De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2011, 19:39 uur
COMBOBREAKER! 
Wel erg cool trouwens, hij lijkt echt heel erg veel, als twee druppels water. Je zou de band bijna gaan vragen hoe ze aan die foto van jou komen.

Wel erg cool trouwens, hij lijkt echt heel erg veel, als twee druppels water. Je zou de band bijna gaan vragen hoe ze aan die foto van jou komen.
0
geplaatst: 16 juni 2011, 19:47 uur
De gelijkenis is inderdaad treffend! Ik treed mijn voorgangers bij:

0
geplaatst: 16 juni 2011, 23:16 uur
om bij het niet originele, maar wel kloppende commentaar te blijven :")
0
geplaatst: 16 juni 2011, 23:40 uur
Als je je lippen op had laten spuiten was je net Macaulay Culkin geweest.
0
geplaatst: 17 juni 2011, 22:19 uur
Slowgaze schreef:
Glenn en Nick moeten blijkbaar overal om lachen.
Glenn en Nick moeten blijkbaar overal om lachen.
In het echte leven ben ik al pessimistisch genoeg, hoor Maarten.

0
geplaatst: 18 juni 2011, 00:41 uur
De nieuwe avatars van Arno en R&P:

Ik vind avatars als herkenningspunt ook heel handig. Ik kijk ook nauwelijks naar de naam, want als ik het plaatje herken weet ik al wie het is. Toch verander ik zelf vaak mijn avatar, maar dat komt omdat ik nooit tevreden ben met mijn avatar.

Ik vind avatars als herkenningspunt ook heel handig. Ik kijk ook nauwelijks naar de naam, want als ik het plaatje herken weet ik al wie het is. Toch verander ik zelf vaak mijn avatar, maar dat komt omdat ik nooit tevreden ben met mijn avatar.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 juni 2011, 02:01 uur
Dat heb ik ook altijd. Al ben ik nu wel redelijk tevreden.
0
geplaatst: 18 juni 2011, 22:52 uur
Slowgaze schreef:
Wees vrolijk dan of zo.
Hier wordt je vast blij van:
Wees vrolijk dan of zo.
Hier wordt je vast blij van:
(quote)
Ik snap hem niet.
0
geplaatst: 19 juni 2011, 17:36 uur
Teunnis schreef:
Toch verander ik zelf vaak mijn avatar, maar dat komt omdat ik nooit tevreden ben met mijn avatar.
Toch verander ik zelf vaak mijn avatar, maar dat komt omdat ik nooit tevreden ben met mijn avatar.
Nou, ik ben nu een tijdje aan jouw nieuwe gewend en met deze mag je best een tijdje tevreden zijn. Een van de mooiste avatars op MuMu op het moment.
0
Lukk0
geplaatst: 19 juni 2011, 19:20 uur
Ook maar weer eens een nieuwe, koekje voor wie weet wie dit geschilderd heeft 

0
geplaatst: 20 juni 2011, 01:26 uur
Ben momenteel erg ''into'' The Wire, dus daarom een ode aan Tom Waits, die de intro song voor zijn hoede neemt.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 11:37 uur
Ik weet dat ik heb gezegd dat ik een avatar vooral gebruik als herkenning, maar ik heb de mijne ook maar een keertje veranderd.
Dit vond ik wel een mooi plaatje om te gebruiken.
Dit vond ik wel een mooi plaatje om te gebruiken.
0
geplaatst: 21 juni 2011, 12:16 uur
Bij een aantal personen weet je dat die heel lang dezelfde avatar houden. Bij een aantal weet je inmiddels ook dat herkenning via avatar geen zin heeft. Zelf raad ik ook niet aan om je op deze avatar te volgen, want er zal een keer eentje volgen die (hopelijk) altijd zal blijven. Tips zijn altijd welkom. 

* denotes required fields.