De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2010, 20:14 uur
Bij "Aankomende Hip-Hop Projecten" ontstond er een discussie over in welke periode de beste hip-hop uit is gekomen.
R&P kon het niet laten om ook even zijn mening te uitten

Harco schreef:
1992-2000 is de hardste periode, g's.
1992-2000 is de hardste periode, g's.
R&P kon het niet laten om ook even zijn mening te uitten
Rhythm & Poetry schreef:
Mijn hardste periode is meestal tijdens het opstaan of als ik na 0.00 uur tv ga kijken.
Mijn hardste periode is meestal tijdens het opstaan of als ik na 0.00 uur tv ga kijken.

0
geplaatst: 15 december 2010, 20:50 uur
Jezus, het is wel meteen mijn beste quote die dit topic haalt zeg. Je wordt bedankt pqt! 

0
geplaatst: 17 december 2010, 00:31 uur
Klein dialoogje bij een album van Moke waar ik wel om moest glimlachen:
Ducoz schreef:
Ik vind dit wel een aardig plaatje! Het heeft een meerwaarde als sfeer muziek, voor de rest vind ik het niet bijster interessant. De hoes is daarin tegen wel helemaal fantastisch!
Ik vind dit wel een aardig plaatje! Het heeft een meerwaarde als sfeer muziek, voor de rest vind ik het niet bijster interessant. De hoes is daarin tegen wel helemaal fantastisch!
Doc schreef:
Hoezo...... Kan ie niet open?
Hoezo...... Kan ie niet open?
Ducoz schreef:
Die snap ik niet
Die snap ik niet
0
geplaatst: 17 december 2010, 13:52 uur
Ik snap hem (nog) niet, maar dat kan aan mijn ziekige status liggen.
0
leander?
geplaatst: 17 december 2010, 15:22 uur
Is het iets met 'daarin tegen', in plaats van daarentegen?
0
geplaatst: 17 december 2010, 15:34 uur
Ik zal een hint geven: Doc vind Moke zeer waarschijnlijk niet zo goed

0
geplaatst: 17 december 2010, 18:13 uur
snap hem ook niet hoor, zit nou al tig keer het dialoogje gericht te lezen. wat moet er nou open kunnen 

0
geplaatst: 17 december 2010, 18:30 uur
Jeetje, zo ingewikkeld is ie toch niet? Ducoz zegt dat het een fantastische hoes is, Doc vindt de muziek niks, dus zou de hoes fantastisch vinden als de hoes niet open kan, omdat je dan bespaard blijft van de muziek.
0
geplaatst: 17 december 2010, 18:33 uur
ik snap hem volgens mij maar ik vind hem niet heeel grappig
0
geplaatst: 17 december 2010, 19:15 uur
Ah, dan is hij gewoon niet echt zo grappig
. Gebeurt wel vaker dat ik ingewikkeld na ga denken terwijl dat helemaal niet nodig is.
. Gebeurt wel vaker dat ik ingewikkeld na ga denken terwijl dat helemaal niet nodig is.
0
geplaatst: 17 december 2010, 19:21 uur
Als een grap uitgelegd moet worden, kan het voor de ontvanger nooit meer grappig zijn natuurlijk.
0
geplaatst: 17 december 2010, 20:40 uur
voor de grap en de mensen die het niet snappen, leedvermaak
.
0
geplaatst: 17 december 2010, 20:59 uur
Het mooiste zijn de 'oh, maar in dat geval snapte ik hem allang, maar ik dacht dat er meer achter zat want dat is toch helemaal niet zo grappig'-reacties. 

0
geplaatst: 17 december 2010, 22:05 uur
Ik las hem eerst als "Kan ie open?", wat op zich ook erg humoristisch was. 

0
geplaatst: 17 december 2010, 23:46 uur
Arrie schreef:
Jeetje, zo ingewikkeld is ie toch niet?
Jeetje, zo ingewikkeld is ie toch niet?
Tja, we hebben nu eenmaal niet allemaal jouw niveau, hé?

0
geplaatst: 18 december 2010, 00:16 uur
herman schreef:
Het mooiste zijn de 'oh, maar in dat geval snapte ik hem allang, maar ik dacht dat er meer achter zat want dat is toch helemaal niet zo grappig'-reacties.
nouja, ik besefte niet dat ik de clue had. kun je ook weer als 'niet snappen' beschouwen.Het mooiste zijn de 'oh, maar in dat geval snapte ik hem allang, maar ik dacht dat er meer achter zat want dat is toch helemaal niet zo grappig'-reacties.
0
geplaatst: 18 december 2010, 00:26 uur
herman schreef:
Heb ik ook wel is. Maar hier snapte ik hem gelukkig

* denotes required fields.