MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10

zoeken in:
Geen vermelding voor The Doors debuut plaat?

Max. 1 album per artiest.

Verkeerde Cure, verkeerde Doors, verkeerde Smiths.

Verkeerde reactie.

Je bent geprikkeld de laatste dagen

Paap_Floyd schreef:
Verkeerde Cure, verkeerde Doors
verkeerde Beatles

gelukkig wel de juiste Velvet Underground

Juiste Cure en juiste Smiths! Stelletjes stumperds. Wel de verkeerde Doors, dat klopt

Nee, ook verkeerde VU

Nou, zo te lezen deugt er verdomd weinig van m'n nieuwe top 10. Ik denk dat dit m'n permanente toplijstje gaat worden dus.

Casartelli (moderator)
Ik zag eerst nog graag een THE THE editie.

Ik zie trouwens dat je ook de verkeerde Smashing Pumpkins hebt gekozen...

Neen, doe het niet Micha! Ik zal nooit meer kunnen slapen als jij deze top10 voor altijd houdt!

edit: lol @ niels. Arme micha

Ik vind dat Graf de verkeerde The's heeft gekozen.

Slecht nieuws voor de wereld: het laatste beetje hiphop verdwijnt uit mijn top 10 nu ik Joanna Newsom met Have One on Me (redelijk hoog) binnen laat komen ten koste van Demon Days van Gorillaz. Wat een rotleven...

En ja, kom maar op met 'dat is de verkeerde Newsom'. Want Rob en ik weten beter.

Dat is wel heel erg de verkeerde Newsom ja.

Gekke Niels.

JULLIE ZIJN ZELF GEK MET JULLIE YS ENZO

sxesven

Joanna Newsom is altijd de verkeerde. Maar Gorillaz is ook niet zo geweldig en zeker geen hiphop. Hitpop is het.

Casartelli (moderator)
Misschien heeft Newsom nog een muziek makend familielid. Dan kunnen we met recht van de verkeerde Newsom spreken. Anders lijkt het me een beetje een loze opmerking.

Met deze temperaturen? Jij bent gek

De verwantschap met echt ijs is dat er door de manier van zingen ook kraken en barstjes hoorbaar zijn. Heb het geprobeerd, maar mijn oren waren met te dierbaar om het uit te kunnen houden. Muzikaal was het zeker, maar piepkrijtjes en krasnagels op schoolborden waren altijd nabij

En alleen een mafketel sorteert op lidwoorden, alhoewel ik tweemaal een schijf van A Certain Ratio onder de 'A' heb aangetroffen. Of het is een besmettelijk iets, net als de Engelse ziekte, of de verkoperd dacht op zijn 'weefs,' ACR.

Stijn_Slayer
Eens met R&P en Mjuman. Newsom trek ik niet zo lang vanwege haar stem en Gorillaz... geen woorden aan vuil maken.

Mjuman schreef:
En alleen een mafketel sorteert op lidwoorden

Charmant hoor, Jordy voor mafketel uitmaken.

2 nieuwe in mijn top 10: Lisa Gerrard - The Mirror Pool
en Monolithe - Monolithe III

Joanna Newsom in uw top 10 zetten is nooit een slecht idee

Was mijn oude top 10 al beu, dus ik heb gewoon een willekeurige nieuwe lijst samengesteld. Allen platen die ik de laatste dagen (her)ontdekt heb en waar ik gek van loop.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:46 uur

geplaatst: vandaag om 04:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.