, maar in het eerste kun je het zien als een feitelijk gegeven.
Dus... je hebt niet per definitie ongelijk, maar om het een memorabele quote te noemen gaat ver.... heel ver... En ik weet vrijwel zeker dat ik hierin niet alleen sta.
Dus... je hebt niet per definitie ongelijk, maar om het een memorabele quote te noemen gaat ver.... heel ver... En ik weet vrijwel zeker dat ik hierin niet alleen sta.

0
geplaatst: 24 juli 2010, 23:05 uur
Stijn_Slayer schreef:
Een compilatie is per definitie onvolledig.
Luna Twist - The Original Recordings 1981-1983 (1998)
0
geplaatst: 24 juli 2010, 23:20 uur
Natuurlijk kan een compilatie niet het hele oeuvre van de artiest bevatten maar ik vind dat een compilatie representatief moet zijn en tenminste alle (hit)singles moet bevatten, dat bedoel ik.
0
lambf
geplaatst: 24 juli 2010, 23:59 uur
LucM schreef:
Natuurlijk kan een compilatie niet het hele oeuvre van de artiest .
Natuurlijk kan een compilatie niet het hele oeuvre van de artiest .
Onzin.
0
geplaatst: 25 juli 2010, 08:25 uur
Stijn_Slayer schreef:
Helemaal mee eens Stijn (en LucM). Bijna altijd staan er in reakties op compilatiecd's opmerkingen in de trant van: Ik mis die en die had er niet op gehoeven. Zelfs Greatest Hits zijn de meningen dikwijls verdeeld. Het is dus altijd heel subjectief. Zeker ook voor fans van een artiest/groep. Voor een buitenstaander en niet-kenner is het een "vage" weerspiegeling. Om een goed onderbouwde kennis op te bouwen moet je dus alle lp's/cd"s een keer beluisteren en daarna je eigen compilatie samenstellen. Wedden dat hij bij een ieder anders is! Misschien kun het woordje "onvolledig" beter vervangen door "gekleurd". Voor ieder wat wils.Een compilatie is per definitie onvolledig.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 juli 2010, 11:54 uur
LucM schreef:
Natuurlijk kan een compilatie niet het hele oeuvre van de artiest bevatten maar ik vind dat een compilatie representatief moet zijn en tenminste alle (hit)singles moet bevatten, dat bedoel ik.
Weet ik, daarom zei ik al dat het een flauwe was.

0
geplaatst: 26 juli 2010, 10:20 uur
Vraag van de dag:
Niet echt een quote maar ik vond het wel komisch
Waar schaam jij je voor?
- fabblwaps: Vooral plaatsvervangende schaamte voor de slechte beheersing van de eigen taal op de Meter-sites.
-Misterfool: ik schaam me voor mijn belachelijke comentaar bij de beatlesalbums. Nu ben ik voluit liefhebber van de beatles.
- fabblwaps: Vooral plaatsvervangende schaamte voor de slechte beheersing van de eigen taal op de Meter-sites.
-Misterfool: ik schaam me voor mijn belachelijke comentaar bij de beatlesalbums. Nu ben ik voluit liefhebber van de beatles.
Niet echt een quote maar ik vond het wel komisch

0
Misterfool
geplaatst: 26 juli 2010, 11:57 uur

ocharme, ik maak weer eens een spellingsfoud(t). Ach ja het was ook 's avonds laat en ik had bezoek, dus ik zat snel tussen de bedrijven door(we speelden risk) even op Mume.
altijd nog een beter comentaar dan HOOOOOOlaand

0
Misterfool
geplaatst: 26 juli 2010, 12:09 uur
Ik heb het zelfs wel eens erger gehad. Ik moest voor nederlands een boekenlijst inleveren. Niets meer en minder dan het opsommen van schrijver,titel,jaar van uitkomen en uitgever. Schrijf ik consequent de bezige bei op i.p.v de bezige bij 
de eerste 5 minuten mondeling gingen uiteraard over mijn knullige boekenlijst.

de eerste 5 minuten mondeling gingen uiteraard over mijn knullige boekenlijst.
Arrie schreef:
He jammer, te laat.
Leuk om te zien dat je nu nog Nirvana ontdekt. Onder het mom: beter laat dan nooit.
He jammer, te laat.

Leuk om te zien dat je nu nog Nirvana ontdekt. Onder het mom: beter laat dan nooit.
Raynman schreef:
Psst, vertel hem maar niet dat Cobain al dood is. Dat moet ie nog ontdekken.
(quote)
Psst, vertel hem maar niet dat Cobain al dood is. Dat moet ie nog ontdekken.
koho schreef:
Wát? En dat zo kort nadat ik vernam dat Buddy Holly verongelukt is.
(quote)
Wát? En dat zo kort nadat ik vernam dat Buddy Holly verongelukt is.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 juli 2010, 13:32 uur
Tenzij hij, zoals de laatste garnaal in de afgedamde Noordoostpolder, bedoelde: "Ho land!"
0
geplaatst: 26 juli 2010, 20:04 uur
Lang geleden dat er hier gequote werd uit de Mume-room op soulseek, maar deze vond ik wel de moeite waard.
Jazper over Anna Ternheim:
Jazper over Anna Ternheim:
anna is misschien wel mijn palindroomvrouw
0
geplaatst: 28 juli 2010, 14:45 uur
Ik vind dit ook wel grappig. Hoe je exact hetzelfde kan schrijven en het toch het tegenovergestelde kan laten betekenen:
Nihilisme schreef:
Ik was al gelijk positief over deze plaat, ondanks het gevoel dat het misschien allemaal wat 'gewoontjes' was voor Liars' doen. Gelukkig wordt het na een paar keer luisteren toch weer speciaal en begin je te merken dat het toch allemaal weer verdomd goed in elkaar zit en op elkaar aansluit. Het trippy Proud Evolution, het openbarstende I Still Can See An Outside World en de slimme strijkers op No Barrier Fun: de Liars staan voor mij nog steeds gelijk aan vakmanschap en ook op deze plaat ga ik soms weer smerig glimlachen (ondanks het bloedserieuze thema van het album). Nog niet overtuigd door dit Sisterworld? Blijven luisteren dan, het kwartje valt vanzelf wel. Als je je tenminst een beetje in de vreemde wereld van Liars kan verplaatsen en niet vies bent van wat aparte herrie.
Ik was al gelijk positief over deze plaat, ondanks het gevoel dat het misschien allemaal wat 'gewoontjes' was voor Liars' doen. Gelukkig wordt het na een paar keer luisteren toch weer speciaal en begin je te merken dat het toch allemaal weer verdomd goed in elkaar zit en op elkaar aansluit. Het trippy Proud Evolution, het openbarstende I Still Can See An Outside World en de slimme strijkers op No Barrier Fun: de Liars staan voor mij nog steeds gelijk aan vakmanschap en ook op deze plaat ga ik soms weer smerig glimlachen (ondanks het bloedserieuze thema van het album). Nog niet overtuigd door dit Sisterworld? Blijven luisteren dan, het kwartje valt vanzelf wel. Als je je tenminst een beetje in de vreemde wereld van Liars kan verplaatsen en niet vies bent van wat aparte herrie.
itchy schreef:
Behalve de eerste helft van de eerste zin ben ik het helemaal met bovenstaande eens!
Behalve de eerste helft van de eerste zin ben ik het helemaal met bovenstaande eens!
The Scientist schreef:
Behalve de eerste helft van de eerste zin ben ik het helemaal met bovenstaande eens
Behalve de eerste helft van de eerste zin ben ik het helemaal met bovenstaande eens
0
Sheplays
geplaatst: 29 juli 2010, 13:16 uur
Bij het live concert van Wu-Tang clan in Paradiso
Hip
Hop
Hop Hop
Hip
Drop
Hip
Mahgeetah schreef:
Method Man maakt echt een groot verschil bij hun live shows.
Method Man maakt echt een groot verschil bij hun live shows.
Hop
M&G schreef:
Vooral Method Man was ongelooflijk goed live! Hij sprong 2 keer het publiek in!
Vooral Method Man was ongelooflijk goed live! Hij sprong 2 keer het publiek in!
Hop Hop
The SS schreef:
Method Man was gruwelijk bij het concert. Hij ging op het publiek staan
Method Man was gruwelijk bij het concert. Hij ging op het publiek staan
Hip
Harderwiek schreef:
Method Man maakte het optreden helemaal compleet, respect toen die Fall Out deed!!
Method Man maakte het optreden helemaal compleet, respect toen die Fall Out deed!!
Drop
0
geplaatst: 29 juli 2010, 13:50 uur
Hoe goed je live bent wordt bij hiphop blijkbaar bepaald wordt door het aantal keer dat je het publiek inspringt.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 juli 2010, 14:00 uur
GrafGantz schreef:
Hoe goed je live bent wordt bij hiphop blijkbaar bepaald wordt door het aantal keer dat je het publiek inspringt.
Zo werkt dat nou eenmaal bij ons.
0
geplaatst: 29 juli 2010, 16:58 uur
Maar die van mij was dat niet en is ook verwijderd. Terwijl het best een leuk bericht was al zeg ik het zelf. 
Dat Method Man op het publiek gaat staan is anders behoorlijk memorabel.

Dat Method Man op het publiek gaat staan is anders behoorlijk memorabel.
0
geplaatst: 29 juli 2010, 17:03 uur
Die daaropvolgende grap over dat het memorabel is dat Method Man überhaupt fans heeft , vond ik ook memorabel.
* denotes required fields.