menu

De Site / Gebruikers / Terug van weggeweest

zoeken in:
Blijkbaar geband sinds tien maart.

Hij is kort daarna weer in genade aangenomen en heeft zich op 18 oktober uitgeschreven.....

Soledad (moderator)
Jammer! Ik hoorde al zoiets van Mjuman.

Volgens mij zit ie tegenwoordig onder een andere naam op de site, tenminste dat idee kreeg ik bij een bepaalde user.

trebremmit schreef:
Volgens mij zit ie tegenwoordig onder een andere naam op de site, tenminste dat idee kreeg ik bij een bepaalde user.

Hoi.

Mssr Renard
Ik ben alweer een tijdje bezig op de site (berichten, stemmen en albums toevoegen, wijzigen en weet ik wat), maar eigenlijk ben ik al sinds 2008 (?) actief op de site. Omdat ik zo wispelturig ben en wat ups en downs heb gekend, heb ik mij tot tweemaal toe uitgeschreven (niet geband), en nu dus voor de derde keer.

Ik hoop dat dat niet als frauduleus wordt gezien. De intentie is goed. Fijn om weer te kunnen bijdragen aan deze alsmaar groeiende database. Uiteindelijk vind ik MusicMeter ook wel de leukste muzieksite en ook met de leukste users.

Groetjes, M.

Vind je Oresund Space Collective nog steeds goed?

Mssr Renard
trebremmit schreef:

Ah. Ik wordt herkend. Black Tomato blijft een knaller!

Mssr Renard schreef:
...heb ik mij tot tweemaal toe uitgeschreven (niet geband), en nu dus voor de derde keer.

Ik hoop dat dat niet als frauduleus wordt gezien. De intentie is goed. Fijn om weer te kunnen bijdragen aan deze alsmaar groeiende database. Uiteindelijk vind ik MusicMeter ook wel de leukste muzieksite en ook met de leukste users.
Same here. Al heb ik mij slechts 1maal uitgeschreven...

Kun je je naam ook laten wijzigen of moet je dan eerst uitschrijven en een nieuwe account aanmaken. De guevarristische connotatie van mijn username staat me tegen, eigenlijk al jaren.

Mssr Renard schreef:
(quote)

Ah. Ik wordt herkend. Black Tomato blijft een knaller!

The Waterboys-Don't Bang The Drum (This Is The Sea 1985) - YouTube Bis!

En:
Venceremos schreef:
Kun je je naam ook laten wijzigen of moet je dan eerst uitschrijven en een nieuwe account aanmaken. De guevarristische connotatie van mijn username staat me tegen, eigenlijk al jaren.

Van mij mag je 't zo laten: eerlijk gezegd moest ik altijd hieraan denken Venceremos - YouTube

Mooie song, kende het nog niet. Zo kan ik er een muzikale draai aan geven.

Mssr Renard
Kijk nou eens...

altprogrocker

trebremmit schreef:

Oh wacht, het is Kingsnake! ?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:07 uur

geplaatst: vandaag om 08:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.