De Site / Gebruikers / Welke beroemdheden heb je al ontmoet?
zoeken in:
0
Woutt
geplaatst: 4 juli 2009, 11:42 uur
Sander Boschker - stond ooit eens bij een wedstrijd te kijken bij mijn amateurvereniging. Aardige man.
Dave Bus - Zelfde verhaal.
Bennie Jolink - Ooit eens tegen het lijf gelopen in het dorp.
Mental Theo -
Ook eens een praatje mee gemaakt na een feestje.
Patty Brard - Zat voor me in het vliegtuig.
Steve McLaren - Zat laatst naast me aan een tafeltje bij van der Valk in Hengelo.
Dave Bus - Zelfde verhaal.
Bennie Jolink - Ooit eens tegen het lijf gelopen in het dorp.
Mental Theo -
Ook eens een praatje mee gemaakt na een feestje.Patty Brard - Zat voor me in het vliegtuig.
Steve McLaren - Zat laatst naast me aan een tafeltje bij van der Valk in Hengelo.
0
geplaatst: 4 juli 2009, 12:45 uur
Ook ik heb wel eens praatje gemaakt met Patty Brard maar helaas was ze in het echt precies zo als dat je ze op tv wel eens ziet. Ik maar hopen dat het een act was maar helaas...
Verder beroepshalve een hele berg b artiesten (o.a. KUS, Kim Lian, Maud en dat soort sterretjes).
Verder diverse leden / artiesten van o.a. The Gathering, Marillion, Porcupine Tree, Nits, Ray Wilson, Stef Bos (vele malen), Neal Schon (Journey), Jeff Scott Soto, John Wesley,Angela Groothuizen, (super aardig), Guus Meeuwis, Arsen Wenger (foto bleek enkel mislukt...) en wat symfobandjes en vele (oud) voetballers .
De bekendste die ik ooit een hand heb gegeven is Rowan Atkinson als Mr. Bean in Harrods maar de leukste waren Van Kooten en De Bie een tijdje geleden waar ik ook mee op de foto ben gegaan.
Ook ik heb weleens een blunder gemaakt bij een praatje wat ik maakte met de voormalig drummer van Mostly Autumn toen ik vroeg waarom ze in hemelsnaam een cover speelde van het verschrikkelijke Smoke On The Water en toen bleek hij de zoon van Ritchie Blackmore te zijn.
Verder beroepshalve een hele berg b artiesten (o.a. KUS, Kim Lian, Maud en dat soort sterretjes).
Verder diverse leden / artiesten van o.a. The Gathering, Marillion, Porcupine Tree, Nits, Ray Wilson, Stef Bos (vele malen), Neal Schon (Journey), Jeff Scott Soto, John Wesley,Angela Groothuizen, (super aardig), Guus Meeuwis, Arsen Wenger (foto bleek enkel mislukt...) en wat symfobandjes en vele (oud) voetballers .
De bekendste die ik ooit een hand heb gegeven is Rowan Atkinson als Mr. Bean in Harrods maar de leukste waren Van Kooten en De Bie een tijdje geleden waar ik ook mee op de foto ben gegaan.
Ook ik heb weleens een blunder gemaakt bij een praatje wat ik maakte met de voormalig drummer van Mostly Autumn toen ik vroeg waarom ze in hemelsnaam een cover speelde van het verschrikkelijke Smoke On The Water en toen bleek hij de zoon van Ritchie Blackmore te zijn.
0
geplaatst: 4 juli 2009, 13:50 uur
In de categorie handje/kort babbeltje: Scott Matthew. Op de foto of een handtekening vind ik dan weer zo genant. En vorige week zat ik te dineren met iets verderop Rutger Hauer, maar dat stelt natuurlijk niks voor verder.
0
geplaatst: 21 juli 2009, 20:48 uur
Vrijdag op de Renfrew Ferry op de Clyde in Glasgow, na het concert van Sample Minds, de beste Simple Minds Tribute band, had ik een interessant gesprek met de originele SIMPLE MINDS DRUMMER ...
BRIAN MC GEE...
Hij sprak mij aan
Hij kende me nog van de Simple Minds Conventie, ook op de Ferry, in 2003...

BRIAN MC GEE...
Hij sprak mij aan

Hij kende me nog van de Simple Minds Conventie, ook op de Ferry, in 2003...

0
geplaatst: 29 juli 2009, 13:59 uur
Maandag 27 juli 2009, in Taormina, op de Aftershow van het Simple Mindsconcert: Jim Kerr:

Voor de show, in restaurant La Botte, Andy Gillespie (keys) en Eddie Duffy (Bass):

Voor de show, in restaurant La Botte, Andy Gillespie (keys) en Eddie Duffy (Bass):

0
geplaatst: 29 juli 2009, 16:02 uur
0
Aloanator
geplaatst: 28 augustus 2009, 23:39 uur
Toen ik een jaar of 6 was heb ik nog even met Bobby gepraat (die van Ernst en de rest).
Ik heb ook Sinterklaas meermaals ontmoet.
Ik heb ook Sinterklaas meermaals ontmoet.

0
Sheplays
geplaatst: 29 augustus 2009, 12:03 uur
Ik heb achterop de fiets gezeten bij Carlo Boshard

0
geplaatst: 29 augustus 2009, 18:51 uur
Sheplays schreef:
(quote)
Erh... Wie is dat?
0
geplaatst: 7 september 2009, 16:53 uur
Ik heb nog nooit een beroemdheid ontmoet volgens mij. Ik hoef ook niet zo nodig. Ik ontmoet wel gewoon m'n vrienden enzo. Alleen voor Haruki Murakami maak ik een plekje in m'n agenda vrij. Vooruit, misschien ook Paul Banks van Interpol. Kijken of het echt zo'n klootzak is.
0
fastpulseboy
geplaatst: 7 september 2009, 16:59 uur

Laetitia Sadier (stereolab) blijft altijd bij mij pitten als ze in NL spelen.
0
geplaatst: 7 september 2009, 17:49 uur
Naar zo'n stem kan ik ook wel een nachtje luisteren. 
Doe haar maar de groetjes!

Doe haar maar de groetjes!
0
geplaatst: 7 september 2009, 18:52 uur
Enkele voetballers:
Piere van Hooijdonk (kwam ik tegen in de VIP van Zwolle)
Ronald Koeman (gesproken en vrije trappen mee genomen. Aardige vent)
Hendrie Kruzen
Jan van Halst (meerdere malen bij mijn club geweest)
Jaap Stam. Stond een keer een hele avond aan de bar waar ik moest schenken. Een praatje gemaakt
Piere van Hooijdonk (kwam ik tegen in de VIP van Zwolle)
Ronald Koeman (gesproken en vrije trappen mee genomen. Aardige vent)
Hendrie Kruzen
Jan van Halst (meerdere malen bij mijn club geweest)
Jaap Stam. Stond een keer een hele avond aan de bar waar ik moest schenken. Een praatje gemaakt
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 21:02 uur
Ik heb Milow een hand gegeven en hem gezegd: "Jonathan, je bent een goede kerel."
Want dat vond ik eigenlijk wel, afgezonderd van dat zijn muziek soms nogal tekstueel kort door de bocht was.
Want dat vond ik eigenlijk wel, afgezonderd van dat zijn muziek soms nogal tekstueel kort door de bocht was.
0
geplaatst: 10 oktober 2009, 01:19 uur
fastpulseboy schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
WTF? Respect
Wat een heerlijke stem heeft ze.
0
leander?
geplaatst: 13 oktober 2009, 19:51 uur
Michael Armaine van Rosetta na een superintens en intiem concert. Coole gozer!
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 16:25 uur
Faberyayo.
Het Grote Gedoe in Antwerpen on Vimeo
Vanaf 0:54 ongeveer; de jongen die gelijkt op mijn avatar
Het Grote Gedoe in Antwerpen on Vimeo
Vanaf 0:54 ongeveer; de jongen die gelijkt op mijn avatar

0
geplaatst: 13 oktober 2010, 16:45 uur
Rijtje A-, B- en C-bekenden die ik wel eens heb gezien/praatje mee heb gemaakt:
Tygo Gernandt
Leo Beenhakker
Michel de Hey
Norman Cook (Fatboy Slim)
Claudia de Breij
Barry Atsma
Laurent Garnier
Ricky Kruys
Jiggy Djé
Kyteman
Tony Rohr
en nog een hoop dj's waarvan je de bekendheid kunt afvragen...
Tygo Gernandt
Leo Beenhakker
Michel de Hey
Norman Cook (Fatboy Slim)
Claudia de Breij
Barry Atsma
Laurent Garnier
Ricky Kruys
Jiggy Djé
Kyteman
Tony Rohr
en nog een hoop dj's waarvan je de bekendheid kunt afvragen...
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 17:20 uur
Briljant trouwens dat dit topic exact een jaar later weer opgehaald wordt!
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 17:32 uur
'Briljant trouwens dat hetgeen jij zegt niet helemaal klopt !'
Rob Swire, Gareth McGrillen en Paul Harding
Gisteravond
en voor de rest een paar Ajacieden.
Rob Swire, Gareth McGrillen en Paul Harding
Gisteravond

en voor de rest een paar Ajacieden.
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 18:48 uur
In een psychose ging ik om met artiesten als Mariah Carey, J-Lo, Wu-Tang, Opgezwolle, Madonna en had ik ruzie met bijv. Snoop Dogg, Dr Dre en Mick Jagger.
Het coole ervan was dat ik het echt geloofde, maar die psychose ging buiten alle proporties, van de Bron van het Kwaad tot de Krachten van Medina, en rocken met satan, en zoooooveel meer, maar dat was echt zo coole trip , alleen wel een tegenvaller nu ik weer gezond ben
Het coole ervan was dat ik het echt geloofde, maar die psychose ging buiten alle proporties, van de Bron van het Kwaad tot de Krachten van Medina, en rocken met satan, en zoooooveel meer, maar dat was echt zo coole trip , alleen wel een tegenvaller nu ik weer gezond ben

0
geplaatst: 13 oktober 2010, 23:44 uur
Een beroemdheid die ik heb ontmoet en met wie ik een interessant gesprek heb gehad over zijn muziek en beroemd zijn, wil geen beroemdheid zijn, en zal ik daarom niet noemen.
Maar wie het is ligt voor de hand.
Maar wie het is ligt voor de hand.
0
Benno
geplaatst: 14 oktober 2010, 10:05 uur
Bij het Bimhuis ben ik genoeg mensen tegengekomen (maar dat komt vooral omdat de artiesten daar buiten staan te roken). Heb niet altijd een praatje gemaakt. Ook in de pauzes bevinden de artiesten zich daar regelmatig aan de bar, dus als je iemand wilt tegenkomen kan je daar je hart ophalen
. Zelf was ik vooral blij met de ontmoeting met Mats Gustafsson en Paal Nilssen-Love.
Zelfde geldt natuurlijk voor Incubate (voorheen ZXZW). Je kunt daar zo'n beetje iedere artiest wel tegenkomen in het centrum, maar ook daar geldt dat ik lang niet iedereen aanspreek. Eigenlijk dit jaar voor het eerst iemand aangesproken (Steve Shelley, die ik tegenkwam in de McDonald's).
In het verleden verder nog Thurston Moore & Kim Gordon (waarbij Kim Gordon me heel vuil bleef aankijken). De beroemdste persoon die ik ontmoet heb is denk ik John Cale. Hij signeerde na zijn concert en maakt met mij een praatje (hij was vooral verbaasd over mijn leeftijd, ik was verreweg de jongste bij het concert). Ben ook een keer J Mascis tegengekomen.
(en George Baker, maar dat is mijn buurman)
. Zelf was ik vooral blij met de ontmoeting met Mats Gustafsson en Paal Nilssen-Love.Zelfde geldt natuurlijk voor Incubate (voorheen ZXZW). Je kunt daar zo'n beetje iedere artiest wel tegenkomen in het centrum, maar ook daar geldt dat ik lang niet iedereen aanspreek. Eigenlijk dit jaar voor het eerst iemand aangesproken (Steve Shelley, die ik tegenkwam in de McDonald's).
In het verleden verder nog Thurston Moore & Kim Gordon (waarbij Kim Gordon me heel vuil bleef aankijken). De beroemdste persoon die ik ontmoet heb is denk ik John Cale. Hij signeerde na zijn concert en maakt met mij een praatje (hij was vooral verbaasd over mijn leeftijd, ik was verreweg de jongste bij het concert). Ben ook een keer J Mascis tegengekomen.
(en George Baker, maar dat is mijn buurman)
0
geplaatst: 14 oktober 2010, 10:24 uur
Tja... ik ga nu toch voor de artiesten die ik hier zelf programmeer met het jazzpodium... waar we dan ook meestal mee eten hier
.. al is het wel wat makkelijk zo'n lijstje
.. verder nooit echt bekende mensen tegengekomen geloof ik... mja.. Kader Abdolah, maar dat was bijna mijn buurman 
Maar het jazzpodium-lijstje is nu ook wel leuk aan het worden
:
Atomic, Matthew Shipp, Jamie Saft, Han Bennink, Ken Vandermark, Eric Vloeimans
.. al is het wel wat makkelijk zo'n lijstje
.. verder nooit echt bekende mensen tegengekomen geloof ik... mja.. Kader Abdolah, maar dat was bijna mijn buurman 
Maar het jazzpodium-lijstje is nu ook wel leuk aan het worden
:Atomic, Matthew Shipp, Jamie Saft, Han Bennink, Ken Vandermark, Eric Vloeimans
0
tip_of.yourstar
geplaatst: 14 oktober 2010, 11:11 uur
Tori Amos, Flowing Tears (zangeres + gitarist), Chris Corner (IAMX), Joan Armatrading. Ik denk dat dat zowat alles is.
Ik heb ook een aantal BV's (o.a. Stijn Meuris, Nathalie van Laïs en Hadise) geïnterviewd, maar dat was telefonisch dus een echte ontmoeting kan je dat niet noemen.
Ik heb ook een aantal BV's (o.a. Stijn Meuris, Nathalie van Laïs en Hadise) geïnterviewd, maar dat was telefonisch dus een echte ontmoeting kan je dat niet noemen.
* denotes required fields.