De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 5 februari 2013, 11:56 uur
Paap_Floyd schreef:
Verkeerde Cure, verkeerde Doors
verkeerde BeatlesVerkeerde Cure, verkeerde Doors
gelukkig wel de juiste Velvet Underground
0
geplaatst: 5 februari 2013, 12:03 uur
Juiste Cure en juiste Smiths! Stelletjes stumperds. Wel de verkeerde Doors, dat klopt 

0
geplaatst: 5 februari 2013, 12:07 uur
Nou, zo te lezen deugt er verdomd weinig van m'n nieuwe top 10. Ik denk dat dit m'n permanente toplijstje gaat worden dus.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 februari 2013, 12:12 uur
Ik zag eerst nog graag een THE THE editie.
0
geplaatst: 5 februari 2013, 12:14 uur
Ik zie trouwens dat je ook de verkeerde Smashing Pumpkins hebt gekozen...
0
geplaatst: 5 februari 2013, 12:14 uur
Neen, doe het niet Micha! Ik zal nooit meer kunnen slapen als jij deze top10 voor altijd houdt! 
edit: lol @ niels. Arme micha

edit: lol @ niels. Arme micha

0
geplaatst: 5 februari 2013, 12:29 uur
Slecht nieuws voor de wereld: het laatste beetje hiphop verdwijnt uit mijn top 10 nu ik Joanna Newsom met Have One on Me (redelijk hoog) binnen laat komen ten koste van Demon Days van Gorillaz. Wat een rotleven...
En ja, kom maar op met 'dat is de verkeerde Newsom'. Want Rob en ik weten beter.
En ja, kom maar op met 'dat is de verkeerde Newsom'. Want Rob en ik weten beter.
0
geplaatst: 5 februari 2013, 12:58 uur
Joanna Newsom is altijd de verkeerde. Maar Gorillaz is ook niet zo geweldig en zeker geen hiphop. Hitpop is het.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 februari 2013, 15:24 uur
Misschien heeft Newsom nog een muziek makend familielid. Dan kunnen we met recht van de verkeerde Newsom spreken. Anders lijkt het me een beetje een loze opmerking.
0
geplaatst: 5 februari 2013, 16:46 uur
0
geplaatst: 5 februari 2013, 17:11 uur
De verwantschap met echt ijs is dat er door de manier van zingen ook kraken en barstjes hoorbaar zijn. Heb het geprobeerd, maar mijn oren waren met te dierbaar om het uit te kunnen houden. Muzikaal was het zeker, maar piepkrijtjes en krasnagels op schoolborden waren altijd nabij

En alleen een mafketel sorteert op lidwoorden, alhoewel ik tweemaal een schijf van A Certain Ratio onder de 'A' heb aangetroffen. Of het is een besmettelijk iets, net als de Engelse ziekte, of de verkoperd dacht op zijn 'weefs,' ACR.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 februari 2013, 19:13 uur
Eens met R&P en Mjuman. Newsom trek ik niet zo lang vanwege haar stem en Gorillaz... geen woorden aan vuil maken. 

0
geplaatst: 6 februari 2013, 08:09 uur
Mjuman schreef:
En alleen een mafketel sorteert op lidwoorden
En alleen een mafketel sorteert op lidwoorden
Charmant hoor, Jordy voor mafketel uitmaken.
0
geplaatst: 11 februari 2013, 15:00 uur
2 nieuwe in mijn top 10: Lisa Gerrard - The Mirror Pool
en Monolithe - Monolithe III
en Monolithe - Monolithe III
0
geplaatst: 17 februari 2013, 01:09 uur
Was mijn oude top 10 al beu, dus ik heb gewoon een willekeurige nieuwe lijst samengesteld. Allen platen die ik de laatste dagen (her)ontdekt heb en waar ik gek van loop.
* denotes required fields.