De Site / Gebruikers / Soulseek-chat
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 19 juli 2008, 23:53 uur
The Scientist schreef:
stiekem is het inderdaad een datingprogramma.. alleen weten veel mensen dat niet.
Toch Selma?
stiekem is het inderdaad een datingprogramma.. alleen weten veel mensen dat niet.
Toch Selma?
Belachelijk! Wie scoort er nu een date op Soulseek! Tsss.

0
Sietse
geplaatst: 20 juli 2008, 11:48 uur
ik niet iig
althans, hoogstens met GrafGantz en of we daar nu zo gelukkig van worden
althans, hoogstens met GrafGantz en of we daar nu zo gelukkig van worden

0
geplaatst: 21 juli 2008, 20:13 uur
0
geplaatst: 23 juli 2008, 00:24 uur
omg, zijn er zoveel MuMe'ers op soulseek terug te vinden 
Ik wist niet eens dat er ook een MuMe chatroom was?
ik sta ingeschreven onder de naam denniseichhorn. Dus...

Ik wist niet eens dat er ook een MuMe chatroom was?
ik sta ingeschreven onder de naam denniseichhorn. Dus...
0
D-Darko
geplaatst: 26 juli 2008, 23:50 uur
In De Site > Algemeen > Feedback, klachten en andere opmerkingen:
Is er iets met de MuMe-room in SoulSeek? Ik heb namelijk nog niet eerder voorgehad dat ik daar constant in m'n uppie zit - dat zijn meer MoMe-achtige taferelen.
Is er iets met de MuMe-room in SoulSeek? Ik heb namelijk nog niet eerder voorgehad dat ik daar constant in m'n uppie zit - dat zijn meer MoMe-achtige taferelen.

0
geplaatst: 27 juli 2008, 15:32 uur
Is inderdaad een stukkie gezelliger op de nieuwe server zie ik net!
0
geplaatst: 27 juli 2008, 21:10 uur
Oh, ik wist niet dat er een nieuwe versie was. Al een tijdje?
Ik heb hem net geïnstalleerd.
Ik heb hem net geïnstalleerd.
0
Sietse
geplaatst: 27 juli 2008, 23:35 uur
Jaartje of 1 1/2, maar heet nu pas een paar weken NS (New Server), voorheen test 157b1 tot 12 (bij 12d werd het NS)
0
geplaatst: 30 juli 2008, 09:59 uur
Na downloaden van die nieuwe client gebeurt er bij mij natuurlijk weer niks. Die hele zogenaamde aanvinkoptie 'Save client data to registry." staat er bij mij niet bij. Zo vermoeiend dit.
.
.
0
RobertJ
geplaatst: 30 juli 2008, 14:19 uur
Kos schreef:
Na downloaden van die nieuwe client gebeurt er bij mij natuurlijk weer niks. Die hele zogenaamde aanvinkoptie 'Save client data to registry." staat er bij mij niet bij. Zo vermoeiend dit.
.
.Start je misschien per ongeluk de oude op? Dat had ik zelf in ieder geval wel omdat ik soulseek via een shortcut op de desktop start. De nieuwe versie staat in een andere map als de oude versie.
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 12:46 uur
Ik denk het, het is inmiddels opgelost.
Ik had de update-instructie van Slsk zelf gebruikt, maar die werkte niet echt.
Gewoon de oude er af gemikt en de nieuwe er op gezet.
Ik had de update-instructie van Slsk zelf gebruikt, maar die werkte niet echt.
Gewoon de oude er af gemikt en de nieuwe er op gezet.
0
Sietse
geplaatst: 4 augustus 2008, 14:51 uur
werkte die update instructie niet?
Vreemd, zo heb ik het nl. ook gedaan (en andere geholpen het zo te doen en werkte allemaal)
Vreemd, zo heb ik het nl. ook gedaan (en andere geholpen het zo te doen en werkte allemaal)
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 17:13 uur
ik heb net ook enkele dagen Soulseek staan en al vele nieuwe muziek bij
...
maar dat chat gedoe, waar vind je dat? en wisselen jullie dan muziek uit?
ik wil ook...
...maar dat chat gedoe, waar vind je dat? en wisselen jullie dan muziek uit?
ik wil ook...

0
jeko
geplaatst: 14 augustus 2008, 21:33 uur
Opeens kan ik geen mume leden meer vinden op slsk, welke versie zitten jullie tegenwoordig, is dat 157 NS 13c ?? of de oude
SoulSeek Client 156c ??
SoulSeek Client 156c ??
0
Harco
geplaatst: 16 oktober 2008, 23:52 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Musicmeter Hip-Hop SoulSeek Room.:
Sommigen van jullie zijn vast wel bekend met het fenomeen SoulSeek. SoulSeek is een programma waarmee je muziek kunt downloaden, zodoende ook moeilijk te vinden hiphop.
Maar aangezien zulk soort zaken niet op MuMe besproken mogen worden, zal ik het hebben over de chatfunctie. SoulSeek bestaat uit verschillende rooms waar mensen met dezelfde interesses bij elkaar komen om met elkaar te praten over van alles en nog wat (vaak muziekgerelateerd) en muziek van elkaar te downloaden.
Het leek mij leuk als we een room opzetten voor de hiphopliefhebbers op Musicmeter en het is heel simpel te doen.
SoulSeek kun je hier downloaden. Zorg wel dat je de 157 versie downloadt en niet de 156. 157 opereert namelijk vanaf een nieuwe server en er zijn een heleboel veranderingen doorgevoerd.
Zodra je SoulSeek gedownload hebt, word je gevraagd een username aan te maken. Als je dit gedaan hebt, zie je rechts onderin een lijst met allemaal chatkanalen. Wat je doet is, je klikt op de rechtermuisknop in die lijst en drukt op "Enable private room add."
Plaats hier je SoulSeek-username en ik nodig je uit voor de room.
Sommigen van jullie zijn vast wel bekend met het fenomeen SoulSeek. SoulSeek is een programma waarmee je muziek kunt downloaden, zodoende ook moeilijk te vinden hiphop.
Maar aangezien zulk soort zaken niet op MuMe besproken mogen worden, zal ik het hebben over de chatfunctie. SoulSeek bestaat uit verschillende rooms waar mensen met dezelfde interesses bij elkaar komen om met elkaar te praten over van alles en nog wat (vaak muziekgerelateerd) en muziek van elkaar te downloaden.
Het leek mij leuk als we een room opzetten voor de hiphopliefhebbers op Musicmeter en het is heel simpel te doen.
SoulSeek kun je hier downloaden. Zorg wel dat je de 157 versie downloadt en niet de 156. 157 opereert namelijk vanaf een nieuwe server en er zijn een heleboel veranderingen doorgevoerd.
Zodra je SoulSeek gedownload hebt, word je gevraagd een username aan te maken. Als je dit gedaan hebt, zie je rechts onderin een lijst met allemaal chatkanalen. Wat je doet is, je klikt op de rechtermuisknop in die lijst en drukt op "Enable private room add."
Plaats hier je SoulSeek-username en ik nodig je uit voor de room.

0
geplaatst: 17 oktober 2008, 12:01 uur
Ik heb me ingelogd onder de geweldige naam: Rhythm & Poetry, wat nu? Want ik snap er eerlijk gezegd niet veel van, ook al heb ik je bericht gelezen Harco. Ik kom op deze site terecht: http://forums.slsknet.org/ipb/
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 12:19 uur
Ik snap 'm ook niet. Waar staat "Enable private room add"?
Het komt neit als ik rechtermuisklik doe
Het komt neit als ik rechtermuisklik doe
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 13:14 uur
Ik zit in de Musicmeter chatroom. Voeg me maar ook toe aan die room van jou Harco.
* denotes required fields.