De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 1 mei 2012, 13:31 uur
Bij Pennywise - Live at the Key Club beoordeelt JJ_D zeer scherp achter de komma.
Goede geluidskwaliteit, de muziek zelf laat het wat afweten. Het is natuurlijk PUNK, maar in vergelijking met NOFX is dit toch wel een pak minder. Alle songs lijken op elkaar en hun puberale geroep is bij momenten echt zielig... 3,05*
0
Jocharo-T
geplaatst: 3 mei 2012, 13:56 uur
Afgelopen februari op het Algemeen Sporttopic:
Ajax Landskampioen Seizoen 2011/12
Nicolage Rico schreef:
Er zijn ook nog mensen die denken dat Ajax kampioen kan worden.
Er zijn ook nog mensen die denken dat Ajax kampioen kan worden.
herman schreef:
Dat zijn de berichten die ik ben vergeten naar het "Just a Joke"-topic te verplaatsen. Mijn excuses.
Dat zijn de berichten die ik ben vergeten naar het "Just a Joke"-topic te verplaatsen. Mijn excuses.
Ajax Landskampioen Seizoen 2011/12
0
ClassicRocker
geplaatst: 3 mei 2012, 17:52 uur
Was jij het niet die voor aanvang van het seizoen verkondigde dat Feyenoord tussen de twaalfde en vijftiende plaats zou eindigen, Jocharinho? 

0
geplaatst: 4 mei 2012, 11:37 uur
Toen ik beweerde dat Feyenoord tussen 5 en 8 zou eindigen:
Sjoerd
Jocharo-T schreef:
We spreken elkaar wel na de competitie
We spreken elkaar wel na de competitie
Sjoerd
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 mei 2012, 11:48 uur
Niemand in Rotterdam-Zuid had een seizoen als dit verwacht. Zelfs het halen van voorrondes CL is op het moment niet uitgesloten. Dit seizoen is toch boven alle verwachtingen geweest. Ik ben er overigens wel blij mee. Feyenoord hoort gewoon direct achter Ajax te eindigen en eindelijk is het weer een keer zo ver. 

0
geplaatst: 4 mei 2012, 12:12 uur
Tsja er zijn gradaties van fout zitten
Ik denk dat alleen onverbeterlijke optimisten hadden verwacht dat Feyenoord dit seizoen 2e zou worden... Maar dat het beter zou gaan dan vorig seizoen ipv slechter, daar had ik dan wel weer gelijk in 
0
geplaatst: 5 mei 2012, 21:01 uur
Dit vond ik wel een scherpe reactie van Don Broccoli 
Bij Chico Buarque - Construção (1971)

Bij Chico Buarque - Construção (1971)
Assurancetourix schreef:
Dit klinkt als een opname uit een holle boom, lekker primitief
Dit klinkt als een opname uit een holle boom, lekker primitief
Don Broccoli schreef:
Jij kan het weten Assurancetourix!
Jij kan het weten Assurancetourix!
0
geplaatst: 5 mei 2012, 21:05 uur
Ah, hij bevindt zich dus ook nog wel buiten het just a joke topic. 

0
geplaatst: 5 mei 2012, 21:14 uur
0
geplaatst: 9 mei 2012, 17:52 uur
Scherp.
stoepkrijt schreef:
Een mopje:
A blind man walks into a store with his seeing eye dog. All of a sudden, he picks up the leash and begins swinging the dog over his head. The manager runs up to the man and asks, "What are you doing?!!" The blind man replies, "Just looking around."
Een mopje:
A blind man walks into a store with his seeing eye dog. All of a sudden, he picks up the leash and begins swinging the dog over his head. The manager runs up to the man and asks, "What are you doing?!!" The blind man replies, "Just looking around."
deric raven schreef:
Ik ken deze in het Nederlands; dan is hij net zo leuk.
Ik ken deze in het Nederlands; dan is hij net zo leuk.
2MY schreef:
Ik heb het speciaal voor jullie getest: ik heb hem eerst in het Engels verteld aan m'n vriendin en toen moest ze lachen. Daarna heb ik hem in het Nederlands verteld, en toen was de reactie beduidend minder.
Ik heb het speciaal voor jullie getest: ik heb hem eerst in het Engels verteld aan m'n vriendin en toen moest ze lachen. Daarna heb ik hem in het Nederlands verteld, en toen was de reactie beduidend minder.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 11:25 uur
Ik dacht, dat is te makkelijk, zo makkelijk kan het nooit zijn. En, dit klinkt vast lullig en zo, maar zo bedoel ik het niet, omdat Sr. Rob heet en Jr. Robin, dacht ik dat het misschien een grapje was.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 11:26 uur
Nee, ik weet toevallig uit betrouwbare bron (lees: Facebook) dat de naam, leeftijd en woonplaats klopt dus dit is de enige echte VDG jr.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 11:50 uur
Ik heb me destijds ook ingeschreven op MusicMeter op aanraden van mijn vader.
* denotes required fields.