MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
dollie
Bij de cd van PCD
noisecommando schreef:
Altijd lachen als men commentaar levert dat valt onder de noemer preken binnen de eigen parochie.
Natuurlijk moet je lekker anoniem kritiek gaan leveren op een marketingact, en dan met droge ogen beweren dat O.K. Computer de beste plaat aller tijden is.
Het feit dat kennelijk dit forum is overbevolkt met Radiohead fans zegt mij eigenlijk al genoeg.

Dus gaat ik nu es ff lekker terug generaliseren hier...

De meeste Radiohead fans zijn contact gestoord, mensenschuw, hebben geen vrienden, zwelgen in zelfmedelijden en hebben een minderwaardigheidscomplex.
Maar zolang je alleen op je kamertje bij je ouders thuis lekker anoniem comentaar kan leveren op een soort act dat als concept al zolang bestaat als dat er popmuziek is ben je al gauw erg stoer en wordt je vast gewaardeerd door medebezoekers die ondertussen ook lekker eenzaam zitten te masturberen op de foto's en videoclips van deze dames, want oja dat was ik bijna vergeten te vermelden... Radiohead fans hebben geen sociaal leven dus kunnen ook geen vriendinnetje krijgen.

Toch wel fijn dat jullie soort nu ook een forum heeft waar je je frustraties ff lekker kunt afreageren

Netjes en zorgvuldig geformuleerd.

leuke is dat mensen die dat schrijven meestal zelf......

Dr.Greenthump
Hij heeft een punt

Ik zet voorlopig geen Radiohead meer op, want hier schrik ik toch wel even van.

Ace
Ergens ben ik het nog met hem eens ook...

fastpulseboy
Ace schreef:
Ergens ben ik het nog met hem eens ook...

klopt idd, hahaha

HiLL schreef:
leuke is dat mensen die dat schrijven meestal zelf......

Inderdaad, als er iemand klaarblijkelijk met frustraties zit...

Dr.Greenthump
Gevoelig snaartje geraakt daar Nightrider?

Improvision
Bij Kanye West - Freshmen Adjustment:
Snowman schreef:
Waarom staan deze & i'm Fresh niet bij complicatie's?

harco schreef:
Omdat ze niet zó moeilijk zijn.

Hahah! Ik had het niet eens door. Scherp hoor Harco

dollie schreef:
Bij de cd van PCD
(quote)

Noisecommando schrijft gewoon even het bericht van het jaar .

Dr.Greenthump schreef:
Gevoelig snaartje geraakt daar Nightrider?

Nee hoor . Ik denk dat noisecommando alleen heel onterechte kritiek uit, temeer omdat door vele liefhebbers op deze site Radiohead helemaal niet gewaardeerd wordt en juist door het gros van de mensen die slechts een paar keer op de site komt Ok Computer zo hoog in de top is beland. Door alle 'normale' mensen dus, die wel een sociaal leven hebben en zich niet masturberen op de dames van PCD.

Mojo Pin
Bij Beste Gitaarriff:

charlezzz schreef:
het verbaast me dat er zo weinig goeie gitaristen uit marokko komen, temeer daar je daar het riffgebergte hebt

JSC

Berzerker
bij Pure Holocaust van Immortal, met deze cover:

(afbeelding)

jurado schreef:
check die cover....

pandametal

dollie schreef:
Bij de cd van PCD
(quote)

Ik hoop oprecht dat ik niet de enige ben die de ironie van het zeiken over 'contactgestoorden die zeiken op het internet' inziet.

Nosh schreef:
(quote)

Ik hoop oprecht dat ik niet de enige ben die de ironie van het zeiken over 'contactgestoorden die zeiken op het internet' inziet.

Schreeuw het niet van de daken!

jurado schreef:
pandametal

haha, pandametal. zo zijn er meer. stakkertjes toch.

Joy schreef:
ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik titelnummer 12 moet interpreteren

Bij het album van 1 van de toppers, waarbij de titel van liedje 12, vanavond laat ik je alle sterren zien, luid.

Die opmerking was al eens gemaakt, maar werd meteen verwijderd....

KampF schreef:
haha, pandametal. zo zijn er meer. stakkertjes toch.

Bedoel je die trieste blackmetalbands of mensen zoals ik?

Improvision
Bij Eddy Wally - 50 Jaar Hits

tamadrums schreef:
Goed nieuws: In Ertvelde wordt er momenteel gebouwd aan een officieel Eddy Wally-museum.

Minder goed nieuws: Volgens interne bronnen zou Eddy lid zijn van Al-Qaeda...

musicboy schreef:
Dat laatste blijkt echt waar te zijn. Beetje rechterhand van Osama, naar het schijnt. Sprong op tijd uit een vliegmachien op 11 september. Beraamt aanslagen, samen met Frans Bauer, Vader Abraham, Helmut Lotti en de smurfen. Of heb ik dat gedroomd?

musicboy schreef:
Dat laatste blijkt echt waar te zijn. Beetje rechterhand van Osama, naar het schijnt. Sprong op tijd uit een vliegmachien op 11 september. Beraamt aanslagen, samen met Frans Bauer, Vader Abraham, Helmut Lotti en de smurfen. Of heb ik dat gedroomd?

Het is verdorie nog echt zo ook. Hij wil een smartlapocratische superstaat stichten, en hij deinst nergens voor terug.

Bron:
http://onziclo.pedie.info/w...

jurado schreef:
(quote)

Bedoel je die trieste blackmetalbands of mensen zoals ik?

dat 1e wel

Improvision
Bij een album van Ja Rule, BB Gambini vind dat het duidelijker zou zijn om punten te geven als 1,2,3...10 en niet 0,5... 5.

Conway Twitty schreef:
Maar verhoudingsgewijs hetzelfde, Brainiac.

BB Gambini schreef:
Haha brainiac, wie is nou brainiac wist niet eens dat dat wordt bestond=p.

BB Gambini schreef:
en wat is verhoudingsgewijs eigenlijk

En de reactie van MJ op het hele gebeuren is ook wel lachen.

MJ_DA_MAN schreef:
Je komt echt over als een Ja Rule-fan.

musicboy schreef:

Waar stond dit dan?

kArIzMa_TuRk
Bij Eddy Wally - 50 Jaar Hits

Gast
geplaatst: vandaag om 09:19 uur

geplaatst: vandaag om 09:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.