MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
Ik volg graag deric raven, aERodynamIC, dazzler, AOVV, Arrie en herman dankzij hun mooie stukjes en mooie smaak in muziek. (en ze zijn gewoon heel aardig )
Voor de rest volg ik de jeugd op Mu.Me ook wel zoals Don Cappuccino, hoi123, Misterfool en Niels94. En ik volg natuurlijk ook alle ''followers'' van Het Review Album Van de Week-topic

En ik volg alle mensen die mooie meningen durfen te schrijven..

Slowgaze schreef:
En niemand vindt mij lief?

Update:

Verder nog wel een beetje dezelfde 'maatjes' hier (archangel9, thebestfreaks, El Ninjo, musicfriek, titan, herman, Ruby, Lin, Hill, deric raven, VanDeGriend, lebowski, rayman, bonothecat, Ace, muziekobsessie, c-moon, Martin Visser, -SprayIt-) waar ik graag users als AOVV en Ataloona aan toevoeg. Tribal Gathering, Woody, Bertus en Slowgaze volg ik ook graag.

Jij mag ook mijn maatje zijn, Eric. Deal?

Casartelli (moderator)
Gebruikers met een smaak waar ik me voor een behoorlijk deel in herken, die daar mooie, bruikbare en/of herkenbare stukjes over schrijven en/of in het algemeen een zinvolle bijdrage in discussies leveren (de een wat meer van het een en de ander wat meer van het ander) zijn voor mij bijvoorbeeld
- bikkel2
- freitzen
- Misterfool
- Onweerwolf
- Pink
- Sir Spamalot
- Svendra
- vigil

Hoewel ik ook Maatje ben met mijn goede vriend Casartelli en verder nog 2 a 3 mensen welke ik persoonlijk ken in mijn gebruikerslijst heb staan doe ik er verder niet zo veel mee. Ik wil overigens wel opteren voor een gebruikerslijst waarbij je berichten van nader te bepalen users juist niet meer tegenkom, maar dit slechts terzijde

Ik heb deze personen in mijn updates:

MJ_DA_MAN
R&P
Niels94
Rene1979
Réne
Umind C
Robbie Keane

Ik ben trots.

Zorin
Wil ik niet, maar degene die ik nog al eens tegen kom in de games en die het allemaal niet al te serieus neemt, het 'spel' mooi meespeelt en niet direkt staat te steigeren is my man.....ArtthurDZ (en het is ook nog een buitenlander ).

Harco
Users die ik in mijn updates heb:

bennerd
Flipm0de
GarnalenPeller
Harco
Jorge-E
Kos
MJ_DA_MAN
Rene1979
Rhythm & Poetry
Seedorf
T.O.
thomzi50

Ik heb deze users in mijn updates:

MJ_DA_MAN
R&P
Rene1979
Thomzi50
MAS
Yestsida
Game

Ik deze:

andnino
bro
calypsoskiss
eiooft
frisianbeatdown
Fza
Harco
Hemdale
Improvision
iPim
james_cameron
lambf
MDW
Monsta Kody
MuchTheSame
Norbert
R2DeepThroat
Sinner

lambf
Streep mijn naam maar door.

Ok, heb je daar de juiste tags voor?

Ik heb niemand in mijn updates, maar users waar ik qua muzieksmaak meestal wel mee overweg kan:

-Niels94
-Arrie
-Don Cappuccino
-R&P (Vooral op hiphopgebied, voor zover ik daar dingen van ken. )
-Koenr
-Masimo
-Sven Bersee

Rene1979
MJ_DA_MAN
kobe bryant fan

René. schreef:
Rene1979
MJ_DA_MAN
kobe bryant fan

Joehoe eindelijk iemand die mij in zijn updates heeft of volgt .

lambf
bennerd schreef:
Ok, heb je daar de juiste tags voor?

<div style="text-decoration: line-through;"></div>

andnino
bro
calypsoskiss
eiooft
frisianbeatdown
Fza
Harco
Hemdale
Improvision
iPim
james_cameron
<div style="text-decoration: line-through;">lambf</div>
MDW
Monsta Kody
MuchTheSame
Norbert
R2DeepThroat
Sinner

lambf
o wacht, span, het was span, sorry!

kobe bryant fan schreef:
(quote)

Joehoe eindelijk iemand die mij in zijn updates heeft of volgt .

Ik doe niet aan dergelijke updates, maar kan je verzekeren dat ook ik jou op de voet volg. Je bent mijn favoriete hiphoppert.

pqt
Alleen Mas en R&P in mijnen updates. Oh ook MJ.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Ik doe niet aan dergelijke updates, maar kan je verzekeren dat ook ik jou op de voet volg. Je bent mijn favoriete hiphoppert.

ik weet dat het niet zo is , ik moet juist nog veel hip-hop leren kennen, en dan ku je bij Rene1979 of MJ beter terecht en jij kent meer hip-hop dan mij.

Ja, maar je bent gezelliger dan die twee. Rene zit ook bij de politie. Voor hiphop zelf hoef ik sowieso niemand echt te volgen, ik heb toch meer kennis van het genre dan de overige gebruikers. Daarom ben ik liever down met mijn homies die andere genres lief hebben. Bijvoorbeeld: aERo, GrafGantz, Deric Raven en Herman.

Rhythm & Poetry schreef:
Ja, maar je bent gezelliger dan die twee. Rene zit ook bij de politie. Voor hiphop zelf hoef ik sowieso niemand echt te volgen, ik heb toch meer kennis van het genre dan de overige gebruikers. Daarom ben ik liever down met mijn homies die andere genres lief hebben.

.

Zorin
Aan het aantal berichten hier en de 'kleur' ervan zijn die Hop-Hippers wel een ééndimensionaal clubje.... .

Zorin schreef:
Wil ik niet, maar degene die ik nog al eens tegen kom in de games en die het allemaal niet al te serieus neemt, het 'spel' mooi meespeelt en niet direkt staat te steigeren is my man.....ArtthurDZ (en het is ook nog een buitenlander ).

Zorin en ik zijn als broers

Ik heb niemand in mijn gebruikersupdates staan(ontdekte pas dat dit bestond na jaren op de site rondgehangen te hebben ) maar enkele mensen waar ik toch wel sympathie voor heb zijn Zorin, R&P, aERo, Grafgantz, musician, ranboy, Jester, Ferre, herman, El Ninjo, Onweerwolf, pygymdanny,... eigenlijk vind ik iedereen sympathiek

Zorin
Ja, laten we saamhorig zijn en elkaar accepteren en vergeven in deze moeilijke tijden en ik-tijdperk. Laten we proberen onze beste Mume-oortjes te spitsen, betse beentjes voor te zetten enne...eh... ....amen . En nu het Mume danklied....

Misterfool
Ataloona
Don Cappucino
ChrisX
Stijn-slayer
R&P
Casartelli
Slowgaze
Voltazy
Ferre Clabau
Herman
Aerodynamic
Nicholas123
En anderen die ik vergeten ben op te noemen.

Stijn_Slayer
Kijk, dat vind ik nou leuk om te lezen, Misterfool. Wij zijn niet altijd even 'dik' geweest, en we zijn zelfs een keer flink hard gebotst, maar nu blijkt dat dit verleden tijd is.

Sinds het goede gesprek dat we destijds hebben gehad heb ik bovendien dezelfde prettige ervaring met jou hier op de site. Interessante stukjes, en vaak voer voor een eventuele discussie.

Gisteren waren we het zowaar nog met elkaar eens ook.

Stijn echt?

Gast
geplaatst: vandaag om 02:07 uur

geplaatst: vandaag om 02:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.