MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Terug van weggeweest

zoeken in:
Tidalwave
Mssr Renard, opnieuw welkom bij MuMe.

Groet muziekliefhebber.

Mooi dat je er weer bent, al een aantal leuke dingen door jou ontdekt.

Mssr Renard
MarkS73 schreef:
(quote)

Mooi dat je er weer bent, al een aantal leuke dingen door jou ontdekt.

Dat vind ik nou gaaf om te lezen.

Venceremos schreef:
Kun je je naam ook laten wijzigen of moet je dan eerst uitschrijven en een nieuwe account aanmaken. De guevarristische connotatie van mijn username staat me tegen, eigenlijk al jaren.

Daar heb ik ook last van haha. In een impulsieve bui heb ik m’n account aangemaakt met deze bandnaam. Het is namelijk niet bepaald m’n favoriete band maar heeft aardige nummers. Had graag een andere naam gewild

Kalamitsi
Stom: eerder bericht per ongeluk gewist. Ongedaan maken lukte niet. Mijn bericht luidde:

Heppiehem weer. Inmiddels al een paar maanden terug. Ooit 'kistenkuif. Daarna even 'kuifenco'.

Kalamitsi schreef:
Stom: mijn eerder bericht per ongeluk gewist. Bericht luidde:

Heppiehem weer. Inmiddels al weer een paar maanden terug. Ooit 'kistenkuif. Daarna even 'kuifenco'
Nog steeds handig om even te weten.

Beste community,

Na een heftige periode in mijn privé leven is het tij gelukkig gekeerd, en kan ik me weer bezig houden met aangenamere dingen zoals o.a. muziek, film, etc..

Ik heb kortstondig onder de naam bongmute gefungeerd op de site, maar aangezien ik toch een gewoontedier ben, heb ik toch maar weer mijn oude vertrouwde gebruikersnaam aangenomen.

Warme groet,
Paul

https://img.freepik.com/vrije-vector/welkom-terug-typografisch-ontwerp_1308-88396.jpg?w=2000

Paul welkom terug naar je heftige periode en hopelijk is de rot periode ne ten einde.

Hoera, Broodje Bapao is weer terug!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:43 uur

geplaatst: vandaag om 19:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.