De Site / Gebruikers / Posters (wat hangt er bij jou aan de muur?)
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2009, 16:01 uur
BlueVelvet schreef:
Is dat de kapitein?
Is dat de kapitein?
Don van Vliet... gefotografeerd door Anton Corbijn
Paap_Floyd schreef:
Waar hangt die?
Waar hangt die?

Woonkamer
0
geplaatst: 12 februari 2009, 14:04 uur
0
sxesven
geplaatst: 12 februari 2009, 17:23 uur
Onlangs nog deze prachtige gicleeposter van PCP aangeschaft:
p
p
0
tuktak
geplaatst: 10 mei 2009, 16:56 uur
sxesven schreef:
Onlangs aangeschaft, fe-no-me-nale print van de Japanner PCP, die komt in mijn huisje straks aan de muur:
(afbeelding)
Onlangs aangeschaft, fe-no-me-nale print van de Japanner PCP, die komt in mijn huisje straks aan de muur:
(afbeelding)
bij het zien van deze afbeelding van sxesven moest ik deze poster ook perse hebben...moet allemaal nog een beetje fraaier maar heb hem toch alvast maar opgehangen. verder heb ik nog een mus in de douche, en daarnaast is mijn nieuwe mok het showen ook wel even waard vind ik

0
Antonio
geplaatst: 28 juni 2009, 11:54 uur

Mijn muzikale held heeft een prominente plaats in de woonkamer

En onderstaande hangt in mijn slaapkamer...

Pink Floyd's befaamde ''Back Catalogue'' Poster, een perfecte reden om, met als excuus dat het je puur om de muziek gaat, een zestal mooie dames aan je muur te hebben hangen

0
geplaatst: 30 juni 2009, 21:49 uur
Tot voor kort hing deze in onze woonkamer. Voor de liefhebber af te halen in Alkmaar.

0
sxesven
geplaatst: 30 juni 2009, 22:00 uur
BlueVelvet schreef:
Wat is een gilceeposter?
p
Wat is een gilceeposter?
p
Hoogwaardige reproductie.
p
Leuk om 'm zo te zien, tuktak! Die van mij (die en de blauwe) zijn nu bij de lijstenmaker, als ze hangen zal ik een fotootje schieten.

Tevens nog aangeschaft:

Komt binnenkort binnen, ben zeer benieuwd hoe 'ie in het echt is. Prent van Andrea Offermann gebaseerd op Life of Pi.
0
geplaatst: 30 juni 2009, 22:11 uur
sxesven schreef:
Hoogwaardige reproductie.
p
Bedoelde je niet 'gicleeposter' i.p.v. 'gilceeposter'?Hoogwaardige reproductie.
p
p
0
sxesven
geplaatst: 30 juni 2009, 22:20 uur
Ik typte zelf 'giclee', jij vervolgens 'gilcee', m'n beste. 

0
geplaatst: 1 juli 2009, 01:11 uur
rzasa schreef:
Tot voor kort hing deze in onze woonkamer. Voor de liefhebber af te halen in Alkmaar.
(afbeelding)
(afbeelding)

Ik PM je wel.

0
geplaatst: 13 juli 2009, 14:25 uur
Toen ik nog bij mijn ouders woonde in mijn eigen kamer (was altijd leuk als oma op mijn verjaardag kwam) en nu verbannen naar zolder omdat niet iedereen die op visite komt de strekking helemaal begrijpt:

0
geplaatst: 15 juli 2009, 23:48 uur
In mijn hal hangt een poster van mijn idool gefotografeerd door mijn favoriete fotograaf: David Bowie als Elephant Man gemaakt door Anton Corbijn. De poster is gesigneerd door Corbijn.
Zie: Anton Corbijn Gallery | teamsugar - Women's Social Network & Community.
En in mijn woonkamer hangt een ingelijste cover van het AD Magazine, een achter de schermen foto van de filmopnames van Volle Maan. Die foto had ik zelf gemaakt als onderdeel van een uitgebreide behind the scenes reportage voor dat blad.
Zie: Anton Corbijn Gallery | teamsugar - Women's Social Network & Community.
En in mijn woonkamer hangt een ingelijste cover van het AD Magazine, een achter de schermen foto van de filmopnames van Volle Maan. Die foto had ik zelf gemaakt als onderdeel van een uitgebreide behind the scenes reportage voor dat blad.
0
geplaatst: 4 november 2009, 09:56 uur
Toch maar de poster uit mijn Live at Bodukan LP gehaald en opgehangen!

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 november 2009, 19:21 uur
Ik kan zo gauw geen afbeeldingen vinden, maar dit siert mijn slaapkamer:
Nirvana spandoek. Exacte maat weet ik niet, maar wel erg groot.
Ingelijste poster van Beatles - Abbey Road, 64x90cm.
Deze moet ik nog weer even ophangen, de lijst is al binnen. Ook 64x90 cm.
Een soort vaandel (wel gewoon een vierkante vorm) van Death - Spiritual Healing. Ongeveer staand A4 formaat.
Een 'getekende' zwart-wit poster van KISS ingelijst. Ongeveer liggend A4 formaat.
Neil Young ontbreekt helaas nog...
Nirvana spandoek. Exacte maat weet ik niet, maar wel erg groot.
Ingelijste poster van Beatles - Abbey Road, 64x90cm.
Deze moet ik nog weer even ophangen, de lijst is al binnen. Ook 64x90 cm.
Een soort vaandel (wel gewoon een vierkante vorm) van Death - Spiritual Healing. Ongeveer staand A4 formaat.
Een 'getekende' zwart-wit poster van KISS ingelijst. Ongeveer liggend A4 formaat.
Neil Young ontbreekt helaas nog...
* denotes required fields.