De Site / Gebruikers / Mijn hobby('s)
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 24 april 2006, 20:52 uur
Yak schreef:
Die Juno is inderdaad übercool. Ik had eerst een Alpha Juno, maar al die sliders zijn toch wel wat leuker dan een draaischijfje. Dat ding onderaan is een Yamaha RS7000. Ik heb ook nog een D10 en een Yamaha A3000 sampler ergens in een hoek staan maar die gebruik ik niet.
(quote)
Die Juno is inderdaad übercool. Ik had eerst een Alpha Juno, maar al die sliders zijn toch wel wat leuker dan een draaischijfje. Dat ding onderaan is een Yamaha RS7000. Ik heb ook nog een D10 en een Yamaha A3000 sampler ergens in een hoek staan maar die gebruik ik niet.
Ik dacht eigenlijk ook al dat het een sampler zou zijn. Relaxed hoor. Ik heb zelf maar een hardware synth...de roland JP8000 (dat wat na de Juno serie kwam)
0
lambf
geplaatst: 24 april 2006, 21:01 uur
Mijn hobbies zijn: muziek luisteren, karaten, lezen, en eten
(en nee, geen fastfood(mac donalds, burger king, KFC
), en ik ben ook niet dik)
en owja, als ik me verveel beetje internetten, spelletjes spelen(op pc en gewoon boordspellen)
(en nee, geen fastfood(mac donalds, burger king, KFC
), en ik ben ook niet dik)en owja, als ik me verveel beetje internetten, spelletjes spelen(op pc en gewoon boordspellen)
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:01 uur
Volgens mij niet, tautologie is bijvoorbeeld "enkel en alleen". Je zegt dan twee maal hetzelfde. Met een pleonasme benoem je met een bijvoeglijk naamwoord een eigenschap van een zelfstandig naamwoord terwijl die eigenschap eigenlijk al in het zelfstandig naamwoord gebakken zit. Bijvoorbeeld "witte sneeuw".
0
geplaatst: 24 april 2006, 21:23 uur
Ik riep ook maar wat. Enige wat ik mij kon herinneren dat die twee enige verwantschap hebben. 

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:24 uur
Pleonasme is inderdaad correct.
Overigens wil ik nog wel even van Angelique en co weten wat wél lekker eten is.
0
lambf
geplaatst: 24 april 2006, 21:28 uur
Gerookte zalm is lekker 
En verder eigenlijk bijna alles behalve fastfood en zuurkool

En verder eigenlijk bijna alles behalve fastfood en zuurkool

0
geplaatst: 24 april 2006, 21:29 uur
Gerookte zalm is een goed antwoord. Vooral lekker met bieslookroomkaas op een stokbroodje.
0
geplaatst: 24 april 2006, 22:25 uur
0
geplaatst: 24 april 2006, 23:28 uur

Als je die lekkere zalm wil verneuken.
#1 eten blijft toch pannenkoeken of pannekoeken, mij om het even
.
0
geplaatst: 25 april 2006, 08:56 uur
gemaster schreef:
Voor mij is lekker eten:Reerug uit de oven met een saus van braadvocht, port, kruiden en chocolade. Geserveerd met gekruide aardappeltjes uit de oven en verse gestoomde groenten. Daarbij een fles rode wijn en een goed gezelschap.
0
geplaatst: 25 april 2006, 09:06 uur
Angeliquek schreef:
Voor mij is lekker eten:Reerug uit de oven met een saus van braadvocht, port, kruiden en chocolade. Geserveerd met gekruide aardappeltjes uit de oven en verse gestoomde groenten. Daarbij een fles rode wijn en een goed gezelschap.
(quote)
Wat een interessant menu, zo tijdens mijn ontbijt.
0
geplaatst: 25 april 2006, 10:46 uur
Angeliquek schreef:
(quote)
Maar je vergeet nu wel het belangrijkste; het dessert!
Mijn favoriete dessert is vers appelgebak met roomijs en verse aardbeien en slagroom.
0
Sietse
geplaatst: 25 april 2006, 11:32 uur
chocolade taart of chocolade pudding.
en eten moet zonder alcohol zijn anders eet ik het niet. Zelfs niet als het bereid is met iets dat alcohol bevat, maar waar de alcohol al is verdampt....principe kwestie.
en eten moet zonder alcohol zijn anders eet ik het niet. Zelfs niet als het bereid is met iets dat alcohol bevat, maar waar de alcohol al is verdampt....principe kwestie.
0
sxesven
geplaatst: 25 april 2006, 11:47 uur
Sietse schreef:
Amen!

0
geplaatst: 25 april 2006, 11:52 uur
Angeliquek schreef:
(quote)
Ah, mag ik opteren voor een stevige Bordeaux? Eentje uit St. Emilion of de Pauillac bijvoorbeeld...

0
geplaatst: 25 april 2006, 12:13 uur
bubbachups schreef:
Mijn favoriete dessert is vers appelgebak met roomijs en verse aardbeien en slagroom.
Hangop met verse aardbeien, warme appel gevuld met rozijnen, noten en een vleugje honing met een bolletje kaneelijs en slagroom of chocoladetaart

0
geplaatst: 25 april 2006, 12:31 uur
Ik zou zeggen zo tegen een uur 8 's avonds. Het ideale tijdstip (zeker bij mooi weer) om een dergelijke maaltijd te nuttigen. En dan tot een uurtje of 11-12 doortafelen. 

0
Sietse
geplaatst: 25 april 2006, 14:16 uur
sxesven schreef:
Amen!
(quote)
Amen!

ik had al zo'n vermoeden (door je naam) dat je sxe bent (en ook door een post bij een of ander album ofzo) We zijn niet alleen

0
sxesven
geplaatst: 25 april 2006, 18:09 uur
Sietse schreef:
ik had al zo'n vermoeden (door je naam) dat je sxe bent (en ook door een post bij een of ander album ofzo) We zijn niet alleen
(quote)

Haha, inderdaad - hoewel dat af en toe wel zo lijkt als je je niet (meer) in de hardcore scene begeeft. Daarom des te toffer om te horen!

0
geplaatst: 25 april 2006, 19:10 uur
Angeliquek schreef:
Die reerug lijkt me best lekker, al zou ik er geen chocolade overheen gooien, omdat dat zo'n dominante smaak is. Gestoomde groenten, dat vind ik niets. Gekruide aardappeltjes zijn wél lekker. Rode wijn drink ik niet, dus ik opteer voor een goed glas bier.
Overigens vind ik het goede gezelschap veruit het belangrijkste, want een frietje met leuke mensen is 10x beter dan kaviaar met Seth Gaaikema.
0
fastpulseboy
geplaatst: 26 april 2006, 10:34 uur
sxe
na even speuren kwam ik op straight edge uit
waar staat de x eigenlijk voor?
na even speuren kwam ik op straight edge uit
waar staat de x eigenlijk voor?
* denotes required fields.