MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Posters (wat hangt er bij jou aan de muur?)

zoeken in:
Daar moet je dringend verandering in brengen Stijn_Slayer... Waar is die liefde voor Neil Young

joeri592
In Muziek > Algemeen > posters:

weet iemand waar je in amsterdam muziekposters kan kopen (rockposter ac/dc, pearl jam, arctic monkeys, metallica, nirvana enz..

Op mijn slaapkamer:

Enorme poster van The Beatles - Abbey Road.

Daarnaast ontbreekt Metallica natuurlijk niet. Plus nog poster van Alter Bridge, Volbeat, een schildering van Golden Gate Bridge en Che Guevara

En deze poster van Pearl Jam heeft me altijd geboeid.. misschien dat deze er ooit komt: Poster Pearl Jam

Deze twee net binnen voor op mijn nieuwe studentenkamer :

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik vond pas een poster op het net terug die ik als 16-jarige in mijn kamer had hangen:

(afbeelding)

Die tourposters waren toen behoorlijk populair weet ik nog wel. Tevens de tijd dat de toeganskaartjes ook nog echt mooi waren.

Belhifet schreef:
Deze twee net binnen voor op mijn nieuwe studentenkamer :

(afbeelding)

(afbeelding)

Hoeveel verzendkosten vraagt Poster Cabaret eigenlijk?

Zit er aan te denken deze te bestellen:

(afbeelding)

herman schreef:
(quote)

Hoeveel verzendkosten vraagt Poster Cabaret eigenlijk?

Ik betaalde voor deze twee poster ongeveer 19 dollar verzendkosten, dus voor eentje zal dat rond de 12 dollar zijn schat ik.

Vond het maar erg moeilijk kiezen op die site. Zoveel moois, maar soms ook erg prijzig.

Wat een ontzettend coole posters op die site. Binnenkort misschien ook maar eens wat bestellen

Zeker, wel wat prijzig soms. Maar ja, zitten dan ook wel hele mooie tussen.

Ik vind dat deze organisatie ook wel erg mooie posters heeft, en goede artiesten natuurlijk.
DONUTS PARTY presents... - donutsparty.com

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik heb onlangs deze poster gekocht en laten inlijsten. Nu nog een mooi plekje zoeken.

(afbeelding)

Net deze opgehangen, helaas kan ik geen beter plaatje vinden. Het is een poster van een Frans jazzfestivalletje, de tekening erop van Wozniak.

(afbeelding)

Deze heb ik al een jaartje of wat op zolder hangen.

the x
mag ik vragen waar jullie al deze posters hebben besteld, of in welke winkel? kan eigenlijk vrij weinig vinden online

Ja hoor, dat mag.

Op internet kun je toch al veel vinden volgens mij. Ook veel tweede hands spul via E-bay bijvoorbeeld. Begin hier maar eens te zoeken

Zelf heb ik enkele posters uit Vinylplaten en twee posters gekocht na een optreden.

Benno

(afbeelding)

Hangt in groot formaat in mijn kamer (nog uit mijn Pink Floyd-periode). Het verdere muzikale behang bestaat uit krantenknipsels.

the x schreef:
mag ik vragen waar jullie al deze posters hebben besteld, of in welke winkel? kan eigenlijk vrij weinig vinden online

Wat mijn posters in dit topic betreft: die zijn niet te koop. Die van Belle & Sebastian (deze) is gesneden uit een oude B&S jaarkalender en de poster hierboven is door iemand van de muur getrokken in een Zuid-Frans dorpje

Die poster van Cave heb ik ooit gekregen voor mijn verjaardag. Geen idee hoe die gozert eraan gekomen is. Maar volgens mij heeft ie hem meegenomen na een concert, bij de stand met t-shirts en dergelijke.

the x
ok, dus niet echt via winkel zie ik. moet ik maar een keer eentje scoren op een concert

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ik woon nog bij m'n ouders, Dus ik mag nog wel posters in mijn slaapkamer hebben hangen hehe...

Ok, qua echte posters heb ik maar eentje, die corporate rock whore poster van Nirvana (de grote gele smiley), en aangezien concertposters budgetair nog niet echt lukken, druk ik ze gewoon af:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

In Genres > R&B en Hip-Hop > Moederlief:

Dus ik vertelde m'n ma hoe vet ik het artwork van Kno's nieuwe album vond (Ze is hobbyschilder en kan dit soort kunst wel waarderen). Ze zag de hoes en vond het zelf ook de shit.

Paar dagen later vertelt ze dat ze iets voor me heeft:

(afbeelding)

Hij is 1 m². Hij is iets overbelicht in deze foto dus bepaalde details en schaduw zie je wat minder.

Maar hoe fucking relaxed is dit, hij hangt nu al aan m'n muur. Mijn ma>*

Dat hier zo weinig reacties op zijn. Erg tof dat je moeder zoiets voor je maakt!

Ja, wow zeg. Prachtig. Is je moeder even blij dat je niet hebt verteld dat je, ik noeem maar wat, Sgt. Peppers' artwork zo vet vindt

Gast
geplaatst: vandaag om 09:03 uur

geplaatst: vandaag om 09:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.