MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
Eigenlijk nog goed gezien

Ik heb:

AOVV
Belhifet
Don Cappuccino
Dudeness
Exfrozen
Gallow
iPim
kaztor
laboomzaa
leander?
McSavah
Norbert
Sammy
Sir Spamalot
ThirdEyedCitizen
Thomzic
WILDE_FRANS

in mijn lijstje staan, al gebruik ik die functie niet zo vaak. Daarvoor is het me wat te onoverzichtelijk met al die 'nieuwe stemmen geplaatst'. Ik zet wel alle albums waar ik een berichtje plaats in mijn updates, dan kan ik zien of ik gequoted word of iets dergelijks.

@Gajarigon: je kan onder mijn profiel --> instellingen allerlei vinkjes betreffende de gebruikersupdates weghalen, zo ook voor 'stemmen'.

Verder heb ik, naast mezelf, een hele zoot mensen in mijn lijst staan (vooral gelijken qua smaak) waarvan ik Casartelli het meest intensief volg, maar ik kijk lang niet elke dag bij deze updates.

Dank! Bij deze gedaan

Gajarigon schreef:
Ik heb:
WILDE_FRANS

in mijn lijstje staan

?!?!?!?!?!

(afbeelding)

!!!!!!

WILDE_FRANS heeft wel Coltrane's Live in Japan in zijn top10, en ik kom hem vaak tegen bij mijn favorieten

Ondanks dat ik hem verder totaal niet ken en dus eigenlijk geen idee heb waar ik dit op baseer komt hij misschien wel het dichtst bij mijn Mume-maatje,

Maar eigenlijk heb ik geen Mume-maatjes, er zijn ontzettend veel users, te veel om te noemen, die een hoop van mijn favorieten goed vinden, maar niemand waar ik echt gezamelijk de wijde wereld der muziek mee verken voor mijn gevoel.

ClassicRocker
Geen maatjes, maar respect voor:

-bikkel2
-kaztor
-musician

The Scientist schreef:
WILDE_FRANS heeft wel Coltrane's Live in Japan in zijn top10, en ik kom hem vaak tegen bij mijn favorieten

Ondanks dat ik hem verder totaal niet ken en dus eigenlijk geen idee heb waar ik dit op baseer komt hij misschien wel het dichtst bij mijn Mume-maatje,

Maar eigenlijk heb ik geen Mume-maatjes, er zijn ontzettend veel users, te veel om te noemen, die een hoop van mijn favorieten goed vinden, maar niemand waar ik echt gezamelijk de wijde wereld der muziek mee verken voor mijn gevoel.

Ik ben Edris, ken je vast nog wel.

ah ja.. maar jou kende ik ook niet heel goed ... nu is wel een beetje de magie eraf... bij WILDE_FRANS kon ik me nog allerlei dingen inbeelden, die magie is nu weg..

Vandaag masimo aan mijn lijstje "users die ik volg" toegevoegd, dat nu bestaat uit volgende users:

aERodynamIC (staat op één wat betreft het aantal meningen, en ik heb al erg veel leren kennen dankzij aERo)
AOVV (ikzelf, om altijd te kunnen bekijken wat ik weer allemaal heb uitgevreten op deze site)
Arrie (toffe knul)
Ataloona (auteur van meerdere mooie "schetsen")
Don Cappuccino (metal en andere, veel dingen die we allebei erg goed vinden)
Ferre Clabau (verantwoordelijk voor misschien wel de mooiste stukjes tekst die ik hier al gelezen heb)
Gajarigon (recentelijk toegevoegd, omdat ik z'n stukjes wel kan waarderen)
masimo (heeft een interessante muzieksmaak, veel folk ook)
niels94 (gewoon een erg actieve user, die altijd iets boeiends dan wel humoristisch te vertellen heeft)
Rhythm & Poetry (hoeft daar nog uitleg bij?)
Stijn_Slayer (actieve user, die erg veel van muziek kent (ondanks z'n prille leeftijd), en altijd open staat voor discussie)

Ik heb er telkens een korte motivatie bijgezet.

Ik heb enkel de persoon met de beste smaak van heel musicmeter in mijn gebruikersupdates staan

Oh, je kan jezelf daar dus ook inzetten. Dank voor de tip...

Ook nooit geweten dat ik GrafGantz in mijn gebruikersupdates kon zetten.

Ik begin met Niels94 te volgen vanaf nu.

jassn schreef:
Ik begin met Niels94 te volgen vanaf nu.

Stalken?

jaloers?

Ja, volgde ik Niels maar..

Ik volg 'm ook, hij staat zelfs op de GPS. Van m'n fiets weliswaar, ik heb geen rijbewijs.

AOVV schreef:
Ik volg 'm ook, hij staat zelfs op de GPS. Van m'n fiets weliswaar, ik heb geen rijbewijs.

Stijn_Slayer
Pas maar op hoor. Straks wil Niels je meenemen naar een onbewoond eiland. Dat is geen pretje.

Dat was best gezellig Stijn, ontken het maar niet.

En Masimo: MOET JE HIER KOMEN JONGE. Ik sla je met hamers. Jeweeet.

Kijk, jassn is tenminste een verstandige jongen. Als je niks te doen hebt kun je altijd een hele lading updates van mij gaan bekijken

Ik heb alleen Niels94 daar staan, vanwege z'n Justin Bieber haar.

Ik trek m'n eigen lijn en volg niemand.

Ik heb ook wat mensen bij mijn updates en dat zijn:

Ataloona
Don Cappuccino
hoi123
Rhythm & Poetry
Snoeperd
Stijn_Slayer

hmmm, ik zal ook maar eens wat users gaan volgen... Nooit zo het nut er van ingezien.

Hoeft niet hoor

Ik heb lange tijd enkel gekeken wat hoi123 en Snoeperd uitvraten. Nu heb ik er nog wat interessante users bijgedaan, of users waar ik wel eens mee praat, soms ontdek je op die manier forumtopics die je zelf nog niet had gezien of misschien zelfs een album als je uit nieuwsgierigheid eens ergens op klikt.

Nou, om die redenen ga ik dus ook maar eens wat users volgen . Beginnend bij jou . Ik kom je toch al redelijk vaak tegen en je hebt een goede smaak.

Edit: Ik heb nog wat users toegevoegd. Echte maatjes heb ik overigens niet, maar ik ben dan ook niet actief genoeg op deze site .

niels94 schreef:
Ik heb ook wat mensen bij mijn updates en dat zijn:

Ataloona
Don Cappuccino
hoi123
Rhythm & Poetry
Snoeperd
Stijn_Slayer

Ik ben een gelukkig mens.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:13 uur

geplaatst: vandaag om 00:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.