De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #26
zoeken in:
0
geplaatst: 10 september 2025, 12:40 uur
Sinds juni heb ik veel livestreams op TikTok gezien en veel interactie gehad met deze puur authentieke dame, geboren in New Jersey, nu woonachtig in New York. Ze barst van het talent en haar tal van zelf geschreven nummers blijft makkelijk overeind tussen de covers die ze speelt. Ze is nu nog onbekend maar ik denk dat ik de toekomst van de muziek heb gezien: Emily Cabarle
Eén van haar grootste inspiratiebronnen is Adrianne Lenker. Ze is ook frontvrouw van Dogshaped en er wordt een EP verwacht in oktober. Eergisteren bracht ze haar eerste demo met professionele productie uit:
Eén van haar grootste inspiratiebronnen is Adrianne Lenker. Ze is ook frontvrouw van Dogshaped en er wordt een EP verwacht in oktober. Eergisteren bracht ze haar eerste demo met professionele productie uit:
1
geplaatst: 10 september 2025, 13:51 uur
1
geplaatst: 10 september 2025, 17:12 uur
https://www.musicmeter.nl/images/cover/35000/35540.jpg?cb=1753300935
Oasis - Some Might Say (1995) - MusicMeter.nl CD EP Japan 6 track ook met Acquiesce & Got to Hide Your Love Away Just a moment... - discogs.com
Oasis - Some Might Say (1995) - MusicMeter.nl CD EP Japan 6 track ook met Acquiesce & Got to Hide Your Love Away Just a moment... - discogs.com
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.