De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #18
zoeken in:
4
Thudd
geplaatst: 7 januari 2021, 18:47 uur
Bijna klaar met:
https://www.musicmeter.nl/images/cover/526000/526948.jpg
https://www.musicmeter.nl/images/cover/526000/526948.jpg
0
geplaatst: 7 januari 2021, 23:08 uur
2
geplaatst: 7 januari 2021, 23:13 uur
Geen bewuste marathon (ik luister nu niet eens naar jazz), maar ik heb de smaak de afgelopen maanden wel heel erg te pakken, zowel qua nieuwe releases als het dieper in de 50s-70s duiken. Ik kook ook bijna elke avond met jazz. De afgelopen week was Terry Gibbs aan de beurt, vandaag ben ik begonnen aan Jackie McLean zijn oeuvre. Zie mijn log hier.
2
geplaatst: 7 januari 2021, 23:13 uur
Neen, maar het is al wel een paar avondjes solo-jazznight in casa Ataloona. Overigens een prima idee voor een CSL-sessie: jazznight!
1
geplaatst: 7 januari 2021, 23:17 uur
Koenr schreef:
Geen bewuste marathon (ik luister nu niet eens naar jazz), maar ik heb de smaak de afgelopen maanden wel heel erg te pakken, zowel qua nieuwe releases als het dieper in de 50s-70s duiken. Ik kook ook bijna elke avond met jazz. De afgelopen week was Terry Gibbs aan de beurt, vandaag ben ik begonnen aan Jackie McLean zijn oeuvre. Zie mijn log hier.
(quote)
Ah, die link deelde je al eens, maar ik had niet in de gaten dat er een uitgebreide lijst met berichtjes achter schuil ging. Weet ik eindelijk wat meer af van vibra-genie Terry

2
geplaatst: 7 januari 2021, 23:24 uur
Ataloona schreef:
Neen, maar het is al wel een paar avondjes solo-jazznight in casa Ataloona. Overigens een prima idee voor een CSL-sessie: jazznight!
(quote)
I'm in!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.