MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Posters (wat hangt er bij jou aan de muur?)

zoeken in:
herman schreef:
Dat hier zo weinig reacties op zijn. Erg tof dat je moeder zoiets voor je maakt!

Zeker weten, heb het haar ook goed laten weten hoe tof ik dit vind, plus de andere mensen die het hebben gezien. Superveel veren in der reet haha.

Jammer dat de moderators dit hier hebben weggestopt in deze thread. De liefhebbers van dit album komen hier toch niet of nauwelijks en met posters heeft het vrij weinig te maken als je het mij vraagt.

Snap ik, heb de topictitel iets verduidelijkt. Maar daarbij kun je altijd nog een linkje bij het album zelf plaatsen natuurlijk.

tuktak
gaaf! mijn moeder maakt zelf kerstkaartjes

Deze hangt in mijn living, een Poolse filmposter:

(afbeelding)

en nog zo één, op de gang boven:

(afbeelding)

(afbeelding)
En er komt nog een keer een Tom Waits-poster bij (de cover van Glitter & Doom), die ik nog van een vriendin zou krijgen.

Ik heb een poster van Richard Witschge.

Posters van Rush, MGMT, The Beatles, System of A Down, Arch Enemy, Yes, Dream Theater en Mastodon. Voor de rest heb ik nog vlaggen van Motorhead, Slayer, Pantera en Soulfly.

Misterfool

(afbeelding)

(afbeelding)

Deze hangt ook bij mij, maar dan met een mooie zwarte lijst er omheen!

Die van Kid Cudi heb ik ook, alleen dan zonder een mooie zwarte lijst.

Ik heb een poster van Apocalypse Now op de deur, een poster van Inglourious Basterds op de andere kant van de deur, een poster van A Clockwork Orange tussen mijn DVD-kasten en een poster van The Good, The Bad & The Ugly waar je recht tegenaan loopt als je binnenkomt.

Maar ik geloof dat het hier op muziekposters gaat?

Ik zou graag een poster van Dire Straits/Mark Knopfler en eentje van een mooi album hebben (één van mijn top 10-platen).

Op North Sea Jazz is er elk jaar een stand van www.wallthatmusic.nl
Bij hun kun je zelf een plaatje (er zijn volgens mij wel wat beperkingen) aanleveren en dan maken zij er een mooie poster van. De website is daar niet geheel duidelijk in, maar als je contact met ze opneemt, kun je kijken of ze een mooie Dire Straits poster voor je kunnen maken.. Kost wel wat, maar dan heb je wel iets heel moois..

Ik heb een hele grote van Queen boven mijn bed, een stijlvolle zwart/witte van The Stone Roses naast mijn bed, daaronder eentje van The Police.

Op de deur hangt een poster van Bruce Springsteen en een poster van Samson & Gert(mijn allereerste).

en last but not least: naast mijn kleerkast: Led Zeppelin

(afbeelding)

En zo heb ik er nog 15 liggen

Niets. Ben geen tiener meer.

Maar vroegah: The Cult (Love-poster), U2 (Unforgettable Fire, Boy), Simple Minds (Sparkle in the Rain), Joy Division (Atmosphere en Love Will Tear Us apart) en The Sound (concert aankondiging Doornroosje). En nog wel wat, maar dat weet ik niet meer.

Martypeople schreef:
Op North Sea Jazz is er elk jaar een stand van www.wallthatmusic.nl
Bij hun kun je zelf een plaatje (er zijn volgens mij wel wat beperkingen) aanleveren en dan maken zij er een mooie poster van. De website is daar niet geheel duidelijk in, maar als je contact met ze opneemt, kun je kijken of ze een mooie Dire Straits poster voor je kunnen maken.. Kost wel wat, maar dan heb je ook wel iets heel moois..

bij mij hangen nogsteeds 8 posters van iron maiden

Ik heb ook het informatie 'boekje' van MBDTF opgehangen. Uitgevouwen vormt het namelijk de balletdame van de cover.

Een uitgeknipte foto van Bob Dylan uit de krant, een poster van Wim Helsen, Mickey Mouse en de meest gebruikte gitaarakkoorden

Sinds vorige week deze in huis:

(afbeelding)

Ieder z'n eigen smaak.

(er verschijnt geen afbeelding, maar een foutmelding, voordat deze post straks nergens meer op slaat)

Ik zie hem wel gewoon.

DjFrankie (moderator)
Bij ons in huis bij de trap Depeche Mode,

(afbeelding)

boven op de overloop foto Robert Smith

(afbeelding) (in zwart/wit)

en op de logeerkamer Ian Curtis

(afbeelding)

Rizz
Bij mij hangen er twee posters van de Red Hot Chili Peppers, een plaat van Simon & Garfunkel, een originele single van de Rolling Stones uit 1970, cassettebandje en een poster van Pulp Fiction aan de muur en nog allemaal andere prul

En bedankt, ik was bezig om hem te "herposten"

Zephyr
In 1986 zat bij The Cramps - A Date With Elvis deze poster, en die heeft een tijd aan de muur gehangen :

(afbeelding)

GrafGantz schreef:
Ik zie hem wel gewoon.
Ik zie nog steeds niks.

(afbeelding)

In de huiskamer, poster van Siouxsie & The Banshees.

@ DjFrankie: Blijft een raar idee om Ian Curtis op te hangen, vind het wel een mooie typerende foto.
Een keer niet die beroemde metro station foto's van Corbijn (al zijn die ook prachtig).

Gast
geplaatst: vandaag om 03:56 uur

geplaatst: vandaag om 03:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.