De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #17
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2020, 17:26 uur
Kronos schreef:
Dat is wel heel toevallig. Gisteren begon ik alle cd's die bij wereldmuziek zitten te draaien op alfabetische volgorde en dit album lag al klaar. Zie ik net dat jij het vandaag ook al beluisterde.
(quote)
Dat is wel heel toevallig. Gisteren begon ik alle cd's die bij wereldmuziek zitten te draaien op alfabetische volgorde en dit album lag al klaar. Zie ik net dat jij het vandaag ook al beluisterde.
Zeker voor zo'n weinig beluisterde plaat is dat wel heel toevallig ja. Ik leer Bittová's werk pas net kennen. Ik heb vandaag haar twee jaren '80 albums met Pavel Fajt nog even aan de site toegevoegd, die zijn ook absoluut de moeite waard.
Tof project overigens, al je wereld-platen opnieuw langs gaan. Mijn reis door de wereld-muziek zal ook nooit klaar zijn.
1
geplaatst: 11 mei 2020, 17:34 uur
Koenr schreef:
Ik heb vandaag haar twee jaren '80 albums met Pavel Fajt nog even aan de site toegevoegd, die zijn ook absoluut de moeite waard.
Ik heb vandaag haar twee jaren '80 albums met Pavel Fajt nog even aan de site toegevoegd, die zijn ook absoluut de moeite waard.
Ik heb nog dit album van Dunaj met Bittová en Fajt. Meer een avant-gardistisch rockalbum maar ook erg goed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.