De Site / Gebruikers / Posters (wat hangt er bij jou aan de muur?)
zoeken in:
0
geplaatst: 29 februari 2008, 15:34 uur
Ik heb 1 poster aan de muur, uiteraard van mijn avatar maar groot. En ik heb een grote foto van Tom Waits die een vriendin van me geschoten heeft tijdens zijn concerten in Den Haag (zij is een popfotografe). ik ben met beiden zeer gelukkig. De poster en de foto bedoel ik dan. 

0
geplaatst: 24 maart 2008, 16:24 uur
Poster laten drukken op hout. De zijkant is beschilderd. Dan krijg je dit effect:

0
geplaatst: 24 maart 2008, 17:28 uur
Tof gedaan inderdaad. Zelf de zijkant beschilderd of uitbesteed?
0
ElMeroMero
geplaatst: 24 maart 2008, 17:38 uur
Portret van ondergetekende en Madredeus gecombineerd:

En deze hangt ook nog aan de muur hierzo:

En deze hangt ook nog aan de muur hierzo:

0
geplaatst: 24 maart 2008, 17:41 uur
bubbachups schreef:
Uitbesteed. Of eigenlijk gekregen van mijn vriendinnetje. Mensen denken vaak dat het Brad Pitt is?

0
[Roel]
geplaatst: 24 maart 2008, 18:56 uur
ik heb ooit een poster op doek van miles davis's tutu gezien op ebay maar ik was te laat 

0
geplaatst: 26 maart 2008, 13:00 uur
Woody schreef:
Uitbesteed. Of eigenlijk gekregen van mijn vriendinnetje. Mensen denken vaak dat het Brad Pitt is?

En dat terwijl hierop toch overduidelijk Orlando te zien is

0
geplaatst: 26 maart 2008, 13:03 uur
ElMeroMero schreef:
Portret van ondergetekende en Madredeus gecombineerd.
Portret van ondergetekende en Madredeus gecombineerd.
mooi die combinatie

0
geplaatst: 26 maart 2008, 20:22 uur
0
geplaatst: 26 maart 2008, 20:56 uur
Hij is niet zo idioot groot en in pasteltinten, dus dat valt wel mee hoor.
0
fastpulseboy
geplaatst: 17 juni 2008, 23:38 uur
tuurlijk, moest em natuurlijk ff draaien tijdens het ophangen hehehe
0
Donny Tourette
geplaatst: 17 juni 2008, 23:40 uur
Wat staat er trouwens voor trofee op dat kastje?
0
geplaatst: 17 juni 2008, 23:54 uur
Donny Tourette schreef:
Het heeft wel iets weg van een lava lamp

0
geplaatst: 5 oktober 2008, 20:49 uur
Binnekort wordt mijn kamer geverfd en daarna wil ik leuke posters (of schilderijen) ophangen. Heeft iemand een leuk adresje waar ik mooie posters en/of schilderijen kan kopen met als thema (underground) hiphop? Ook mooie posters van New York zijn welkom.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
0
sxesven
geplaatst: 5 oktober 2008, 20:58 uur
Onlangs aangeschaft, fe-no-me-nale print van de Japanner PCP, die komt in mijn huisje straks aan de muur:

0
geplaatst: 6 oktober 2008, 10:59 uur
sxesven schreef:
Onlangs aangeschaft, fe-no-me-nale print van de Japanner PCP, die komt in mijn huisje straks aan de muur:
(afbeelding)
(afbeelding)
Mooi zeg

0
geplaatst: 6 oktober 2008, 13:36 uur
Ik heb nu een zeefdruk van Stars of The Lid en een poster van Machinefabriek:

Maar het is nog relatief kaal op mijn studentenkamer, dus een extra postertje kan geen kwaad.

Maar het is nog relatief kaal op mijn studentenkamer, dus een extra postertje kan geen kwaad.
0
fastpulseboy
geplaatst: 6 oktober 2008, 15:31 uur
Donny Tourette schreef:
is idd een lavalamp en daarnaast de originele spinviscassette van de hoes. en dat "kastje" is een geluisdsbox hehehe.
0
geplaatst: 21 januari 2009, 22:16 uur
In Overigen > Algemeen > Welke poster hangt er op jouw kamer?:
De titel van dit topic is vrij straightforward, dus roept u maar!
Welke poster hangt of hing er ooit in een ver verleden aan jouw muur?
Mijn kamer is vrij karig, ik wil graag nog wat nieuwe dingen ophangen, dus inspiratie is altijd handig. Tot nu toe hangt er alleen een poster van The Clash's London Calling (klik).
Het hoeven niet per sé muziek-posters te zijn trouwens. Abstracte dingen of rustgevende landschappen zijn ook prima. Maar natuurlijk mag je ook alles wat niet in deze categoriën valt hier met ons delen
En verder fijn om te weten: wie weet er nog fijne verkooppunten/sites voor posters?
(ps: ik kon een soortgelijk topic niet vinden, dus excuses wanneer ik een dubbele heb aangemaakt)
(pps: dus toch scheel geweest.. )
De titel van dit topic is vrij straightforward, dus roept u maar!
Welke poster hangt of hing er ooit in een ver verleden aan jouw muur?
Mijn kamer is vrij karig, ik wil graag nog wat nieuwe dingen ophangen, dus inspiratie is altijd handig. Tot nu toe hangt er alleen een poster van The Clash's London Calling (klik).
Het hoeven niet per sé muziek-posters te zijn trouwens. Abstracte dingen of rustgevende landschappen zijn ook prima. Maar natuurlijk mag je ook alles wat niet in deze categoriën valt hier met ons delen

En verder fijn om te weten: wie weet er nog fijne verkooppunten/sites voor posters?
(ps: ik kon een soortgelijk topic niet vinden, dus excuses wanneer ik een dubbele heb aangemaakt)
(pps: dus toch scheel geweest.. )
* denotes required fields.