MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
de mijns inziens interessantste gebruikers (die ik nu en dan eens volg):

- Osiris Apis (met grote voorsprong; vooral betreft hedendaagse hip-hop leer ik nu en dan eens iets nieuws kennen hier)
- P Jay
- Improvision
- Seedorf
- Harco
- Relax
- R&P
- En een bende oldschool-mume-users die ik vroeger vaak checkte: Herbertwest, Wax (zowat de grappigste user die hier ooit rondliep), Raffael77, Kos, Niek...

Volgende regelmatige gebruikers sluiten het meest aan bij mijn muzieksmaak en diens recensies lees ik ook vaak :

Father McKenzie
George
c-moon
devel-hunt
gaucho
Pieter Paal
Zachary Glass (prachtige recensies!)
bikkel2
Jesusfreen
Maartenn
Ad Brouwers
Sgt. Revolver

Gebruikers wiens recensies ik ook graag lees en waarvan ik ook wat heb opgestoken :

Toon1
dazzler
aERodynamIC
titan
Reijersen
Hans Brouwer
kaztor
deric raven
herman
stuart
Lost Highway

Sir Spamalot (crew)
Sinds de MuMe Lustrum Meeting volg ik bepaalde users wel met meer aandacht, maar ik lees graag wat volgende users zeggen:

Cabeza Borradora
C-Moon
Dazzler
Father McKenzie
Kaztor
Kronos
Oldfart
Orbit
Sinner
Stijn_Slayer
Stuart
ik vergeet er wellicht nog enkele
en natuurlijk de leden van Het Metal Album van de Week, you know who you are.

MDV
Zelf volg ik:

Aslan
Aghora
Bennerd
Gallow
Sxesven

en ook ik hou de leden vann Het Metal album van de Week in de gaten.

Frostyx
Dj2Jelle
Game
Kill_Illumatie
Pooiertje :$
RLCB
En R&P

Stijn_Slayer
Ik lees van de volgende users graag de berichten:

Ad Brouwers
musician
Father McKenzie
harm1985
Sir Spamalot
Down_By_Law
rollingbeatle
beaster1256

Verder vind ik dat users als LucM, c-moon, oldfart, kaztor en herman ook veel toevoegen aan deze site.

deric raven schreef:
De users die Herman met bovengemiddelde interesse volgde, zijn waarschijnlijk veelal geband.

Haha, ik lees dit nu pas. Gelukkig is het niet zo erg.

Ik heb in het verleden al wel wat namen genoemd, maar ik mag zelf de berichten van roelof, dazzler, mjuman, chameleon day, sxesven, kampf e.a. ook graag lezen.

Stijn_Slayer schreef:
Verder vind ik dat users als LucM, c-moon, oldfart, kaztor en herman ook veel toevoegen aan deze site.

Ik vind vooral dat deze mensen veel toevoegen aan de site.

itchy schreef:
Ik let niet zo veel op andere gebruikers en ik gebruik de updates slechts sporadisch. Daarin staan de volgende, zorgvuldig geselecteerde users: edris.

Father McKenzie
Beste mensen, ik zocht eigenlijk naar een ander forumtopic, maar ik zal het hier dan maar neerpennen.

ik rijd vandaag naar Blankenberge, op mijn vrije dag, alwaar ik me ga
voegen bij de heer beaster1256

omdat we een Mini Music Meter Meeting houden in het huis van beaster1256

we gaan wat muziek uitwisselen en nakaarten over onze gezamenlijke ervaring geband te worden - uiteraard beiden door onze eigen stomme schuld.

Ik ben zinnens om dat op de gevoelige plaat vast te leggen en in het foto topic ziet u dan twee users, zeker weten!

Leuk, veel plezier.

Father McKenzie
Terug thuis, de Mini Music Meter Meeting was een schot in de roos, met dank aan Beaster1256 en zijn vrouw Brenda, voor de prima ontvangst.
Ik heb ene paar foto's op picasa geplaatst, ik zoek even hier het foto-topic op en plaats een linkje...

Mis Sheplays al geruime tijd hier op Musicmeter

Toevallig zag ik dattie zich op 17 augustus heeft uitgeschreven.

skyline
Ad Brouwers schreef:
Toevallig zag ik dattie zich op 17 augustus heeft uitgeschreven.

Ik denk dat onze viking wel weet dat ze (Janine) zich heeft uitgeschreven.
En dat is voor meerderen hier een Mume-maatje minder...

Hopelijk heeft ze zich niet bezeerd met al die krakersrellen van de week in A'dam.

the viking schreef:
Mis Sheplays al geruime tijd hier op Musicmeter
Geen seconde last van gehad.

obsessed schreef:
(quote)

Ik vind vooral dat deze mensen veel toevoegen aan de site.

Dat is een goeie...

John Doe
Onderhond
Orbit

Om de electronica kennis bij te spijkeren

In De Site > Gebruikers > Welke gebruikers volg je?:

Het is de bedoeling een paar users te selecteren die je goed vind bv omdat je door hun stemmenlijst of tips goede albums hebt beluisterd,en je kan ook users opnoemen omdat je ze veel bij albums ziet waar jij ook op stemt en ook kan je een top maken van users die de beste schrijfstijl hebben en mooie recensies en users die dezelfde smaak hebben als jij!

Ik volg veel:

Niels94
Umind C
Robbie Keane
Réne

en nog een paar maar kan even niet op hun naam komen.

De eersten die me te binnen schieten:

Lukas
Omsk
Herman
GrafGantz

aERo en Don Cappuccino eigenlijk vooral..

en Arrie en R&P natuurlijk

Daar wist ik niks van.

Mijn favorieten van MuMe:

Rene1979
Arrie
GrafGantz
deric raven
aERodynamIC
herman
ArthurDZ
Steven Hyde

Toch vooral hoi123 en Snoeperd (de laatste met name omdat ik hem persoonlijk ken, maar onze smaken komen ook redelijk overeen). Verder trek ik toch voornamelijk mijn eigen plan, maar als ik bijvoorbeeld goede hip-hop zoek kijk ik wel bij René1979 en Rop bijvoorbeeld.

avdj heeft een interessante mening en een uitstekende pen.

Verder zijn Herman, aERo en Stijn_Slayer wel users die ik volg, vooral om hun enorme muziek-en feitenkennis. Voorheen had ik veel raakvlakken met HiLL maar die komt hier tegenwoordig bar weinig volgens mij.

Niels94 irriteer ik me aan omdat hij zijn muzieksmaak nét even te goed vind.

Ik zou nog steeds graag willen weten waar je dat idee toch vandaan hebt.

Rhythm & Poetry schreef:
Daar wist ik niks van.

Ja hoor, Atmosphere ben ik bijvoorbeeld gaan beluisteren omdat één hunner platen bij jou op nummer 1 staat. En ik kan niet anders zeggen dan dat Atmosphere geweldige muziek maakt!

Breakestra is een ander voorbeeld.

Meer voorbeelden ga ik nu niet geven, anders word ik nog emotioneel..

Music4ever schreef:
HiLL maar die komt hier tegenwoordig bar weinig volgens mij.

Hill, de schat........ de man tegen wie ik alles kan zeggen..... mocht ie meelezen: haaaaai babe

Rhythm & Poetry is de nieuwe Hill

Verder nog wel een beetje dezelfde 'maatjes' hier (archangel9, thebestfreaks, El Ninjo, musicfriek, titan, herman, Ruby, Lin, Hill, deric raven, VanDeGriend, lebowski, rayman, bonothecat, Ace, muziekobsessie, c-moon, Martin Visser, -SprayIt-) waar ik graag users als AOVV en Ataloona aan toevoeg. Tribal Gathering, Woody en Bertus volg ik ook graag.

Voor een nieuwe Hill sta ik opvallend weinig in je lijstje aERo. Ik heb het wel 24 keer bekeken of ik er toch niet stiekem tussen sta, maar nee.

En niemand vindt mij lief?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:51 uur

geplaatst: vandaag om 20:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.