MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Mijn hobby('s)

zoeken in:
Sietse
Yak schreef:
(quote)

Die Juno is inderdaad übercool. Ik had eerst een Alpha Juno, maar al die sliders zijn toch wel wat leuker dan een draaischijfje. Dat ding onderaan is een Yamaha RS7000. Ik heb ook nog een D10 en een Yamaha A3000 sampler ergens in een hoek staan maar die gebruik ik niet.

Ik dacht eigenlijk ook al dat het een sampler zou zijn. Relaxed hoor. Ik heb zelf maar een hardware synth...de roland JP8000 (dat wat na de Juno serie kwam)

lambf
Mijn hobbies zijn: muziek luisteren, karaten, lezen, en eten
(en nee, geen fastfood(mac donalds, burger king, KFC ), en ik ben ook niet dik)
en owja, als ik me verveel beetje internetten, spelletjes spelen(op pc en gewoon boordspellen)

Snappy schreef:
(quote)

Tautologie?

Volgens mij niet, tautologie is bijvoorbeeld "enkel en alleen". Je zegt dan twee maal hetzelfde. Met een pleonasme benoem je met een bijvoeglijk naamwoord een eigenschap van een zelfstandig naamwoord terwijl die eigenschap eigenlijk al in het zelfstandig naamwoord gebakken zit. Bijvoorbeeld "witte sneeuw".

Ik riep ook maar wat. Enige wat ik mij kon herinneren dat die twee enige verwantschap hebben.

Pleonasme is inderdaad correct.

Overigens wil ik nog wel even van Angelique en co weten wat wél lekker eten is.

lambf
Gerookte zalm is lekker
En verder eigenlijk bijna alles behalve fastfood en zuurkool

Gerookte zalm is een goed antwoord. Vooral lekker met bieslookroomkaas op een stokbroodje.

Lasagne met zalm en spinazie

of ne zak chips met een fles cola

Dielie schreef:
of ne zak chips met een fles cola

Ook lekkr heb ik nu

Iceman schreef:
Lasagne met zalm en spinazie

Als je die lekkere zalm wil verneuken.

#1 eten blijft toch pannenkoeken of pannekoeken, mij om het even .

gemaster schreef:
Pleonasme is inderdaad correct.

Overigens wil ik nog wel even van Angelique en co weten wat wél lekker eten is.

Voor mij is lekker eten:Reerug uit de oven met een saus van braadvocht, port, kruiden en chocolade. Geserveerd met gekruide aardappeltjes uit de oven en verse gestoomde groenten. Daarbij een fles rode wijn en een goed gezelschap.

Angeliquek schreef:
(quote)

Voor mij is lekker eten:Reerug uit de oven met een saus van braadvocht, port, kruiden en chocolade. Geserveerd met gekruide aardappeltjes uit de oven en verse gestoomde groenten. Daarbij een fles rode wijn en een goed gezelschap.

Wat een interessant menu, zo tijdens mijn ontbijt.

Angeliquek schreef:
(quote)

Maar je vergeet nu wel het belangrijkste; het dessert!

Mijn favoriete dessert is vers appelgebak met roomijs en verse aardbeien en slagroom.

Sietse
chocolade taart of chocolade pudding.

en eten moet zonder alcohol zijn anders eet ik het niet. Zelfs niet als het bereid is met iets dat alcohol bevat, maar waar de alcohol al is verdampt....principe kwestie.

sxesven
Sietse schreef:
en eten moet zonder alcohol zijn anders eet ik het niet. Zelfs niet als het bereid is met iets dat alcohol bevat, maar waar de alcohol al is verdampt....principe kwestie.

Amen!

Angeliquek schreef:
(quote)

Ah, mag ik opteren voor een stevige Bordeaux? Eentje uit St. Emilion of de Pauillac bijvoorbeeld...

bubbachups schreef:

Maar je vergeet nu wel het belangrijkste; het dessert!

Mijn favoriete dessert is vers appelgebak met roomijs en verse aardbeien en slagroom.

Hangop met verse aardbeien, warme appel gevuld met rozijnen, noten en een vleugje honing met een bolletje kaneelijs en slagroom of chocoladetaart

Goed idee hammerhead! Heerlijk! Kaasplankje er bij?

Ook daar zeg ik zeker geen nee tegen.

Hoe laat gaan we aan tafel?

Ik zou zeggen zo tegen een uur 8 's avonds. Het ideale tijdstip (zeker bij mooi weer) om een dergelijke maaltijd te nuttigen. En dan tot een uurtje of 11-12 doortafelen.

Ben al onderweg.

Sietse
sxesven schreef:
(quote)

Amen!

ik had al zo'n vermoeden (door je naam) dat je sxe bent (en ook door een post bij een of ander album ofzo) We zijn niet alleen

sxesven
Sietse schreef:
(quote)

ik had al zo'n vermoeden (door je naam) dat je sxe bent (en ook door een post bij een of ander album ofzo) We zijn niet alleen

Haha, inderdaad - hoewel dat af en toe wel zo lijkt als je je niet (meer) in de hardcore scene begeeft. Daarom des te toffer om te horen!

Angeliquek schreef:

Die reerug lijkt me best lekker, al zou ik er geen chocolade overheen gooien, omdat dat zo'n dominante smaak is. Gestoomde groenten, dat vind ik niets. Gekruide aardappeltjes zijn wél lekker. Rode wijn drink ik niet, dus ik opteer voor een goed glas bier.

Overigens vind ik het goede gezelschap veruit het belangrijkste, want een frietje met leuke mensen is 10x beter dan kaviaar met Seth Gaaikema.

SelmaDuim
Sietse schreef:
We zijn niet alleen

fastpulseboy
sxe
na even speuren kwam ik op straight edge uit

waar staat de x eigenlijk voor?

sxesven
Correct.

fastpulseboy
leeft dat nog steeds zo dan?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:27 uur

geplaatst: vandaag om 05:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.