De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #23
zoeken in:
1
geplaatst: 9 oktober 2023, 10:45 uur
Mssr Renard schreef:
Frumpy is fantastisch hoor. Een weergaloze zangeres, hoe heet ze ook al weer? Inga Rumpf ofzoiets. Kan je die platen van Frumpy van harte aanbevelen.
Klonk goed idd. Maar zit nu weer aan de Vopo's... kan ik ook wederaanbevelen, maar haalt niks uit waarschijnlijk... Frumpy is fantastisch hoor. Een weergaloze zangeres, hoe heet ze ook al weer? Inga Rumpf ofzoiets. Kan je die platen van Frumpy van harte aanbevelen.

0
Mssr Renard
geplaatst: 9 oktober 2023, 10:54 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Klonk goed idd. Maar zit nu weer aan de Vopo's... kan ik ook wederaanbevelen, maar haalt niks uit waarschijnlijk...
Ik weet niet wat vopo's zijn. Klinkt als iets waar jeugdigen aan verslaafd zijn.
Gewetensvraag: beveel je iets aan, omdat je het zelf geweldig vind? Of omdat je aanvoelt dat de ander het geweldig vind?
Ik beval (beveelde?) Frumpy aan omdat ik het geweldig vind. Stom hoe dat werkt het he? Geen idee eigenlijk of je het wel leuk vind, al zeg je in dit geval van wel.
0
geplaatst: 9 oktober 2023, 11:13 uur
Mssr Renard schreef:
Ik weet niet wat vopo's zijn. Klinkt als iets waar jeugdigen aan verslaafd zijn.
Kan je gewoon in het zoekveld invoeren. Ik weet niet meer precies wat de naam betekent... kan hier iets mee te maken hebben, maar Mjuman zal dat straks wel toelichten...Ik weet niet wat vopo's zijn. Klinkt als iets waar jeugdigen aan verslaafd zijn.
Mssr Renard schreef:
Gewetensvraag: beveel je iets aan, omdat je het zelf geweldig vind? Of omdat je aanvoelt dat de ander het geweldig vind?
In dit geval omdat ik het zelf geweldig vind, en je weet soms maar nooit. Ik denk niet dat Vopo's iets voor jou is... Gewetensvraag: beveel je iets aan, omdat je het zelf geweldig vind? Of omdat je aanvoelt dat de ander het geweldig vind?
Mssr Renard schreef:
Ik beval (beveelde?) Frumpy aan omdat ik het geweldig vind. Stom hoe dat werkt het he? Geen idee eigenlijk of je het wel leuk vind, al zeg je in dit geval van wel.
Is niet stom. Beveel iets aan. Zie maar wat er van komt. Vopo's is heerlijk heftige punkrock. Frumpy vond ik idd leuk, maar niet genoeg (voor nu) om een hele plaat te proberen.Ik beval (beveelde?) Frumpy aan omdat ik het geweldig vind. Stom hoe dat werkt het he? Geen idee eigenlijk of je het wel leuk vind, al zeg je in dit geval van wel.
0
Mssr Renard
geplaatst: 9 oktober 2023, 11:17 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Kan je gewoon in het zoekveld invoeren. Ik weet niet meer precies wat de naam betekent... kan Vopo's komt als term op een Camel-plaat voor (in de vorm van een songtitel). Het zijn veiligheidstroepen in de DDR (geloof ik). Uiteraard kan ik het zoekveld gebruiken. Ik ben zelfs archivaris. Het zoekveld is een collega van mij.
Ik zag daarom ook punk staan, en had er al geen zin in. Stom hoe dat werkt. Maar ben gewoon geen punkliefhebber.
0
geplaatst: 9 oktober 2023, 11:20 uur
Wat jij wilt, Mssr Renard. Dat van die DDR link had ik ook gezien, kan ook. Het zoekveld is een verre neef van mij trouwens, dus ergens zijn we bijna familie! 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.