MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10

zoeken in:
sxesven
Blues vind ik ook nog steeds machtig mooi hoor Misschien een soort latente uiting van ernstigere wijzigingsdrang elders waaraan ik me nog niet durf te wagen

sxesven

sip topic

Met pijn in het hart heeft Big K.R.I.T. plaats moeten maken voor CYNE. Mijn rugzak gaat iets strakker... En een tijd geleden heeft Liferuiner ook de plaats van Trash Talk ingenomen.

Weg met de sipheid, 't is tijd voor de letter B hier:

1. Biosphere - Substrata (1997)
2. Blur - Parklife (1994)
3. Boat Club - Caught the Breeze (2007)
4. Boards of Canada - In a Beautiful Place Out in the Country (2000)
5. Bruce Springsteen - Born to Run (1975)
6. Brian Eno & David Byrne - My Life in the Bush of Ghosts (1981)
7. Beth Orton - Central Reservation (1999)
8. Björk - Vespertine (2001)
9. Black Devil - Disco Club (1978)
10. British Sea Power - The Decline of British Sea Power (2003)

Overigens, voordat bepaalde mensen weer gaan piepen dat ze al die moeite voor niets doen , en omdat ik al zoveel muziek uit de collectie van The Scientist heb geluisterd de laatste weken, heb ik uit Grafs vorige top 10 maar een keer een plaat opgezet, die van Anna Ternheim. Ik vond het een erg schattige en aanstekelijke plaat.

Ik doe hier overigens niet echt veel moeite voor hoor, ik laat de ronkende beschrijvingen ditmaal achterwege. Kostte me iets van 5 minuten om deze top 10 in elkaar te flansen dus dat valt nog wel te overzien

Exit street credibility (Cannibal Ox), enter zielig gedoe (Indian Summer) op plaats acht. Fuck jullie

Thanks, als je Ubu maar laat staan.

Daar hoef je je geen zorgen over te maken Het gat tussen Pere Ubu en de nummer drie is immens

niels94 schreef:
Exit street credibility (Cannibal Ox), enter zielig gedoe (Indian Summer) op plaats acht. Fuck jullie

Al moet ik dat Cannibal Ox album nog horen.

Hemispheres van Rush maakt plaats voor In the Court of the Crimson King van King Crimson

Niels, je bent ontslagen.

Ik hoop niet dat Niels nu geschrokken Cannibal Ox terug gaat zetten.
Dat gejojo (hoewel R&P daar vast een leuk plaatje bij kan maken)met die top 10en altijd.

Steek het op het late uur, maar deze keer ga ik voor een thema-toplijst waarbij enkel albums staan waar ik als enige op gestemd heb. Zo kan ik die artiesten ook eens onder de aandacht brengen. Ik zal de komende dagen wat berichten schrijven bij de platen zelf.

Leuk idee, ik doe mee. Heb nu wel een heeeeel eclectische top 10 ineens.

Goed bezig Zo leert een mens al eens wat kennen.

En als iemand dan dan luistert en stemt, dan moet je meteen je lijst aanpassen heh.

Dat is inderdaad de bedoeling. Al ga ik het niet ieder uur checken...

Orchestre Poly-Rythmo de Cotonou

De nummer 2 van herman kan ik al niet vinden

De top 10 van Bennerd is alvast kut.

Erin:

Refused - The Shape Of Punk To Come

Eruit:

Meshuggah - Catch Thirtythree

Dat is volgens mij de eerste verandering van mijn top 10 in 6 maanden.

Rhythm & Poetry schreef:
De top 10 van Bennerd is alvast kut.

Gekkie Juicy J, Raab en OJ da Juiceman? Over ondergewaardeerd gesproken, hier...

Ik doe ook bennerd na-apen. De echte tips moeten echter nog toegevoegd worden

Daar staat nog een rijtje interessante namen in. Even wat uitzoeken.

Ook ik ga een aantal tips halen uit waarschijnlijk vooral McSavah en bennerds top 10en

leander?
Het spijt me Pim, maar ik had toevallig net vandaag Naar Cease Upon the Capitol geluisterd, dus je nummer twee moet er al weer uit

En vandaag of morgen mogen Trap Them en From Ashes Rise er ook uit.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:10 uur

geplaatst: vandaag om 08:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.