MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
Status Seeker schreef:
(quote)

Je komt zeker uit Rotterdam en omstreken

Ja maar mn roots liggen in Rotterdam.

Mojo Pin
HiLL uit zijn frustratie in het Knappe artiesten topic:

1+ 7- Veel homofielen hier, zie ik nu in eens. Niets mis mee hoor, maar valt mij op.

Er zijn er hier meer van te vinden, maar Mojo Pin kan af en toe zo heerlijk droog uit te hoek komen. Bij het nu al legendarische tweede album Kus Gaat Los! van Kus ontspant zich deze discussie van berichten met maximaal twee woorden:

chrismusic schreef:
leuke dames

Mojo Pin schreef:
Meike

chrismusic schreef:
wie?

Mojo Pin schreef:
Meike

Waarschijnlijk boven het flauwheidsgehalte van wat het gros van de gebruikers kan hebben, maar ik kon een harde schaterlach niet onderdrukken.

psychonaatje schreef:
Er zijn er hier meer van te vinden, maar Mojo Pin kan af en toe zo heerlijk droog uit te hoek komen. Bij het nu al legendarische tweede album Kus Gaat Los! van Kus ontspant zich deze discussie van berichten met maximaal twee woorden:

(quote)

(quote)

(quote)

(quote)

Waarschijnlijk boven het flauwheidsgehalte van wat het gros van de gebruikers kan hebben, maar ik kon een harde schaterlach niet onderdrukken.

Het leukste met Mojo is, dat hij het waarschijnlijk nog serieus bedoelt ook

Nadat jowietje iedereen er op attent had gemaakt dat er een nieuw album van KUS is:

fastpulseboy schreef:
ah jungske, goa toch een keer buite speule
(zoals ze in dinther zouden zeggen)

jowietje schreef:

Hou die domme quotes voor je, leer Brabants en zoek voor de verandering de shift knop op je toetsenbord, die zit er namelijk niet voor niets.

Keihard afgemaakt!

levenvergeten schreef:
Nadat jowietje iedereen er op attent had gemaakt dat er een nieuw album van KUS is:

(quote)

(quote)

Keihard afgemaakt!

Ik vind het helemaal geen domme quote van fastpulseboy, kmoest er zelfs smakelijk om lachen. En met dat Brabants zit het ook wel snor, hoor (hoewel ah natuurlijk moet worden vervangen door och). Met die shiftknop heeft jowietje hem natuurlijk wél keihard bij de kloten....

Allmusic schreef:
Was dat een grote hit, volgens mij niet, maar misschien dat friekipedia uitkomst biedt (volgens mij is hij al aan het zoeken).

Met stip naar nummer 1:

Rayman bij The Arcade Fire- Funeral

"Beter goed gejat dan slecht nagedaan"

handsome_devil
Status Seeker schreef:
Met stip naar nummer 1:

Rayman bij The Arcade Fire- Funeral

"Beter goed gejat dan slecht nagedaan"

Leuk inderdaad, maar Joy4ever kwam er toch echt mee

Inderdaad. Alle credits gaan naar Joy4ever. Ik was alleen de eerste die het opviel.

Mojo Pin
friek laat zich uit over de foto van Slash in het Knappe Artiesten topic:

musicfriek schreef:
Hij had beter luchtgitaar kunnen gaan spelen

Reijersen is erg enthousiast over het album van Marva King:
Reijersen schreef:
Haar stem staat als een dijk en daar draait het album om. 4,5 dik verdienden sterren.

En heeft ze een huis van een stem?

musicfriek schreef:
Reijersen is erg enthousiast over het album van Marva King:
(quote)

En heeft ze een huis van een stem?

Geen commentaar

Mojo Pin
Hahaha die Reijersen
Een mooie quote.

Mojo Pin
Geweldig dit! Bij A Rush of Blood to the Head van Coldplay:

Louis2703 schreef:
De enige die hier een spreekverbod heeft gekregen is Hansje Brouwer, dat was alleen omdat hij steeds hetzelfde zei.

Hans Brouwer schreef:
Hansje .
Ik ben 48 jaar, ik ben bijna 2 meter lang, weeg 105 kilo, heb een hele lieve vrouw van 45 jaar en twee lieve dochters van 16 en 14 jaar, 'k heb een meer dan goed betaalde baan, mijn koopwoning is nagenoeg hypotheekvrij, ik rij in een chique engelse auto, 'k ben goed opgeleid en ik heb overal een mening over .....en dan toch Hansje . Tjeemig!!
Is de ergenis over mijn negatieve uitlatingen omtrent Coldplay onder de fans dan echt zo groot Nou, mijn welgemeende verontschuldiging aan alle Coldplay fans . En dat jullie nog maar héél lang mogen genieten van hun muziek .

Eerder dom en pijnlijk.

Mijn hemel zeg....

Mojo Pin
Maar wat ik me dan afvraag, waarom zijn de dochters 'lief' en is de vrouw 'heel lief'...

Moest Louis niet gewoon aan Hansje Brinker denken?

Of aan Hansje Pansje Kevertje?

Het was een opwelling.

Louis2703 schreef:
Het was een opwelling.

Jou treft geen blaam hoor, maar meer de manier hoe Hans reageert....

Weet ik. Dat was ook een opwelling.

Mojo Pin schreef:
Geweldig dit! Bij A Rush of Blood to the Head van Coldplay:

(quote)

(quote)

Vergeleken met een eerdere anekdote van Hans over zichzelf valt deze nog bijzonder mee hoor(dan is dit meer een gekuisde versie)

JonnieBrasco
Ik vond deze kanttekening van Bobiej in het gitaar-topic wel nuttig:

Bobiej schreef:
Trouwens ook een tip: voor de gene die Angel Of Death van Slayer willen spelen, speel hem met dissortion.

JonnieBrasco schreef:

(quote)

Zou 50 erachter zitten dat Game`s album nu is gelekt...
best een naaistreek anders, daar heb je meer aan als dissen.

Kos na bovenstaande opmerking van Misty44 in het 50 Cent vs. The Game, en wat vind je van die situatie? topic:

Ik denk dat 50 stiekem achter zijn pc'tje met een kop chocomel The Game's album zat te uploaden via 50's gangstamule-P2P-programma. Dat zal hem leren!

Wat kan mij het trouwens verrekken of die twee kneuzen elkaar zitten af te zeiken. Zo'n beef is alleen leuk bij personen die daadwerkelijk iets voorstellen.

Goed verwoorde ergernissen, altijd grappig .

Bobiej
JonnieBrasco schreef:

(quote)

Yes, word ik ook een keer uitgelachen

Jesse in het Moord en Doodslag top 100 topic:
Jesse schreef:
Youp van 't Hek - Flappy

Gast
geplaatst: vandaag om 10:25 uur

geplaatst: vandaag om 10:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.