De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #17
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2020, 14:24 uur
https://img.discogs.com/vRHrURTNPlE7e3DfqD6HB9Sm_Bg=/fit-in/540x540/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-5825512-1442438376-8855.jpeg.jpg
Wilcox, Sullivan, Wilcox - An album of original music
Wilcox, Sullivan, Wilcox - An album of original music
3
kleine man
geplaatst: 7 mei 2020, 17:31 uur
Mensen, ik draai nu iets van Frank Zappa. Ja, de Grote Frank. Ik weet niet eens wat precies maar het komt binnen als een frikandel in een hongerige afrikaan. Heerlijk gewoon.
Vroeger dacht ik altijd wel dat ik Zappa goed zou kunnen vinden, maar ik kon er nooit de tijd voor vrijmaken, en het is echt een artiest die tijd nodig heeft, vind ik.
Nou, die tijd heb ik nu, en wat een geweldenaar. Hier ga ik nog heel veel plezier aan beleven, zoveel heeft die man gemaakt, daar kan ik nog jaren mee vooruit.
Vroeger dacht ik altijd wel dat ik Zappa goed zou kunnen vinden, maar ik kon er nooit de tijd voor vrijmaken, en het is echt een artiest die tijd nodig heeft, vind ik.
Nou, die tijd heb ik nu, en wat een geweldenaar. Hier ga ik nog heel veel plezier aan beleven, zoveel heeft die man gemaakt, daar kan ik nog jaren mee vooruit.
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 7 mei 2020, 17:44 uur
kleine man, reisgids voor je Zappa avontuur: FZ discography - globalia.net.
2
kleine man
geplaatst: 7 mei 2020, 17:46 uur
Ik moet eerst eens een heel landschap in kaart brengen, daarna ga ik wel reizen, maar bedankt. Ben helemaal in extase bijna momenteel, wat een genot. Dacht altijd dat hij meer een soort van liedjesmaker was, maar hij maakte muziek. Ja, klinkt gek natuurlijk voor wie bekend is met zijn muziek, maar voor mij is het een openbaring, echt.
1
kleine man
geplaatst: 7 mei 2020, 18:18 uur
Is overigens het album Sheik Yerbouti, (1979) dat ik draai, maar ik draai direct daarna Them or Us (1984) en het gaat voor mij nog even naadloos in elkaar over. Dit zal gaan veranderen als ik meer bekend raak met Zappa's muziek natuurlijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.