MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Ik ben een gelukkig mens.

Je avatar zegt nochtans van niet, R&P

Kan er eigenlijk nog een heleboel interessante en leuke users bijstoppen maar dan wordt de boel zo ontzettend onoverzichtelijk (dat is het nu eigenlijk al).

GrafGantz schreef:
Ik trek m'n eigen lijn en volg niemand.

Ja dat past wel bij jou, jij bent ook niet te volgen

niels94 schreef:
Kan er eigenlijk nog een heleboel interessante en leuke users bijstoppen maar dan wordt de boel zo ontzettend onoverzichtelijk (dat is het nu eigenlijk al).
Je kan ook gewoon niemand volgen en als je eens wilt zien wat iemand heeft uitgestoken de laatste dagen gewoon hem eens eventjes in uw updates steken. Daarna kan je hem verwijderen terug en iemand anders bekijken.

_Lynn_
Updates:

- i.Ron S en deze is ook in het echt mijn maatje.
- Hawkhead
- BeatHoven
- Ferre Clabau

Het zijn er niet veel en ik weet niet of er nog meer bijkomen, want de muziek waar ik over het algemeen naar luister is in veel gevallen gewoon niet commercieel (genoeg) en ook heb ik nog niet meer users gevonden met een gerelateerde smaak, maar ik zal wel niet goed genoeg gezocht hebben zeker.

Ik denk eerder dat jouw favoriete artiesten té commercieel zijn voor MusicMeter. Jouw tweede argument gaat meer op.

_Lynn_
jasper1991 schreef:
Ik denk eerder dat jouw favoriete artiesten té commercieel zijn voor MusicMeter.

Verklaar?

Té commercieel?

_Lynn_
Twee berichten op dezelfde minuut.

Ik zag een hoop artiesten in Lynns stemmenlijst van wie de naam toch wel gevestigd is bij het grote publiek.

_Lynn_
Het grote publiek? Zie jij dan pubermeisjes van 14 naar Hawkwind of Jethro Tull luisteren? Hoor je ze vaak op de radio? Ik denk het niet, en vooral die eerste niet, maar ik heb geen zin om erover te discussiëren.

Mwah, ik zie er ook wel een hoop in je stemmenlijst. Deep Purple enzo. Maargoed, die worden op MuMe ook gewoon gewaardeerd, dus vooral het woordje 'té' snap ik niet.

_Lynn_ schreef:
Het grote publiek? Zie jij dan pubermeisjes van 14 naar Hawkwind of Jethro Tull luisteren? Hoor je ze vaak op de radio? Ik denk het niet, en vooral die eerste niet, maar ik heb geen zin om erover te discussiëren.

Die twee bands zijn op de site juist relatief bekend. Beter zoeken dus

Wanneer Lynn beweert dat ze weinig connectie met andere users kan vinden met betrekking tot de muzieksmaak, denk ik eerder dat dit komt doordat Lynns smaak té commercieel is dan dat hij juist zo obscuur is. Echter, ik classificeer hem zelf niet in een van beiden categorieën.

Té commercieel zou ik het dan ook weer niet noemen. Maar té underground ook verre van.

Ik begrijp wel wat ze bedoelt, als je de muziek die ik luister vergelijkt met die van veel leeftijdgenoten is het behoorlijk 'alternatief' (wat een term is waar ik best wel een hekel aan heb). Vergelijk je het met MuMe, dan weer helemaal niet. Laatst nog, stond er ergens zo'n prisma in de dierentuin (bij de Ocean, iets met breking van het licht onder water) dus ik zei: The Dark Side Of The Moon. Niemand begreep me. Later in het natuurkunde boek weer, ik weer hetzelfde, één iemand wist: 'Pink Floyd' en kon me zelfs 'Money' noemen, een ander zei: 'Pink Floyd? Was dat niet van 'Smoke on the Water?'. Even om aan te geven hoe weinig oudere (en eigenlijk ook nieuwe muziek hoor, Radiohead kennen de meeste ook niet) de jeugd kent. Ik begrijp dan best dat je als je op je 14e al dergelijke muziek luistert, je je smaak tot alternatief rekent.

Echter, voor MuMe begrippen is dat natuurlijk helemaal niet zo, zoals ik al zei. Dus ik denk zeker dat je beter moet zoeken _Lynn_, want er zijn er hier zat die het soort muziek luistert dat jij luistert (ikzelf niet echt, overigens).

Hee boys niet zo stoer lopen doen als er eindelijk weer eens een dame hier rondwaart

Beetje lief zijn, want er zijn er hier veel en veel te weinig

_Lynn_
Jullie hebben duidelijk niet goed genoeg op mijn lastfm pagina gekeken. Daar zitten inderdaad bekendere namen bij, maar ook namen waar niemand of niet veel mensen al ooit van gehoord hebben of het zijn in grote mate buitenlandse gebruikers. Jullie hoeven er niet zo over te discussiëren, dat is voor niks nodig. Ik had beter niks gezegd zo te zien...

_Lynn_ schreef:
Jullie hebben duidelijk niet goed genoeg op mijn lastfm pagina gekeken. Daar zitten inderdaad bekendere namen bij, maar ook namen waar niemand of niet veel mensen al ooit van gehoord hebben of het zijn in grote mate buitenlandse gebruikers. Jullie hoeven er niet zo over te discussiëren, dat is voor niks nodig. Ik had beter niks gezegd zo te zien...
Er zitten hier toch wat mensen die veel muziek kennen hoor, ik zou er niet van verschieten moesten er hier mensen zitten die ze allemaal kennen maar zitten in mijn ogen wel nog veel groepen bij die ik niet ken.

_Lynn_ schreef:

Dat valt nog mee hoor, of je moet al over Pink Fairies of Spirit Caravan willen discussiëren.

Maar goed, ik stop er wel mee.

Ontopic! Wie heeft mij in zijn updates!?

Krekelgeluiden...

Ik heb het even wat opgeschoond, en de niet zo serieuze dingen en de nogal off-topic dingen (er was een hele offtopic discussie ontstaan) verwijderd. En Lynn, niet zo snel op je teentjes getrapt zijn hoor, men bedoelt het heus niet zo kwaad.

Anyway, nu weer ontopic inderdaad! En Jasper, helaas, ik niet. Ik heb dan ook niemand in mijn updates.

_Lynn_
Bedankt, Arrie.

Ontopic: ik ook niet, Jasper. Ik weet niet of iemand mij eventueel in zijn lijst zou hebben?, daar ik nog niet zoveel stemmen heb uitgebracht. Ik heb nogal een pak muziek die ik nog niet goed genoeg beluisterd heb, dus kan ik er nog geen stem aan geven.

Nope. Ik heb alleen wat onduidelijke (power)metal-luisteraars, mijn broertje en Jordy.

Misterfool
_Lynn_ schreef:

Ik weet niet of iemand mij eventueel in zijn lijst zou hebben?, .

Mooie top 10: ik zal je er gelijk bijzetten.

Lynn, je staat al heel lang in mijn lijst ! We kennen elkaar ongeveer een jaar. De tijd gaat snel.

_Lynn_
Ja, maar niet persoonlijk hé, vriend.

De missing link in mijn leven. *pathos*
Maar we delen Jethro Tull en Bowie, dat maakt iets goed.

Momenteel heb ik:

Beaster1256 (Prog/Symfo)
Misterfool (Wederoom voor de Prog)
Deric Raven (Voor de stukjes die hij schrijft )
Koho (de betere Folk/Folk-Rock)

Gast
geplaatst: vandaag om 01:46 uur

geplaatst: vandaag om 01:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.