MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Terug van weggeweest

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
Bedankt allen!

It's great to be back! Of niet...

In De Site > Algemeen > Mijlpalen op musicmeter:

Na een jaar weer van plan om hier actief te zijn!
Het voelt al alsof ik nooit weggeweest ben..

Welkom terug

Inderdaad welkom terug!

Dit is vast niet de juiste plek, maar weet iemand waar omayyad uithangt tegenwoordig?
Verhuisd naar het buitenland, of gestopt? Of...?

Flauwe paapgrappen verwijderd.

Beste, muziekvrienden na een leuke week Kopenhagen ben ik terug. Hierdoor heb ik wat moeite met het toetsenboord, want deze doet niet wat ik wil wat hij moet doen.....

Sheplays
Velkommen!
Kopenhagen is zeker leuk! Wat is er dan met je toetsenbord?

Sheplays schreef:
Velkommen!
Kopenhagen is zeker leuk! Wat is er dan met je toetsenbord?

Met mijn toetsenbord niets, met mijn vingers daarentegen wel. Die gaan hun eigen gang die niet te volgen is. Wat een beetje lijkt op het Deens.

welke toetsenborden hebben ze in Denemarken?
Vorig jaar in Oostenrijk ware dat qwerty's. Zeer moeilijk om te typen.

En bovendien stond er zo'n fucking filter op. Kon de helft van de pagina's op MuME niet openen wegens een of ander woord (shit, fuck, ...)

Wij hebben hier toch ook qwerty's?

Of hebben ze in Vlaanderen Franse toetsenborden?

edris.
Wat heb jij dan? Azerty ofzo?

edris. schreef:
Wat heb jij dan? Azerty ofzo?

ja, natuurlijk

herman schreef:
Wij hebben hier toch ook qwerty's?

Of hebben ze in Vlaanderen Franse toetsenborden?

Huhn? Ook Qwerty's in Nederland?
Duitse toetsenborden.

Ombetant als je azerty gewoon bent om met een qwerty te typen.(zoals in Oostenrijk)

Is natuurlijk ook weer een leuk ideetje van de Walen.
Jaren geleden besloten die wellicht om alle typmachines azerty te doen zoals in Frankrijk.

Haha wat een dwaze opmerking die twee laatste zinnen

Sheplays
AGE-411 schreef:

Huhn? Ook Qwerty's in Nederland?
Duitse toetsenborden.

Qwerty toetsenborden zijn Amerikaanse toetsenborden. In Duitsland gebruikt men Qwertz.

Overigens kun je je toetsenbord wjzigen. Belangrijk is dan wel dat je blind kunt typen of weet waar de azerty toetsen zich bevinden.

Sheplays schreef:
(quote)

Qwerty toetsenborden zijn Amerikaanse toetsenborden. In Duitsland gebruikt men Qwertz.

Overigens kun je je toetsenbord wjzigen. Belangrijk is dan wel dat je blind kunt typen of weet waar de azerty toetsen zich bevinden.

Bij veel toetsenborden kun je de knopjes gewoon lostrekken en op een andere plek weer insteken.

Casartelli (moderator)
Oldfart schreef:
Dit is vast niet de juiste plek, maar weet iemand waar omayyad uithangt tegenwoordig?
Verhuisd naar het buitenland, of gestopt? Of...?

Die is nog even alive and kicking als vroeger, maar volgens mij is zijn interesse in deze site wat afgenomen.

Arno schreef:
Haha wat een dwaze opmerking die twee laatste zinnen

Hoe zou het anders komen denk je?

Mijn opa heeft op het gouvernement van OVL gewerkt vroeger. Daar was het ook allemaal azerty.

En als je kijkt, alle ministers en iedereen met ene hoge job was Waals indertijd. Dus Franstalig. Vanzelfsprekend nemen die dan een toetsenbord voor Franstaligen.
Zo is dat dus hier ook ingevoerd geraakt, omdat de Walen hier de plak zwaaiden, terwijl we totaal geen Frans spreken.

Hoi!

Op zoek naar een geschikt topic voor mijn berichtje kwam ik dit tegen. Ik ben een tijdje weggeweest en wil bij dezen mijn officiële herintrede aankondigen .

Ik merkte dat ik een tijdje offline moest om de boel in de bovenkamer weer enigszins op orde te krijgen. Ik kan het iedereen aanraden. Inmiddels ben ik weer behoorlijk boven jan en is er weer ruimte voor muziek en actieve bijdragen aan musicmeter in mijn dagelijkse gang van zaken. Ik heb het plan me wat meer te gaan richten op albumrecensies, in plaats van alleen maar in de forumspelletjes rond te lummelen .

Fijn om terug te zijn, jullie zijn toppertjes!

Job

Welkom terug Kramer. Have fun

bikkel2 schreef:
Welkom terug Kramer. Have fun
Dank! Dat gaat zeker lukken.

Kramer schreef:
(quote)
Dank! Dat gaat zeker lukken.

It's a man's job!

Vergelijkbaar met het verhaal van Kramer hierboven, had ik in de loop van 2017 even dusdanig veel uitdagingen in de privé- en professionele sfeer, dat ik zaken als 'discussiëren op internet' even op een laag pitje moest zetten. En voordat ik het wist, had ik meer dan een jaar niet ingelogd.

Mijn excuses aan de mensen in wiens spelletjes ik ben afgehaakt, of op wiens aanraders ik nooit heb gereageerd (ik denk dan vooral aan Soledad, met zijn passie voor het aandacht vragen voor jazzklassiekers die ik nog steeds van harte toejuich), maar soms duwt het leven je even naar andere interesses, vooral als je zo'n onuitstaanbaar rusteloos puppybrein hebt als ik.

Hoe dan ook merkte ik dat ik de laatste tijd weer geregeld op de site te vinden was als bezoeker, dus de logische volgende stap op het slechte pad was om weer een keer in te loggen, en mijn top 10 weer eens een beetje om te gooien. We zullen zien wat er verder van komt, in ieder geval hoop ik op weer wat aangename uurtjes vol discussies, invloeden en ander plezier met mijn mede-muzieknerds. Zoals wijlen Stan Lee het formuleerde: Excelsior!

Soledad
Het is je allemaal lang en breed vergeven Sander. Ik ben blij dat je er weer bent hoop dat je de draad hier weer een beetje op kan pakken want het is behoorlijk stil in jazz-land!

Welkom terug Sander!

Sander!!

Welkom terug Kramer en Sandokan-veld! Ik ben zelf jaren weggeweest, heb mezelf destijds uitgeschreven, maar kon het toch niet laten om weer terug te komen Voorheen was ik actief als DutchViking.

Pieter!

Soledad
Weet iemand trouwens wat er met Misterfool is gebeurd en sinds wanneer hij weg is?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:42 uur

geplaatst: vandaag om 19:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.