De Site / Gebruikers / Terug van weggeweest
zoeken in:
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 24 mei 2007, 00:28 uur
Dit site is erg verslavend, dus als je een paar dagen niet online kon komen of een paar dagen zonder MuMe wilt, kan je hier komen vertellen hoe het was. 
Zo'n topic hebben ze ook op movie en boekmeter. dus ik dacht waarom hier niet?
(er is wel een topic genaamd 'Op vakantie!' maar dat is niet hetzelfde)

Zo'n topic hebben ze ook op movie en boekmeter. dus ik dacht waarom hier niet?
(er is wel een topic genaamd 'Op vakantie!' maar dat is niet hetzelfde)
0
geplaatst: 24 mei 2007, 16:33 uur
Op MovieMeter is het wel een handig topic, als het tenminste gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 17:42 uur
BoordAppel schreef:
Op MovieMeter is het wel een handig topic, als het tenminste gebruikt wordt waarvoor het bedoeld is.
Precies, daarom wat berichten verwijderd maar geen slotje

0
geplaatst: 24 mei 2007, 17:47 uur
Dus dit is meer een topic bestemd voor mensen die een tijdje zonder internet zitten, examens hebben of erg druk zijn met hun werk?
0
Electro_
geplaatst: 24 mei 2007, 18:32 uur
Ik ben qua berichten nogal passief geworden de laatste maanden, maar luister nog steeds erg veel en stem op alles wat ik luister - als ik het nodig vind een post bij een album. 

0
geplaatst: 24 mei 2007, 22:43 uur
Ik post momenteel minder omdat muziek momenteel iets wat in mijn laagconjunctuur zit t.o.v. sport. Kan natuurlijk 

0
geplaatst: 28 mei 2007, 15:51 uur
Topictitel veranderd, als het dan al niet al te cru is als titel (wat ik nog wel mee vind vallen) dan is het op zijn minst onduidelijk.
Laat ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik weer terug ben, fijn te zien dat de site nog heel is.
Laat ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik weer terug ben, fijn te zien dat de site nog heel is.

0
handsome_devil
geplaatst: 30 mei 2007, 12:22 uur
Als jullie over een paar dagen denken: "Hey, waar is Madelon, ik mis de tofste MuMe-user", dan kan dat kloppen want ik heb straf. Ik mag tot minstens (!) na het weekend niet op internet
(kan ook niet, want mn moeder heeft de stekker van het modem ergens verstopt
)
Nouja, tot over een tijdje
)Nouja, tot over een tijdje

0
geplaatst: 30 mei 2007, 12:52 uur
handsome_devil schreef:
Als jullie over een paar dagen denken: "Hey, waar is Madelon, ik mis de tofste MuMe-user", dan kan dat kloppen want ik heb straf. Ik mag tot minstens (!) na het weekend niet op internet
)
Nouja, tot over een tijdje
)Nouja, tot over een tijdje

0
geplaatst: 30 mei 2007, 13:16 uur
Dus als ik wil weten waarom Madelon gestraft is moet ik nog tot minstens na het weekend wachten op antwoord... 

0
geplaatst: 30 mei 2007, 14:44 uur
Ik vind dit bericht niet kunnen. Ze is helemaal nog niet terug van weggeweest.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 14:46 uur
0
geplaatst: 30 mei 2007, 15:55 uur
Ik ben volgende week 5 dagen weg: moet ik me daarna weer melden hier? Of moet ik me melden in de afkick-kliniek (en waar kan ik die hier op de site vinden)?
0
eazyfan
geplaatst: 30 mei 2007, 16:12 uur
Ik ben de volgende weken weg, pc ligt in reparatie, ik zit nu in een bib.
0
handsome_devil
geplaatst: 30 mei 2007, 20:31 uur
Onderhond schreef:
Mn moeder heeft niet door dat ik via mn laptop zo op internet kan en heeft net dus nietsvermoedend het modem weer aangedaan omdat ze zelf iets op moest zoeken. lol.
En ik heb straf omdat ik mn kamer niet op had geruimd
Maar mn moeder was en is nogal chagrijnig, dus ik denk dat dat de voornaamste reden is.En @ Herman: lezen doe ik al wel hoor, wees niet bang

0
handsome_devil
geplaatst: 30 mei 2007, 20:50 uur
Ik vind het zelf ook wel grappig ja moet ik zeggen. 
0
handsome_devil
geplaatst: 30 mei 2007, 21:15 uur
Och, zolang mn muziek niet afgepakt wordt hoef je me geen sterkte te wensen
Maar toch bedankt 
Maar toch bedankt 
0
geplaatst: 31 mei 2007, 18:46 uur
aERodynamIC schreef:
Ik ben volgende week 5 dagen weg: moet ik me daarna weer melden hier? Of moet ik me melden in de afkick-kliniek (en waar kan ik die hier op de site vinden)?
Hebben we nu 5 dagen de tijd om eens als eerste een bericht bij een nieuw album te kunnen plaatsen? Ik ben volgende week 5 dagen weg: moet ik me daarna weer melden hier? Of moet ik me melden in de afkick-kliniek (en waar kan ik die hier op de site vinden)?

0
sxesven
geplaatst: 31 mei 2007, 18:49 uur
Ook nog even afwezig hier wegens tentamens. Nog een weekje. *zucht* 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 31 mei 2007, 20:39 uur
Ik ben terug van vier maanden weggeweest, want was in het prachtige tropische Sri Lanka. Een erg goede ervaring! Een boel geleerd van vrijwilligerswerk in het tsunami-gebied, genoten van het strandleven, de stilte opgezocht in de bergen van het binnenland, daar een boel geleerd over meditatie. De laatste maand was het mooiste, toen ik bij een geweldig warme Boeddhistische familie inwoonde. Terug zijn in het kille en rationele maar muzikaal zoveel meer biedende Nederland is weer even wennen.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 20:45 uur
Oef, das balen. Ik blaas toch echt morgen mijn allerlaatste adem uit
. Succes in ieder geval nog even.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 20:45 uur
Welkom terug! Je zal het inderdaad fantastisch hebben gehad.
Veel plezier met het doorspitten van de vele onzin hier en het uitzoeken van een leuke avatar.
Veel plezier met het doorspitten van de vele onzin hier en het uitzoeken van een leuke avatar.

0
geplaatst: 31 mei 2007, 20:47 uur
grovonion schreef:

(quote)
Hebben we nu 5 dagen de tijd om eens als eerste een bericht bij een nieuw album te kunnen plaatsen? 
Dat dacht jij: tot nu toe voeg ik ze toe en in die week is daar gewoon een stop op

JonnieBrasco welkom thuis

* denotes required fields.