MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Soulseek-chat

zoeken in:
Stuur Arrie, Paalhaas of Cygnus even een PM, zij hebben de macht om je weer in de room te laten

Gezellig, dat SoulSeek. Ik heb me alleen wel verslapen vanochtend .

Hehe.. Dat komt ervan hé

Gallow
Ataloona schreef:
Stuur Arrie, Paalhaas of Cygnus even een PM, zij hebben de macht om je weer in de room te laten

Weet ik, maar ik vind het gewoon vreemd dat het er gewoon niet meer bij staat. Gevolg van een ban ofzo?

Wellicht iets aan je instellingen gewijzigd waardoor je private groepen niet meer in je lijst ziet?

Gallow
Nee, die staat nog steeds op enabled. Maar goed, ik zal wel een pm'tje sturen.

Gallow schreef:
(quote)

Weet ik, maar ik vind het gewoon vreemd dat het er gewoon niet meer bij staat. Gevolg van een ban ofzo?

Heb ik ook gehad, als je een tijdje niet actief bent dan verdwijnt de room volgens mij, dat was het geval bij mij iig.

Ben ik de enige waarbij Soulseek het niet meer doet qua downloaden?

Doet het prima bij mij.

Als je het lange tijd niet meer gebruikt hebt heb je wellicht nog een oudere versie. In dat geval even naar http://www.slsknet.org gaan voor de meest recente.

Zie je wel andere mensen online, bijvoorbeeld in de rooms of in je userlist?

Ik heb het ook al opnieuw geïnstalleerd, maar ook toen deed ie niets. Er stonden zelfs toen ik het voor het eerste opende na de nieuw installatie duizenden nog te downloaden nummers in de wachtrij .

Je staat niet gewoon ergens in een queue tot je aan de beurt bent om te downloaden?

Nee, want bestanden waarvoor je moet wachten sla ik sowieso altijd over.

Gallow
GrafGantz schreef:
Als je het lange tijd niet meer gebruikt hebt heb je wellicht nog een oudere versie. In dat geval even naar http://www.slsknet.org gaan voor de meest recente.

Dat is het blijkbaar, musicmeter staat er nu weer tussen.

De Mume-Chat of gewoon de musicmeter room? De 2e is de privéchat waar de meesten opzitten. Of er nog welleens mensen op de gewoon musicmeter room zitten weet ik niet.

Ataloona schreef:
De Mume-Chat of gewoon de musicmeter room? De 2e is de privéchat

De eerste.

Wordt er ook nog echt wel wat gedaan met deze chat? Of is het alleen bij hoge uitzondering echt wat?

Ik heb het idee dat er nog maar weinig leven is aldaar. Neemt niet weg dat het een zeer handig programmaatje is.

Sietse
Er was een tijd dat er iedere dag/avond redelijk wat werd afgeleuterd, maar nu is het een stuk rustiger. De mensen die veel praten hebben ondertussen allemaal wat beters te doen. De nieuwe aanwas die er mondjesmaat bij komt is zo stil als ik weet niet wat....
En volgens mij zijn de mensen die daar hier over klagen precies die mensen die er nieuw bij zijn gekomen de afgelopen maanden. Wellicht moeten ze zelf maar gewoon eens actief een gesprek voeren met elkaar als ze er zo'n probleem mee hebben.
Ik zie de oude garde nl. niet klagen.

Ja, sinds ik daar niet meer elke avond zit is het ingestort als een kaartenhuis. Zou er een verband zijn denk je?

Ja we zitten nu met z'n allen in de ImissKlerewipper room

Wie is wie op soulseek?

Ik ben daar in ieder geval ook gewoon:

Freakey

Ik gewoon Ataloona.

Overigens is het niet altijd zo stil, iig als ik er ben (zeker wel een paar avonden per week) zijn er een aantal mensen die praten

Ja, valt wel mee met de stilheid; toen ik me er een jaartje geleden aanmeldde waren er ook genoeg stille momenten. Of iedereen verstopte zich voor me.

Ataloona schreef:
Overigens is het niet altijd zo stil, iig als ik er ben (zeker wel een paar avonden per week) zijn er een aantal mensen die praten

Nou denk ik ook wel dat jij daar een groot aandeel in hebt

Ja, de tactiek blijven lullen tot mensen tegen je gaan lullen werkt vaak

Vannacht iig wel.

Bevat Soulseek ook een chat? Wist ik niet; ik ben in ieder geval TheoloogFlip (let op de hoofdletters!)

Slsk bevat een flinke hoeveelheid chatrooms, en het is iedereen vrij om een nieuwe aan te maken. Kijk maar eens onder "view" ---> "rooms".

De MuMe room is echter een private room die je alleen in de lijst ziet als je er voor uitgenodigd bent door mensen die daar toe bevoegd zijn (ik niet).

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.