MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Omdat John Frusciante stiekem toch wel mijn muziek held is

Omdat ik een Pere Ubu fan ben.

Om 3 verschillende redenen:

1: Je moet toch wat.
2: Omdat ik Pirates of the Caribbean een geweldige Triolgy vind.
3: Omdat ik bij Boekmeter al Gandalf heb.

Dit is een erg grappig Topic. Veel van de verklaringen passen niet meer bij de avatars, omdat die vaak in de tussentijd verandert zijn.

Mijnes niet hoor, ik behou deze altijd.

godlydevil7
Omdat ik geen goede avatar kon vinden.

Ik heb die van mij ook vrijwel vanaf het begin.

EVANSHEWSON
Ik blijf fan van Jules Deelder, maar zijn kop is niet van de sympathiekste natuurlijk... hihi... daarom, en ook omdat ik sinds een tijdje ook op de zustersite Movie Meter ben aangespoeld.
En dààr nam ik als avatar mijn favoriete acteur en vond het makkelijk om die ook hier dan maar te gebruiken, dus mijn eerder bericht over Deelder klopt niet meer met deze avatar natuurlijk!
En Jack Nicholson is toch de acteur die ik het meest bewonder!
Vandaar.

clutch
Ik had eerst Cartman, die is gewoon de man. Nu heb ik Borat, want die is gewoon ook de man!

Het oog wil ook wat.

EVANSHEWSON
clutch schreef:
Ik had eerst Cartman, die is gewoon de man. Nu heb ik Borat, want die is gewoon ook de man!

Ik heb zaterdag de film zitten herbekijken, je lacht je gewoon te barsten, de meest politiek incorrecte film ooit, maar hilarisch goed!

Bobiej
clutch schreef:
Ik had eerst Cartmandie is gewoon de man

!

clutch
Cartman ownt iedereen. Wat zou southpark zonder hem zijn? (en Butters natuurlijk) Juist, helemaal niks!

Mooie avatar Bobiej! hij is net zo lelijk als 'in het echt'

Omdat ik dit gewoon een mooi plaatje vind. Zelf geschoten aan het eind van een zeer warme zomerdag afgelopen jaar.

Louis2703 schreef:
Omdat ik dit gewoon een mooi plaatje vind. Zelf geschoten aan het eind van een zeer warme zomerdag afgelopen jaar.

Zelf? Oh, dat maakt het wel specialer!

max en joep
mijn avavatar is Phil Anselmo en dat is de beste metalzanger en stoerste metalpersonality ooit.
hij is mijn grote held.

Da's vast niet het overleden vriendje (r.i.p.) van George Michael

Omdat ouwe piraten met een houten been (Hier helaas niet zichtbaar) en een ooglapje heersen.

Omdat dit zo'n beestachtig goede foto is. Jammer dat ie zo klein is.

Mark Oliver Everett (Eels)

Vanwege een kritische blik
Zwart wit > ongekleurde blik

incognito is meestal met een balkje voor de ogen, mijn naam is outcognito dus zie je alleen mn ogen

en terecht!

Na vele Lennon-avatars te hebben gekozen, kies ik nu voor een schilderij dat mij altijd al heeft gefascineerd!

Wandelaar boven de nevelzee door Caspar David Friedrich (1818). Zoek het maar eens op google en geef je ogen de kost. Het is een geniaal staaltje van Romantiek op z'n hoogtepunt!

Mooiste albumhoes (wat mij betreft dan)

omdat ik mijn nieuwe album zo promoteer

meyer schreef:
omdat ik mijn nieuwe album zo promoteer

en u bent...

Omdat Pepe cool is

Lennonlover schreef:
(quote)

en u bent...

Die avatar is véééééél beter Lennonlover.

lessien
De Porcupine Tree 'kenners' gaan wel weten waar mijn avatar op slaat.

djeffibrelich
dit is john cusack als rob gordon in de film ''high fidelity''
high fidelity is een hilarische film, john cusack is de beste hollywood acteur , punt.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:45 uur

geplaatst: vandaag om 04:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.