De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2007, 18:34 uur
Bij: Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob

Lost Highway schreef:
Tegenvallende tweede van Bloc Party
Kaiser Chiefs is een leuk bandje maar Bloc Party speelt toch wel een aantal verdiepingen hoger.
Tegenvallende tweede van Bloc Party

Kaiser Chiefs is een leuk bandje maar Bloc Party speelt toch wel een aantal verdiepingen hoger.
deric raven schreef:
Op zolder??
Op zolder??

0
luisteraart
geplaatst: 1 maart 2007, 17:50 uur
Deze, in het topic 'U2 overschatte band', vond ik wel sterk, vooral omdat je steeds weer op users stuit die zonder leestekens een brei aan woorden neerplempen:
frankvankesteren schreef:
het lijkt wel alsof er tegenwoordig geen toetsenborden met leestekens meer worden gemaakt... nja dan plak ik hier maar even 3 regels leestekens, die mag iedereen dan klakkeloos kopieren
........................ '''''''''''''''''''''''''' ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ::::::::::::::::: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ((((((((((((((((( ------------------ """""""""""""""""" /////////////////
het lijkt wel alsof er tegenwoordig geen toetsenborden met leestekens meer worden gemaakt... nja dan plak ik hier maar even 3 regels leestekens, die mag iedereen dan klakkeloos kopieren
........................ '''''''''''''''''''''''''' ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ::::::::::::::::: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ((((((((((((((((( ------------------ """""""""""""""""" /////////////////
0
geplaatst: 1 maart 2007, 19:19 uur
luisteraart schreef:
Deze, in het topic 'U2 overschatte band', vond ik wel sterk, vooral omdat je steeds weer op users stuit die zonder leestekens een brei aan woorden neerplempen:
HahahahahaDeze, in het topic 'U2 overschatte band', vond ik wel sterk, vooral omdat je steeds weer op users stuit die zonder leestekens een brei aan woorden neerplempen:
(quote)
0
geplaatst: 1 maart 2007, 23:53 uur
Vooral het feit dat hij zelf geen hoofdletters gebruikt is redelijk hilarisch.
Hier: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
0
luisteraart
geplaatst: 2 maart 2007, 00:05 uur
HammerHead schreef:
Baas boven baas.

0
SelmaDuim
geplaatst: 2 maart 2007, 19:50 uur
Pellie schreef:
Noord Brabant en Noord Holland ken ik, maar waar ligt Noord Limburg?
Ik hoop dat dit niet serieus bedoeld was.
0
geplaatst: 3 maart 2007, 02:21 uur
Pellie schreef:
Verder weg.Noord Brabant en Noord Holland ken ik, maar waar ligt Noord Limburg?
0
geplaatst: 4 maart 2007, 18:38 uur
Bij: Britney Spears - Greatest Hits

Wib0__ schreef:
Leuke verzemelaar van haar..
Leuke verzemelaar van haar..
KampF schreef:
heeft ze niet meer..
(quote)
heeft ze niet meer..

0
geplaatst: 4 maart 2007, 20:22 uur
Kon er anders moeilijk ''Leuke verzamelaar van hem'' neerzetten.. 

0
geplaatst: 5 maart 2007, 20:21 uur
Bij U-Niq - Rotterdam
Tja ...
Vizzle schreef:
Ik heb geruchten gehoord dat Erwin Koeman het na dit seizoen voor gezien houdt bij Feyenoord. Zijn opvolger schijnt al bekend te zijn.
Het is een echte jongen van de streek, ee echte Rotterdammer.
Niet Willem van Hanegem maar rapper/trainer U-Niq schijnt de nieuwe eindverantwoordelijke te worden in Rotterdam-zuid.
Hij heeft grote plannen om de club naar een hoger niveau te tillen en hij kent ook al redelijk wat spelers door zijn trainingen die hij in de zomer altijd geeft voor jonge spelers.
Ik verwacht er veel van, wat jullie?
Ik heb geruchten gehoord dat Erwin Koeman het na dit seizoen voor gezien houdt bij Feyenoord. Zijn opvolger schijnt al bekend te zijn.
Het is een echte jongen van de streek, ee echte Rotterdammer.
Niet Willem van Hanegem maar rapper/trainer U-Niq schijnt de nieuwe eindverantwoordelijke te worden in Rotterdam-zuid.
Hij heeft grote plannen om de club naar een hoger niveau te tillen en hij kent ook al redelijk wat spelers door zijn trainingen die hij in de zomer altijd geeft voor jonge spelers.
Ik verwacht er veel van, wat jullie?
Tja ...
0
geplaatst: 6 maart 2007, 01:39 uur
Is hier geen ander topic voor? Dit lijkt me in ieder geval niet de goeie. 

0
geplaatst: 6 maart 2007, 08:06 uur
Ik denk dat zijn definitie van memorabele quote wellicht anders is.
0
geplaatst: 6 maart 2007, 14:40 uur
"Volgens mij is dit album een soort, je vind het klote, redelijk, goed of gewoon perfect, bij mij zit het tussen redelijk en goed".

0
geplaatst: 10 maart 2007, 20:55 uur
Bij: Jay-Z - The Blueprint:

J.M. schreef:
Ik vind deze, The Black Album en Reasonable doubt duidelijk de best van Jay-z, alleen vind ik Reasonable doubt de beste van Jay-z
(quote)
Ik vind deze, The Black Album en Reasonable doubt duidelijk de best van Jay-z, alleen vind ik Reasonable doubt de beste van Jay-z

0
geplaatst: 11 maart 2007, 02:27 uur
bloempje24 schreef:
"Volgens mij is dit album een soort, je vind het klote, redelijk, goed of gewoon perfect, bij mij zit het tussen redelijk en goed".

0
Mojo Pin
geplaatst: 17 maart 2007, 00:26 uur
Mojo Pin in het 'Maak van andermans Top10 jouw Top10' topic:

Mojo Pin schreef:
Wat een rare username.
Wat een rare username.

* denotes required fields.

.gif)