MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Berichten verplaatst naar Nirvana (II)

Edit: En meteen wat slowchat verwijderd.

Zeker met een biertje op kan ik me blijven verbazen over de poezie die dazzler soms (onbedoeld?) weet te produceren door zo af en toe op enter te drukken. Wat dacht u bijvoorbeeld van deze strofe? Schitterend!

dazzler schreef:
Nieuw op de markt is een 3CD in een enkel CD doosje.
Dat is technisch mogelijk, maar dan heb je op de achterkant van het doosje
een ronde uitsparing in de hoes. Lelijk.

't is een heel oude, maar heel leuke bij Gewoon André van ons aller André Hazes.
fredpit schreef:
respect!!
Emoklassieker van de bovenste plank

't is een heel oude, maar een leuke.

Stijn_Slayer
Wat is daar leuk aan?

André Hazes met guyliner.

? Hier valt ie niet.

dit las ik pas. de schrijver met de belachelijke redenering heeft er al behoorlijk van langs gekregen dus die ga ik niet noemen XD

die schreef:
en die schreef:
(quote)

Jij geeft 5 sterren aan een album waar je verschillende nummers van skipt?

Ja dat klopt inderdaad. Elk album heeft enkele albumopvullers nodig. Dit is bij pakweg elk album. Door deze albumopvullers springen songs zoals hysteria, time is running out, butterflies and hurricanes en sing for absolution er meer boven uit. Moest het hele album vol staan met toppers, dan zou het album niets meer waard zijn ...

Ja die kende ik ook nog.Qua kromste redenering ooit kon die wel tellen.
Het slechte doch entohusiaste weerwerk daarna in de discussie is ook mooi om te lezen

kemm over Rihanna:

kemm schreef:

Plots was ze daar, wereldberoemd, iemand die we met z'n allen konden gaan haten. Het samenhorigheidsgevoel was nooit zo groot: Vlamingen en Walen, joden en Palestijnen, Phaedra Hoste en Veronique De Kock, plots pasten we samen onder één paraplu, om grapjes te maken over haar gigantische voorhoofd.

kemm schreef:

Als de maan ooit vergaat, hebben we altijd Rihanna's voorhoofd nog!

Gelukkig voor Rihanna is alleen haar voorhoofd iets om negatieve opmerkingen over te maken.

Haar muziek niet?

Verder vind ik haar niet heel knap ofzo, maar daar lijk ik de enige in te zijn.

@ kemm

@Joren: ik denk dat Robbie sarcastisch was

panjoe (moderator)
Nee toch? Volgens mij bedoelt ie gewoon dat ze voor de rest een lekker wijf is .

O shit, ik vergat inderdaad de muziek, ik wou wel even een big up naar haar tetten sturen met dat bericht

Een big up? Volgens mij wil jij iets heel anders naar haar borsten sturen!
(Of hoe moet ik "big up" interpreteren?)

Stijn_Slayer
Ah, even zeuren op Rihanna.

Mijn avond is weer helemaal geslaagd.

Ik neem aan dat hij een saluut bedoelt

Een staande ovatie.

Misterfool
orbit schreef:

Superkramp is zo veilig als een schommelstoel op een rubberen matje, Dire Straits leverden zelfs nog een veiligheidsgordel bij die stoel

Chameleon Day schreef:
4 zul je bedoelen en met airbags, winterbanden en een tomtom. Niet dat ze van plan waren om een avontuurlijk ritje te maken - schommelen is al genoeg beweging -, maar toch...

Stijn_Slayer schreef:
Ah, even zeuren op Rihanna.

Mijn avond is weer helemaal geslaagd.

Wilde toch nog even vermelden dat kemm in het betreffende topic (Greatest Hits of 2007) beide singles van Rihanna op de 2e en 3e plek in z'n top 10 heeft staan. Hij is dus blijkbaar alleen niet zo te spreken over haar voorhoofd.

Zorin
Misterfool schreef:

Wat is daar memorabel aan ? Da's toch algemeen bekend... .

Nee , die 'andere' muziek is zo gammel en van krakkemikkig materiaal gemaakt als een oude eend, waarbij je zo 'minimalistisch' moet rijden vanwege het gevaar dat als je de bocht omgaat dat ie niet op zijn zij ligt of één of meer wielen de andere kant op gaan...... Da's pas memorabel .

1.

Een mooie metafoor van Blue88....
Blue88 schreef:
Man wat een geweldig album! Ook ik had niet verwacht dat ik dit zou kunnen verteren... maar mijn stoelgang is nog nooit zo goed geweest.

Gelukkig realiseert ie zich dat ook:
Vergeef mij voor deze slechte metafoor.

2.

Bij GH2007:
dazzler schreef:
En ik blijf een boon hebben voor Shakira natuurlijk.

GrafGantz schreef:
Is dat Vlaams voor "boner"?

panjoe (moderator)
Haha die tweede .

kemm gaat verder voor Rihanna:
kemm schreef:
Hoewel mijn nummer 4 heeft gewonnen, vind ik het toch ietwat teleurstellend. Had het Rihanna wel gegund (na al mijn crap die ze moest slikken..).

GrafGantz schreef:
Ik wist niet dat je zo intiem met haar was.

Tja, 50 euro is 50 euro he

Voor het geval dat mensen nu denken dat ik zo'n type ben die aan de lopende band seksueel getinte opmerkingen maakt.... dat klopt.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:45 uur

geplaatst: vandaag om 04:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.