MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe-maatjes

zoeken in:
Ik voel me altijd wel verwant met de 'jonge lieden' op MusicMeter, dus de gebruikers onder de 17.

Luc, Anna.R, Laura, Cath, Electro_, handsome_devil, Judith, jowietje, Dazzled Kid. Het geeft een goed gevoel om mensen van mijn leeftijd te zien die net zo met muziek bezig zijn als ik. Want die zijn doorgaans moeilijk te vinden.

Ik heb tot nu toe vooral veel gehad aan Cath, Boordappel, herman, Dazzled Kid en levenvergeten

Ik deel trouwens ook mijn liefde voor de Jeugd van Tegenwoordig(en Spaarndammerbuurtkliek) met Yak en Mojo Pin.

HiLL schreef:
Update:

Er is veel gebeurd in HiLL's muziekwereldje. En gelukkig maar!

Mijn dank gaat uit naar de volgende 2 users/maatjes in het bijzonder:

Aerodynamic en Ace

Man, ik heb nog steeds geen maten, zelfs geen kleine 'maatjes'.

Mojo Pin
Ik heb veel respect voor een user als c-moon, ik vind hem een echte muziekkenner, jammer dat hij niet altijd op mijn PM's reageert. aERodynamIC, Paalhaas (alleen de naam al) en musicfriek heb ik ook hoog zitten, evenals Lukas, hij is een goede rebusbedenker. Lin vind ik echt hélemaal de shit en Anna R. is ook tof want ik mocht gebruik maken van haar NME-account. En dan vergeet ik nog een heleboel users.

sq
** bekijkt Nagelschips top 10 **

Mongoolse folk

Misschien nog geen maatje, maar je hebt wel mijn aandacht getrokken, ook al eerder trouwens in het 'wereldmuziek' topic. T zal niet meevallen om albums uit je top tien te vinden, maar ik ga t zeker proberen.

He, haha, doet me goed om te lezen, 'sq'!
Altijd leuk als iemand in ieder geval een poging doet in enige interesse. Het is vaak niet makkelijk om albums te vinden, klopt - echter na mijn ontdekking van de platenzaak 'Concerto' in de Utrechtestraat in Amsterdam kan mijn geluk niet meer op.

Die zaak heeft naast een geweldig goede georganiseerde tweehands 'kelder', waar veelal wel interessante [goedkope!] dingen staan [zelfs mongoolse folk, af en toe], een hele mooie 'bovenverdieping' met wereld- en folkmuziek. Uit Armenië, Mongolië, Balkan, Indonesië, etc. etc.

Verder heb ik [nog] geen andere zaken gevonden die dergelijke muziek verkopen, helaas!

Relax
Ik heb toch veel aan Eazyfan, MJ_DA_MAN en af en toe de stemmen van Reijersen gehad.

Mojo Pin
Ik ben nevyn vergeten te vermelden, bij deze!

Lin
Mojo Pin schreef:
. Lin vind ik echt hélemaal de shit

Ehrm, ga ik ook een poging doen . Ik ga voor Status Seeker, Arno, c-moon, Pruut, Snappy en Ummagumma 44

Soms hebben Lin, The Scientist, bonothecat, VandeGriend en Omayyad (ondanks zijn afschuw voor Dream Theater ) ook nog muziek-dingetjes die bijzonder goed te verteren zijn

Ik zal vast nog wel een paar mensen vergeten zijn....

Sietse
ook ik wil wel even konten likken...

mensen waar ik dingen van in de "gaten hou" zijn bubbachups, ElMeroMero, eviljoke, jazper en sxesven. Niet zo zeer voor nieuwe dingen ofzo, maar vooral vanwege de overeenkomende interesses met hen.
Mensen waar ik ook wel altijd plezier aan beleef qua lezen en interesse zijn Paalhaas, the scientist en bijna non-poster daizok.

Verder ben ik natuurlijk verliefd op oa. Lin, SelmaDuim en ook al de andere vrouwen "van mijn leeftijd" al de anderen vind ik gewoon lief zoals ze zijn.

Rest mij verder te zeggen dat ik aan niemand een hekel heb, zelfs niet aan die paar mensen waar ik het steevast NIET mee eens ben, of die het steevast NIET met mij eens zijn. Ook zij hebben een lieve kant, echter snappen ze gewoon geen drol van muziek, maar dat overkomt de beste

(ps. das een grapje hoor)

Electro_
Ik ben hier maatjes geworden met hpvmars, en later ook met Toon1. Verder nog wel meer leuke contacten!

lol Sietse!

Je vergeet mij, maar dat doen er meer...ach ook dat gebeurt de beste

Relax schreef:
Ik heb toch veel aan Eazyfan, MJ_DA_MAN en af en toe de stemmen van Reijersen gehad.

Ik voel me vereerd

Mojo Pin
Reijersen vind ik ook een goede user ondanks dat we naar totaal andere muziek luisteren.

Mojo Pin schreef:
Reijersen vind ik ook een goede user ondanks dat we naar totaal andere muziek luisteren.

Want?

goed, bij deze vermeld ik HiLL, die gewoon grappig is

En natuurlijk nog een heleboel... Lin en Mojo Pin waren de eerste users die ik een beetje 'volgde' en waardoor ik meer interesse kreeg in MusicMeter.

Sietse, Boordappel en Onderhond hebben wel een leuke hele andere smaak dan ik, en ik wil nog wel eens wat uit hun top 10 jatten, wegens nieuwsgierigheid. Nog geen enkel album is me daaruit eigenlijk tegengevallen

Ik wil KoenR en The Scientist ook even bedanken voor veel leuke tips, en als mijn top 10 niet mijn top 10 was geweest, dan was het een van hun

Sxesven vertoont ook wat leuke overeenkomsten met mijn smaak en hij maakt erg leuke reviews, die mij vaak benieuwd maken naar de albums. Overgens geldt hetzelfde voor bubbachups

Handsome_devil is m'n 'The Cure'-maatje en L_T_B verdient ook nog een notering, want hij wil me nog wel eens voorzien van leuke/nieuwe muziek.

Verder bedankt aan elke user hierzo

Genoeg geslijmd voor vandaag

Mojo Pin
Reijersen schreef:
(quote)

Want?

Je steekt je mening niet onder stoelen of banken en je kunt die mening nog helder formuleren ook.

Mojo Pin schreef:
(quote)

Je steekt je mening niet onder stoelen of banken en je kunt die mening nog helder formuleren ook.

Ach, ik doe mijn best

nevyn schreef:
goed, bij deze vermeld ik HiLL, die gewoon grappig is

Terwijl mijn muzieksmaak zoveel beter is.

Met plezier gelezen Sietse.
Zelfde namen als jouw lijst, maar jij hoort ook in mijn lijst .
Ook chiclisuite is een toffe peer. Bubbachups, Cichlisuite en Sietse hebben mij trouwens al enorm veel geld gekost

aERodamIC is ook nen toffe, als hij niet te veel hoezen afkeurt

Neo is de top inzake soundtracks

Lin is de max omdat ze zo goed gezind is steeds. Lin doet de zon schijnen hier en op slsk

en voor al degenen die ik vergeet. Jullie zijn ook keicool

HiLL schreef:
(quote)

Terwijl mijn muzieksmaak zoveel beter is.

Dat ook wel (een beetje)

Helaas zijn er voor mij weinig users om me aan het spiegelen, qua muzieksmaak. Moeten jullie toch wat aan veranderen peepz

Één van mijn partners in crime is WeSSeL, met zijn voorliefde voor Anthony Hamilton.
En als ik af en toe wat meer de hiphop kant op ben dan kom ik vaak namen tegen als BoordAppel en Relax waar qua meningen wat aan heb.

Voor de overige 10421 users die ik niet noem. Sorry. (of ga als de wiederweerga naar soul luisteren )

Ach ja maatjes...laat ik het zo zeggen: Mensen waarmee ik pm en msn en muziek uitwissel, op slsk in de gaten houd en waarvan ik de berichten lees.

Aerodynamic en Ace: Al eerder genoemd...veeel muziektips van gekregen.

Nieuw op stip binnengekomen: Toon1, wegens zijn grote liefde voor een niet nader te noemen Britse band en zijn velen sixties platen op slsk! (Wanneer kan ik weer pindakazen!?)

Pff ik wil helemaal niet typen, geen zin in dus de rest som ik even ordinair op:

Musicfriek (ik maak hem een Beatle!)
rayman (gewoon gek)
ettettemunumuu (idem)
Boordappel (was mijn toevoegmaat, doe ik niet meer, te lui)
Ruby1966 (lief en oja mijn stemmaatje...ik voor haar stemmen of net na haar)
Bonocat (tof)
Nevyn (lief en leuke foto en msn, weg met METAL )
Koenr (zesde Beatle)
Herman (gewoon een goede gast en ik snoep weleens
wat uit zijn lijstjes)
Haas (elitair, arrogant en een toffe peer, toch wel)
Sietse (idem )
Wetenschapper (wat een pindakaassnelheid! )
Titan (gewoon een toffe peer ook_)

etc.

En meerdere mensen waar ik zeker om kan lachen op mume.....nog niet nader te noemen

Oja en Omayyad en vigil die kende ik al van Arrow rock forum

Lijstje mensen die mij wetend of onwetend aan goede muziek hebben geholpen:

Sietse, Paalhaas, Onderhond, Nakur, bubbachups, Zachary, The Scientist en ongetwijfeld nog wel meer mensen

titan (crew)
Ik vergeet er vast een aantal, daarvoor al bij voorbaat mijn excuses, maar de volgende hebben toch wel een streepje voor:

aERodamIC

Die hou ik al jaren in de gaten en sinds ik hem op deze site heb gewezen nog iets meer. Zijn bijdragen zijn enthousiasmerend en getuigen van veel geestdrift voor muziek.

rzasa

Iemand die niet zoveel van zich laat horen, maar wel degene waar ik qua smaak de meeste raakvlakken mee heb denk ik (vooral op het gebied van britpop)

Sietse

De man die ik altijd wel volg, omdat ik regelmatig (sonisch gezien dan) behoefte heb aan iets spannends of afwijkends.

herman, Vandegriend en starbright boy

Vanwege de smaakovereenkomsten en hun constructieve bijdragen.

Verder nog MFEO en Neo, maar dat is om redenen die eigenlijk niets met deze site te maken hebben.

Sietse
eviljoke schreef:

Ook chiclisuite is een toffe peer.

DUH!!!!!!

helemaal vergeten. chiclisuite is een goede bron ook op andere plekken.
Veel van de dingen waar hij mee komt ken ik al, maar het zijn wel vaak leuke dingen. En de dingen die ik niet ken zijn vaak ook zeer te pruimen.

Sietse
HiLL schreef:

Haas (elitair, arrogant en een toffe peer, toch wel)
Sietse (idem )

hehe en nog bedankt voor Album Leaf!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:35 uur

geplaatst: vandaag om 11:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.