MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar

zoeken in:

voltazy
5

Feeder
8

voltazy
7,5

7,5

voltazy
8

Spijtoptant
Haha, een baby. Hoe kom je er op! Is dat je eigen baby, Rico?
Hij heeft zijn handjes voor zijn oren, misschien moet je de muziek wat zachter zetten?

Mooie foto, lekker softe grijstinten. Past goed.

8

voltazy
7

The Deftone
9

Raekwon the chef
7

voltazy
9

voltazy
8

The Deftone 4
Raekwon the chef 7
voltazy 6
Sgt. Revolver 4

voltazy
mijn avatar komt niet echt mooi uit zo, de mensen die frances the mute orgineel hebben weten dat het een briljant plaatje is

ik kijk even voor nieuwe...

Spijtoptant
Belangrijk is rekening te houden met het kleine oppervlak.

Zoals LP-hoezen vaak niet geschikt zijn voor CD's, omdat die laatste nu éénmaal kleiner zijn, zijn CD-hoezen vaak weer niet geschikt voor avatars. Nou ja, geschikt wel natuurlijk, maar het komt gewoon anders uit als een plaatje enorm in grootte afneemt.

Overigens is de huidige van voltazy helemaal niet lelijk. Stemmig groen en blauw. Merkwaardig daar dat koude kleuren zijn en de avatar toch warm aanvoelt.

8

Sheplays
Spijtoptant: 9

hehe wat is er mis met een hoes...

Spijtoptant
Sheplays schreef:
Spijtoptant: 9

hehe wat is er mis met een hoes...

Er is niets mis met een hoes, je moet de plaat of de CD toch ergens in bewaren, maar kleine plaatjes verdragen minder details. Dan wordt het te druk.
(Mijn mening hoor, iedereen mag een andere hebben).

Een groot voorbeeld is de avatar van Feeder, die ik ergens zag. (EDIT Haha, gewoon een postje of wat hierboven, even scrollen.)
Hij heeft de bonte hoes van B. de Groots 'Picknick'. Op LP-vorm is die afbeelding heerlijk, op CD-vorm lijkt hij me al drukker, en als avatar doet hij bijna pijn. (Sorry Feeder).

Jouw avatar heeft een stukje van Kiss Me Kiss Me Kiss Me, als ik me niet vergis, plus nog wat losse dingetjes erover die op wilgenbladeren lijken, ik kan het niet goed zien.

Een vrolijke avatar, dat wel: 7

Sheplays
Spijtoptant schreef:
(quote)

Er is niets mis met een hoes, je moet de plaat of de CD toch ergens in bewaren, maar kleine plaatjes verdragen minder details. Dan wordt het te druk.
(Mijn mening hoor, iedereen mag een andere hebben).

Een groot voorbeeld is de avatar van Feeder, die ik ergens zag. (EDIT Haha, gewoon een postje of wat hierboven, even scrollen.)
Hij heeft de bonte hoes van B. de Groots 'Picknick'. Op LP-vorm is die afbeelding heerlijk, op CD-vorm lijkt hij me al drukker, en als avatar doet hij bijna pijn. (Sorry Feeder).

Jouw avatar heeft een stukje van Kiss Me Kiss Me Kiss Me, als ik me niet vergis, plus nog wat losse dingetjes erover die op wilgenbladeren lijken, ik kan het niet goed zien.

Een vrolijke avatar, dat wel: 7

Die van Feeder vind ik leuk omdat deze kleurig is, derhalve een 8.

Die van mij is de hele hoes van KissMe (3x) van the Cure en daar overheen mijn tag; het handgeschreven sheplays als haar met bloem rond een oog en mond.

Mijn nick op de lippen van the Cure dus

Goh, Sheplays, zie ik nu pas dat het album van The Cure er in verwerkt is.

voltazy
Spijtoptant schreef:
Belangrijk is rekening te houden met het kleine oppervlak.

Zoals LP-hoezen vaak niet geschikt zijn voor CD's, omdat die laatste nu éénmaal kleiner zijn, zijn CD-hoezen vaak weer niet geschikt voor avatars. Nou ja, geschikt wel natuurlijk, maar het komt gewoon anders uit als een plaatje enorm in grootte afneemt.

Overigens is de huidige van voltazy helemaal niet lelijk. Stemmig groen en blauw. Merkwaardig daar dat koude kleuren zijn en de avatar toch warm aanvoelt.

8

regelmatig de site van storm thorgerson bezoeken leverd wel eens leuke plaatjes op

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:36 uur

geplaatst: vandaag om 08:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.