MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
voltazy schreef:
het javdw topic.
Het wat?

Lukk0
Ik denk dat het jazz-album van de week wordt bedoeld, maar het is niet echt duidelijk zo'n afkorting.

voltazy
Lukk0 schreef:
Ik denk dat het jazz-album van de week wordt bedoeld, maar het is niet echt duidelijk zo'n afkorting.

idd

pretfrit schreef:
Zelfde lijstje als Paap_Floyd maar dan met Paap_Floyd erbij

daarnaast nog:

- we tigers ( weet de parels van de knikkers te scheiden, duidelijke smaak en duidelijke uitleg)
- tondeman (onbekende maar niet onbeminde plaatjes en fijne no-nonsens rock)
- Heemskerktolie (jazz "digger")
Heemskerktollie mag ik ook zo langzamerhand aan het lijstje gaan toevoegen ja. Die kom ik in elk geval bij de fijnste jazzalbums tegen.

Ik weet zeker dat enkele notoire "veelstemmers" mij in hun gebruikersupdates hebben staan. Want als ik op één of andere obscure plaat heb gestemd, waar soms jaren geen stem is uitgebracht, hebben de week erna heel toevallig opeens nog enkele lieden (steeds dezelfden) gestemd. Blijkbaar is dat nodig om aan > 10.000 te komen maar ik vind het een beetje vreemd om als een soort filter gebruikt te worden voor platen waarop men is "vergeten" te stemmen.

Óf ik ben gewoon paranoïde

Nee hoor, dat is mij ook wel opgevallen.

nou ben ik een redelijke veel stemmer (maar de 10000 zijn nog ver weg...) maar dat lijkt mij wel een vreemde gang van zaken.

voltazy
je ziet het overigens ook wel eens bij albums die nog niemand heeft kunnen beluisteren, dat een persoon met erg veel stemmen daar al wel op gestemd heeft.

Ik begrijp het niet. Als iemand zogenaamd 'stemmen nodig heeft' (wat uitermate droevig zou zijn), ga je toch heel eenvoudig alle albums op de site af? Daar heb je geen itchy in je updates voor nodig lijkt me.

Ach, er zijn er natuurlijk ook die geínteresseerd raken door een hoge stem van itchy, of wie dan ook, en daarna de pindakaasmachine aanslingeren. Ik ben er daar zelf in elk geval 1 van, maarja, ik ben dan weer geen notoire veelstemmer Ik herinner me wel dat er nadat Toon, Cygnus en ik de fantastische plaat van The Pan Pipes hebben beluisterd, vijf minuten later enkelen ook ineens die plaat hadden beluisterd

pretfrit schreef:
tijd voor de bezem, want volgens mij gaat dit off-topic
Beter naar het topic "Stemgedrag" verplaatsen.

pretfrit
BlueVelvet schreef:
(quote)
Beter naar het topic "Stemgedrag" verplaatsen.

ik heb hem maar verwijderd..was niet zo aardig, en verder ook niet van belang

Ik heb zomaar effe een goede jongens lijst opgesteld.
Staan steekwoorden en willekeurige gedachten bij.
Waar een * bij staat heb ik wel eens/meerdere keren gezien.

Aerodynamic (Enthousiast, nummer beschrijver, bitrate gezeur)

BlueVelvet (Post rock etc)

*bubbachups (Exclusief, snob, nice)

*Cygnus (Post Rock etc, concerten)

DevendraBan (Post rock etc)

*ElMeroMero (Ambient, met name kleine namen)

Goodfella (Electronic, vooral abstract)

*GrafGantz (Ambient electronic / The Field minnaar)

Gyzzz (Endless Summer/Loveless/Ambient/AC/etc etc etc, nice)

*herman (All round goeie jongen)

luc011190 (Dance electro scene , AC, staat open voor veel meer)

MJ_DA_MAN (scherp houden bij hiphop, Eluvium)

Nakur (Ambient, Post Rock, Mooie recensies)

Onderhond (Scherp, 0,5*, Electro)

*Paalhaas (Piano muziek, faler ; ) )

*Sietse (Ambient source no #1, grote mond maar dat mag)

sxesven (Noise en fapdingen uit japan)

*The Scientist (All round, vage jazz)

ThirdEyedCitizen (Post rock met name)

Tuktak (Minimal, anders vage elektro)

*UndahCovah (Broertje int gareel)

*Vince Vega (Ambient)

*Visnet (Goede kennis IDM freak)

We Tigers (Zo nu en dan vage plaat die gecheckt moet worden)

Als je er niet tussen staat (boehoe) dan neemt dat nog niet weg dat je een goede jongen bent.

KampF schreef:
bitrate gezeur

Ik las eerst bitchrate gezeur en dacht waar heeft ie het over

KampF schreef:
...
Als je er niet tussen staat (boehoe) dan neemt dat nog niet weg dat je een goede jongen bent.

Gelukkig, ik dacht al...

MDV
Ga je ook een boevenlijst maken?

Sheplays
KampF schreef:

Klopt wat de meisjes aangaat want volgens mij moet het taaltechnisch "neemt niet weg dat je geen goede jongen zou zijn" wezen!

Toch nog bitchrate gezeur

Lastige dubbele ontkenningen ook altijd...

Sheplays schreef:
(quote)

Klopt wat de meisjes aangaat want volgens mij moet het taaltechnisch "neemt niet weg dat je geen goede jongen zou zijn" wezen!

Toch nog bitchrate gezeur

Volgens mij was het taaltechnisch juist wél goed.

12 voorname Mumemaatjes, ofwel qua smaak, ofwel qua interessante mening, of allebei natuurlijk, in niet geheel willekeurige volgorde:

*Sietse
*Luc011190
*handsome_devil
*sxesven
*bubbachups
*The Scientist
*thomzi50
*KampF
*ElMeroMero
*levenvergeten
*dix
*Onderhond

Sheplays
Gyzzz schreef:
Volgens mij was het taaltechnisch juist wél goed.

Je hebt waarschijnlijk gelijk maar waarom zegt hij dan niet gewoon: Als je er niet tussen staat kan je toch een goede jongen zijn?

Omdat "dat neemt niet weg dat..." een leuke constructie is

Hehe, via Google terecht gekomen bij deze thread. Ik had er geen idee van dat je ook gebruikersupdates kon toepassen. Binnenkort maar wat mensen toevoegen.

Ik wist ook helemaal niet dat je mensen toe kon voegen, maar dat ga ik maar doen want ik heb nu door hoe het werkt. Kan ik mensen stalken

beaster1256
In Overigen > Algemeen > wiens opmerkingen lees je graag:

ik heb wel een boon voor father mc kenzie , kaztor , oldfart , bluebirden nog een paar die me nu niet herinner .

Mark E. Corrigan
Reijersen natuurlijk.

Stijn_Slayer
beaster1256 schreef:
In Overigen > Algemeen > wiens opmerkingen lees je graag:

ik heb wel een boon voor father mc kenzie , kaztor , oldfart , bluebirden nog een paar die me nu niet herinner .

Father McKenzie's berichtjes kijk ik ook altijd even na. Vaak heeft Patrick leuke beschrijvingen, en anders heb je weer een geweldig verhaal gelezen over hoe dom de medewerkers van de Free Record Shop zijn o.i.d.

Woutt
Ik doe niet aan gebruikersupdates, maar de volgende users volg ik met bovengemiddelde interesse:

tondeman
KampF
Paalhaas
BlueVelvet
Cygnus
Toon1
bubbachups
The Scientist
herman

Ik doe wel aan gebruikersupdates, deze users staan in mijn lijst:

*andnino (collega, heeft interessante meningen)
*BarbarianLover (fan van folk en fusies met dat genre, helaas niet al te actief meer)
*Bobiej (heeft interessante berichten, volg ik ook al erg lang, helaas ook niet al te actief meer)
*bro (mijn MusicMeet)
*calypsoskiss (mijn zus)
*Hemdale (heb ik al veel goede death metalplaten van gehaald, vooral de extremere)
*james_cameron (maakt korte maar erg interessante berichten, heeft goede muzieksmaak)
*lambf (user die qua muzieksmaak vaak buiten de lijnen kijkt en er een heel oprechte mening op nahoudt)
*Norbert (erg goede muzieksmaak)
*Onderhond (goed voor mijn electronicaplaten, maakt goede reviews)
*sxesven (screamo & noise, maakt ook erg goede berichten)

De users die Herman met bovengemiddelde interesse volgde, zijn waarschijnlijk veelal geband.

Harco
deric raven schreef:
De users die Herman met bovengemiddelde interesse volgde, zijn waarschijnlijk veelal geband.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.