De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2006, 20:15 uur
0
geplaatst: 16 mei 2006, 20:19 uur
obsessed schreef:
Tja het blijft een lastige zaak volgens mij. Aan de ene kant komt het niet over alsof hij kwaad in de zin heeft, maar het is natuurlijk wel erg irritant de hele tijd, en het zou me eigenlijk ook niets verbazen als iemand gewoon een typetje aan het spelen is in de vorm van Bob en de grootste plezier heeft.
Tja het blijft een lastige zaak volgens mij. Aan de ene kant komt het niet over alsof hij kwaad in de zin heeft, maar het is natuurlijk wel erg irritant de hele tijd, en het zou me eigenlijk ook niets verbazen als iemand gewoon een typetje aan het spelen is in de vorm van Bob en de grootste plezier heeft.
Het is dat het onnodig is om hier met quotes te gaan smijten, maar geloof me: hij ging in een aantal pm's flink uit de bocht, en dan praten we niet over de irritante one-liners.
Denk zelf trouwens ook wel dat iemand heel veel plezier heeft beleefd aan zijn eigen grote grap (want volgens mij moeten we Bob zo ook zien).
0
geplaatst: 18 mei 2006, 00:11 uur
Dames en heren, is dit het grote Bob Cremers topic, of gaan we nog eens wat MuMe-gebruikers quotes lezen/ posten?

0
geplaatst: 18 mei 2006, 00:34 uur
In het topic 'Even voorstellen'.

Hoshi schreef:
heb vele artiesten in mijn kast staan waarvan de meeste hun neus ophalen.
heb vele artiesten in mijn kast staan waarvan de meeste hun neus ophalen.

0
geplaatst: 18 mei 2006, 00:36 uur
0
geplaatst: 18 mei 2006, 23:44 uur
LittleBox schreef:
Ik zag trouwens dat ene Vasquez slechts 0,5* aan deze plaat toekende. Dat kan dus écht niet.... (ik bedoel: op zo'n schaal zou Frans Bauer dan -150 scoren)
Ik zag trouwens dat ene Vasquez slechts 0,5* aan deze plaat toekende. Dat kan dus écht niet.... (ik bedoel: op zo'n schaal zou Frans Bauer dan -150 scoren)
szynell schreef:
.. en zelfs dat zou nog gul zijn.
.. en zelfs dat zou nog gul zijn.
Bij het album I'm Wide Awake, It's Morning van Bright Eyes.

0
geplaatst: 19 mei 2006, 08:29 uur
Opschuiven schreef:
(quote)
Rot op man!Prachtig als je dat zegt als je 'Opschuiven' heet.
Bij Stripped van Christina Aguilera.
0
geplaatst: 20 mei 2006, 21:43 uur
De lijdensweg van Arno in Classic Rock KO

Arno schreef:
Een erg lastige
0-2
Een erg lastige
0-2
Arno schreef:
Zeer moeilijk
0-1
Zeer moeilijk
0-1
Arno schreef:
Lastig
3-2
Lastig
3-2
Arno schreef:
Zeer moeilijk
5-5 dan maar
Zeer moeilijk
5-5 dan maar
Arno schreef:
Ja, toch moeilijk
0-2
Ja, toch moeilijk
0-2
Arno schreef:
Moeilijk
1-4
Moeilijk
1-4
Arno schreef:
1-5
maar wel erg moeilijk
1-5
maar wel erg moeilijk
Arno schreef:
5-4, na lang nadenken
5-4, na lang nadenken
Arno schreef:
1-1, maar idd erg moeilijk
1-1, maar idd erg moeilijk
Arno schreef:
Moeilijk
1-2
Moeilijk
1-2
Arno schreef:
2-6, maar wel lastig
2-6, maar wel lastig

0
Improvision
geplaatst: 11 juni 2006, 11:48 uur
deze vond ik ook echt hilarisch, gaat over een country groepje genaamd "50 Cent Haircut" en een 50 Cent - fan die denkt dat het plagiaat is om een bandnaam te hebben met 50 Cent erin: http://www.musicmeter.nl/album/10983 

0
geplaatst: 13 juni 2006, 18:26 uur
musicfriek schreef:
Nu weet ik het zeker!!! Ik ga dat album van Neutral Milk Hotel heeeel snel afschaffen. Ontzettend benieuwd naar nu.
Nu weet ik het zeker!!! Ik ga dat album van Neutral Milk Hotel heeeel snel afschaffen. Ontzettend benieuwd naar nu.

Ik lees dit net terug en er zit een klein foutje in...

0
Electro_
geplaatst: 13 juni 2006, 18:28 uur
Memorabel: De eerste MM Memorabele Quote die door de persoon zélf is geplaatst!

0
geplaatst: 12 juli 2006, 22:29 uur
Sietse schreef:
kun je tegen je vriendjes en vriendinnetjes zeggen: kijk, dit is nu Sietse, die jongen die is echt vermoeiend....lult echt te veel enzo
kun je tegen je vriendjes en vriendinnetjes zeggen: kijk, dit is nu Sietse, die jongen die is echt vermoeiend....lult echt te veel enzo

0
Mojo Pin
geplaatst: 15 juli 2006, 21:27 uur
jowietje over Paris Hilton:
En dan die reactie daarop
maar die moeten jullie zelf maar even opzoeken.
jowietje schreef:
Ik zie het maar gewoon positief in, dankzij deze dame worden de verkoop-cijfers van gehoorapparaatjes hoger en hoger, en worden ze zelfs mode in alle kleuren van de regenboog zelfs met een panterprintje. Wie weet zelfs onder een nieuwe naam, Paris. Zo hoef niemand zich meer te schamen om een gehoorapparaatje te dragen, en dat allemaal dankzij de stem van deze dame!
(over fantasie gesproken)
Ik zie het maar gewoon positief in, dankzij deze dame worden de verkoop-cijfers van gehoorapparaatjes hoger en hoger, en worden ze zelfs mode in alle kleuren van de regenboog zelfs met een panterprintje. Wie weet zelfs onder een nieuwe naam, Paris. Zo hoef niemand zich meer te schamen om een gehoorapparaatje te dragen, en dat allemaal dankzij de stem van deze dame!
(over fantasie gesproken)
En dan die reactie daarop

maar die moeten jullie zelf maar even opzoeken.
0
Mojo Pin
geplaatst: 31 juli 2006, 22:49 uur
Facedown in gesprek met jowietje (over Rihanna)
Ze is sympathiek, niet te geloven MAAR WAAR!!!
oooh, dank u, u bezorgde bijna een orgasme met deze zin... i love you, jowietje
..............................
Ze is sympathiek, niet te geloven MAAR WAAR!!!

0
geplaatst: 31 juli 2006, 22:52 uur
Mojo Pin schreef:
(quote)

Niet mijn schuld

0
geplaatst: 1 augustus 2006, 22:26 uur
Misschien niet "ROTFL"-grappig, maar ik zat deze zin toch even een paar keer met een smile te lezen, Conway Twitty in het geld-of-inhoud topic:
ja dan ben je uitgeluld
Het grote nadeel is is dat dit geen discussie is die gaat tussen mensen met een verschillende kijk op hiphop, maar puur gaat tussen mensen die er wel en geen verstand van hebben
ja dan ben je uitgeluld

* denotes required fields.