De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #20
zoeken in:
1
geplaatst: 24 februari 2022, 19:38 uur
ProgMetal schreef:
Uncle Ted = muzikaal briljant maar volledig het spoor bijster en daar wringt het bij mij. Moet ik die waanzin campagne nog langer ondersteunen door zijn muziek nog te kopen
Ras echte live muzikant maar live zeker definitief afgehaakt sinds hij op zijn live producten ook zijn waanzin de wereld ingooit. Stoort mij dan teveel. Maar gelukkig al voldoende CD’s in huis om muzikaal te genieten zonder nog een stuiver die kant op te doen.
Lees het net terug en wil er aan toevoegen dat dit een persoonlijke overpeinzing is en geen kritiek op wie dan ook (wel op de persoon Ted Nugent, niet eens de muzikant)
(quote)
Uncle Ted = muzikaal briljant maar volledig het spoor bijster en daar wringt het bij mij. Moet ik die waanzin campagne nog langer ondersteunen door zijn muziek nog te kopen
Ras echte live muzikant maar live zeker definitief afgehaakt sinds hij op zijn live producten ook zijn waanzin de wereld ingooit. Stoort mij dan teveel. Maar gelukkig al voldoende CD’s in huis om muzikaal te genieten zonder nog een stuiver die kant op te doen.Lees het net terug en wil er aan toevoegen dat dit een persoonlijke overpeinzing is en geen kritiek op wie dan ook (wel op de persoon Ted Nugent, niet eens de muzikant)
Ted is inderdaad van het padje maar als ik een artiest niet meer kan/mag luisteren vanwege hun al of niet foute opvattingen kan ik mijn halve platenkast wel opruimen. En dan heb ik het nog niet eens over de artiesten vanwaar ik het niet weet....
0
geplaatst: 24 februari 2022, 20:04 uur
0
geplaatst: 24 februari 2022, 21:36 uur
Rockfan schreef:
Ted is inderdaad van het padje maar als ik een artiest niet meer kan/mag luisteren vanwege hun al of niet foute opvattingen kan ik mijn halve platenkast wel opruimen. En dan heb ik het nog niet eens over de artiesten vanwaar ik het niet weet....
(quote)
Ik ga niemand vertellen wat ze wel of niet mogen/moeten luisteren, dat voorop. Foute opvattingen, teksten, hoezen, in de naam van artistieke vrijheid kan ik een hoop hebben. Bij Uncle Ted gaat het mis met de live producten en dan kun je het gewoon niet meer ontluisteren. Maar draai nog met het grootste plezier de schijven die ik al heb. Denk gewoon dat me het bij Nugent zo hard raakt omdat ik de man vanwege zijn muziek zo graag zou adoreren. B.v. een Lil’ Kleine boycotten kost mij geen enkele moeite
. Uncle Ted raakt me want is grotendeels de soundtrack van mijn jeugd. Zijn muziek blijft overeind maar met zoveel keus gaan mijn €€ dan bij voorkeur naar een andere artiest.@ freakey wat jij zegt
Luister ik Noir Desir? Zeker! Tot tranen geroerd..... moeilijk, moeilijk.....
heb je dan nooit dat het idee van die vriendin in je achterhoofd het luistergenot beperkt?
1
geplaatst: 24 februari 2022, 23:35 uur
ProgMetal
freakey wat jij zegt
Jazeker wel... maar ik ben er niet bij geweest... ik weet niet wat daar gespeeld heeft.... een crime of passion, volledig uit de hand gelopen situatie, je zou het je kunnen voorstellen als je hoort hoeveel passie er in zijn muziek zit....
freakey wat jij zegt
Luister ik Noir Desir? Zeker! Tot tranen geroerd..... moeilijk, moeilijk.....
heb je dan nooit dat het idee van die vriendin in je achterhoofd het luistergenot beperkt? [/quote]Jazeker wel... maar ik ben er niet bij geweest... ik weet niet wat daar gespeeld heeft.... een crime of passion, volledig uit de hand gelopen situatie, je zou het je kunnen voorstellen als je hoort hoeveel passie er in zijn muziek zit....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.