MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Terug van weggeweest

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
kArIzMa_TuRk schreef:
Wegens verhuizing kan ik een tijdje niet online komen...

Tot later peepz!
I'm Back!

duurde best lang maargoed

You mist me? (Hoop van wel)

rico-bballer
Ben jij er ooit geweest?

kArIzMa_TuRk
ik was de afgelopen maand (bijna) elke dag online, man!

rico-bballer
Ja heb je wel is gezien maar hij schoot me zomaar te binnen .

Ik ben ook weer terug van een weekje Salou, was zeker lachen. Heb alleen mn muziek erg gemist, die eeuwige dance gaat op een gegeven moment wel vervelen. Ik heb trouwens wel Yes-R en Mental Theo live gezien daar

Ik ben terug uit Turkije, en het was leuk.

Hallo!

al een maand aan het studeren maar daarom géén reden om af en to te komen checken op musicmeter

Bobiej
Ik ben terug, weekend Villa Pardoes + Eftelling + gratis bioscoop achter de rug .

clutch
chill

Ik ben terug van een aantal weken geen internet thuis en heel druk op school...

Hallo dus!

kArIzMa_TuRk
Welkom Back!

Bobiej schreef:
Ik ben terug, weekend Villa Pardoes + Eftelling + gratis bioscoop achter de rug .

Hoop niet dat je bezoek hebt gehad van Frans Bauer. (Die wil de gasten van Vila Pardoes wel eens verblijden met zijn aanwezigheid.) Aan je top 10 te zien is het niet helemaal je genre.
Hoe was het in de Efteling? Mijn favourite uitje namenlijk.

ebisch
Ik ben nog steeds niet helemaal terug... Ik heb geen internet in de Bed & Breakfast waar ik al een maand zit....

Sietse
waarom zit je daar en waar ben je eigenlijk?

Helaas alweer terug in dit koude kikkerlandje

ebisch
ebisch schreef:
Ik ben nog steeds niet helemaal terug... Ik heb geen internet in de Bed & Breakfast waar ik al een maand zit....

Zeker 3 maanden inmiddels ...máár ik kan sinds deze week voorlopig weer musicmeteren op mijn nieuwe werk!

(afbeelding)

Waar is dat eigenlijk? Zonnig & tropisch?

ebisch
itchy schreef:
Waar is dat eigenlijk? Zonnig & tropisch?

Ja soms, ik zit in het Limburgse dorp waar ik bijna m'n hele leven heb gewoond.. alleen nu zonder woonruimte en het is wat lastiger dan gedacht om zo snel iets fatsoenlijks te vinden.

Na negen weken ziekenhuis opname ben ik eindelijk terug op deze pracht site. In die tijd heb ik jullie helaas moeten missen en heb gemerkt dat de site nog in de lucht is. Dus daar ga ik weer.

oei! negen weken! Toch niet al te erstig hoop ik!?

Lennonlover schreef:
oei! negen weken! Toch niet al te erstig hoop ik!?

Iets in de buik wat ook op de hersenen werkte. Met de juiste medicatie kan ik gelukkig weer het leven in.

goed! Word maar snél weer beter! succes!

Gerards Dream schreef:
Na negen weken ziekenhuis opname ben ik eindelijk terug op deze pracht site. In die tijd heb ik jullie helaas moeten missen en heb gemerkt dat de site nog in de lucht is. Dus daar ga ik weer.

Oei Gerard, dat ziektebeeld komt me helaas iets te bekend voor. Ik ben blij dat je weer gewoon thuis bent en weer fijn kunt Musicmeteren. Welkom terug!

Gerards Dream schreef:

Bah, vervelend: goed om je dan weer terug te zien hier.

herman schreef:

Ik ben blij dat je weer gewoon thuis bent en weer fijn kunt Musicmeteren.

"Musicmeteren"

kArIzMa_TuRk
Nou... Ben weer terug!

Dat was me weer eens een vakantie! Even er lekker tussenuit. Heerlijk!

Ik heb een hoop meegemaakt in de laatste 19 dagen. Ik ben echt overal (in Trabzon) naar toegegaan.

Kortom: Heb érg genoten van m'n 2½ weken (vakantie) dat ik in Turkije heb doorgebracht.

Ik moet wel toegeven dat ik dit koude kikkerlandje wel een beetje gemist heb.

Welkom terug.

Welkom terug, Karizma!

djeffibrelich
welcome back.

Sheplays
Hos geldiniz!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:11 uur

geplaatst: vandaag om 22:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.