MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Myspace / Facebook / Twitter (social media)

zoeken in:
Heb een twitter-account en blijkbaar wat 'followers', maar ik doé er niets mee

Verder heb ik wél Last.fm, Facebook, MySpace en YouTube profieltjes en nog wel wat...
't zijn wel telkens andere 'nicknames', maar jullie geraken er wel aan uit

*Op Last.fm ben ik "CortezZuma":
CortezZumaâ€%u2122s Music Profile â€" Users at Last.fm

*idem op MySpace:
CortezZuma/ Markec (Mark Van Mullem) | MySpace

*Op facebook heb ik
-mijn eigen profielpagina, onder mijn volledige naam:
Niet compatibele browser | Facebook (met de link gaat het fout, maar hij werkt wel blijkbaar)

*account van "The Markec Files", waar ik vooral over muziek 'lul' :
Niet compatibele browser | Facebook

*YouTube: daar ben ik MrToeval - lang verhaal
YouTube - Kanaal van MrToeval

Zo

Yann Samsa
Nog geen 60leden op de MusicMeter pagina van Facebook. Hoe komt dat?
Verder zou het ook leuk zijn MusicMeter Users toe te kunnen voegen als 'vriend'.
Maar velen geven hun naam niet op, dat maakt het moeilijk hé...
Dus mss een linkje naar profiel posten, voor mensen die dat zien zitten?

Ik begin wel:
Niet compatibele browser | Facebook

@ c-moon: Wanneer ik klik op je klink staat er een blauw hoofdje wat betekent dat we al 'vrienden' zijn. Maar wanneer ik je naam intik in de browser ben je niet te vinden, en je staat ook niet bij 'vrienden'. Onlangs je account verwijderd mss?

Ja, ik ben een tijdje lid geweest van de MuMe-Facebookgroep. maar daar gebeurde niks, dus ik heb me weer afgemeld.
Maar misschien is het niet zo gek dat die groep (iig toen) nogal inactief was: de meeste dingen die ik zou kunnen bedenken om op die pagina te doen kan je ook op de site zelf wel. Dus het heeft niet echt een toegevoegde waarde.

Yann Samsa
Dat hoeft toch niet. Er zijn zoveel groepen en pagina's op facebook, waar niet echt iets gebeurd. Het toont enkel dat je er verbonden mee bent, en het kan ook nieuwe gezichten verwelkomen - aangezien mensen kunnen kijken naar je pagina's. Er zijn vele artiestenpagina's die nooit updaten, maar ik heb toch 'vind ik leuk' aangeklikt omdat ik de band graag hoor.

Sheplays
Ferre Clabau schreef:
Nog geen 60leden op de MusicMeter pagina van Facebook. Hoe komt dat?

Het heeft weinig toegevoegde waarde vind ik.

Ferre Clabau schreef:
Verder zou het ook leuk zijn MusicMeter. Users toe te kunnen voegen als 'vriend'.

Bezint eer gij begint
(Southpark vid)

Ik ben tegenwoordig mensen aan het vervelen met zo nu en dan een Twitter bericht over helemaal niets. Ik snap de grote hype echter niet want zo interessant is het voor mij niet.
Mijn Twittah:
www.twitter.com/saintlau

Twittah is dope tegenwoordig. Owja mijn twittah: www.twitter.com/RadioJelle72

Sheplays
Ik heb m'n twitter account ge-deactivate, ik vind 't veel doper om dingen alleen met een select gezelschap te delen

Yann Samsa
Met MusicMeter Users
Ik heb enkel facebook, want dat is soms echt wel handig voor studenten.
Maar ik versta je 'commentaar' erop wel hoor
Ps: Southpark

Sheplays
We hebben natuurlijk ook hyves maar ik merk dat veel mensen daar afhaken. Vermoedelijk omdat het soms nogal kinderachtig is. Ik vind het leuk om af en toe te zien waar familie en bekenden mee bezig zijn of foto's te kijken maar dat is alles.

FB vind ik een stuk beter in elkaar steken. Ik heb alleen bezwaar tegen die fake adds zoals die van Friend Finder of nu die in een zogenaamd testje verpakte iphone reclame.

Yann Samsa
Hyves ken ik niet echt, dat heeft waarschijnlijk meer succes in Nederland dan in België. Hier is er enorm veel te doen rond Netlog

Inderdaad: fake adds werken me ook soms op de zenuwen... Maar op zich is facebook wel handig en leuk.

Ja, dat zijn wel storende praktijken van Facebook. Maar verder vind ik Facebook een leuke site.

Alhoewel ik nooit een Hyves-adept ben geweest, doe ik daar nu bijna helemaal niets meer mee. Ik denk er al een tijdje over om mijn account daar te deleten, maar ik houd het vooralsnog aan om sommige familieleden die ik bijna nooit zie te kunnen volgen.

hyves doe ik niet, mijn familieleden moeten mij maar bellen als ze me willen volgen.

Sinds enige maanden geen Hyves meer, en vooral om de reden die Sheplays noemt. Had steeds meer het idee dat ik op de TMF website ofzo zat, al ben ik nooit erg actief geweest op Hyves. FB nu sinds een jaar ofzo, en dat is een behoorlijke verslaving. Heb via m'n eerdere verslaving (muziek) flink veel buitenlandse contacten dus dan is FB sowieso te prefereren boven een lokale site als Hyves.

Sheplays
Wat GrafGantz zegt - Hyves is toch wel erg beperkt. Op FB krijg je veel meer info wat er rond je favoriete bands gaande is en loop je nog eens de kans om door een geliefde artiest te worden uitgenodigd voor vriendschap

Ferre Clabau schreef:
Ps: Southpark

Go poke your grandma

Sheplays schreef:

Bezint eer gij begint
(Southpark vid)

Ik vind Facebook geweldig, vooral omdat die site het zo gemakkelijk maakt om met vrienden over de hele wereld contact te houden.

Ferre Clabau schreef:
Verder zou het ook leuk zijn MusicMeter Users toe te kunnen voegen als 'vriend'.

Maar dat vind ik weer een heel raar idee. Ik word op FB alleen maar vriendjes met lui die ik in 'het echte leven' ook min of meer als vriend beschouw, of die ik in ieder geval ken - en van wie ik het niet erg vind als ze af en toe een licht genante foto van me te zien krijgen.

Yann Samsa
@Bertus. Simpel gezegd: Je hebt - genante - zaken voor ons te verbergen

Komaan, dat is toch leuk. Zo leer je toch mensen kennen, zo maak je vrienden...

@ Ferre: Eh, nee. Vrienden maak ik tijdens mijn studie, op het werk, in de kroeg enzovoorts. FB is voor mij een middel om met hen bij te kunnen praten - vooral als ze in Verweggistan zitten of ik zelf een tijdje niet in Nederland ben - en met hen foto's te delen van dingen die we samen beleefd hebben.

Ik hang mijn vakantiekiekjes (of ik er nou raar op sta of niet) toch ook niet zomaar op straat aan een lantaarnpaal ofzo?

lauradance schreef:
Ik ben tegenwoordig mensen aan het vervelen met zo nu en dan een Twitter bericht over helemaal niets. Ik snap de grote hype echter niet want zo interessant is het voor mij niet.
Mijn Twittah:
www.twitter.com/saintlau

Ik had al zo'n vermoeden dat jij het was. Nu kunnen we kletsen over thee en hiphop!

Yann Samsa
@ Bertus: Het was eerder als luchtige opmerking bedoelt hoor, ik versta gerust wat je wilt zeggen en geef je er - deels - nog gelijk in ook...

Sheplays
Ach, er komen toch ook wel eens vrienden van vrienden aanwaaien? Ik vind dat dan niet zo'n probleem. Vriendverzoeken van totale vreemden die alleen maar op profielfoto's screenen zijn natuurlijk een big nono.

Oh, vandaar die afwijzing van je

Ferre Clabau schreef:

@ c-moon: Wanneer ik klik op je klink staat er een blauw hoofdje wat betekent dat we al 'vrienden' zijn. Maar wanneer ik je naam intik in de browser ben je niet te vinden, en je staat ook niet bij 'vrienden'. Onlangs je account verwijderd mss?

Heb wel ooit een eerder facebook-account gehad die niet meer werkt, maar ben nog steeds op facebook en vrij actief zelfs

Probeer het zo eens anders?
http://www.facebook.com/MarkVanMullem

Sheplays schreef:
We hebben natuurlijk ook hyves maar ik merk dat veel mensen daar afhaken. Vermoedelijk omdat het soms nogal kinderachtig is. Ik vind het leuk om af en toe te zien waar familie en bekenden mee bezig zijn of foto's te kijken maar dat is alles.

FB vind ik een stuk beter in elkaar steken. Ik heb alleen bezwaar tegen die fake adds zoals die van Friend Finder of nu die in een zogenaamd testje verpakte iphone reclame.

Heb een Hyves-account enkel en alleen omdat sommige van mijn Nederlandse vrienden enkel dat hebben, maar ik vind er eerlijk gezegd helemaal niks aan.. en gebruik het dus ook héél zelden...

Sheplays
GrafGantz schreef:
Oh, vandaar die afwijzing van je

Ik heb geen GrafGantz aan mijn deur gehad!

Mijn excuses op voorhand, ik weet echt niet namen met nicks te matchen...

Hm, ik had wellicht voor een smiley moeten kiezen die wat meer op ironie gericht was.

Sheplays

of

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Ik had al zo'n vermoeden dat jij het was. Nu kunnen we kletsen over thee en hiphop!

en britney spears.
om maar wat te noemen

Sheplays

Ok, point taken!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:44 uur

geplaatst: vandaag om 09:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.