De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2007, 19:16 uur
Osiris Apis schreef:
En Lou & Andy zijn mijn favoriete karakters uit die serie.
En Lou & Andy zijn mijn favoriete karakters uit die serie.
Nee, ik ga toch voor Myfanwy

Of natuurlijk voor onze Dennis Waterman ("write the feem toon, sing the feem toon")

0
geplaatst: 12 juni 2007, 19:25 uur
Ik heb even wat anders genomen. Die KC-hoes begon wat afgezaagd te worden. Deze is What Burns Never Returns van Don Caballero. Ik ken het album niet, maar de hoes vind ik schitterend.
0
geplaatst: 16 juni 2007, 18:51 uur
Even een uitstapje naar een andere avatar... Nu slaan de hiervoorgeschreven berichten nergens meer op, maar ik zal het zo nu en dan wat afwisselen.
Wie kent deze meneer nog???
Wie kent deze meneer nog???
0
geplaatst: 16 juni 2007, 19:00 uur
Royle Family. Die vader. Ik weet alleen niet hoe hij heet.
Ook zo'n goede comedy serie.
0
|Joël|
geplaatst: 16 juni 2007, 23:58 uur
Ik wou door de video clip I Used To Love H.E.R. van Common Sense een Hip-Hop DJ als avatar, en zo geschiedde het

0
geplaatst: 17 juni 2007, 13:32 uur
Arno schreef:
Ik heb even wat anders genomen. Die KC-hoes begon wat afgezaagd te worden.
Valt nog wel mee hoor, die van mij is pas afgezaagd Ik heb even wat anders genomen. Die KC-hoes begon wat afgezaagd te worden.
.
0
geplaatst: 17 juni 2007, 16:23 uur
Jesse schreef:
.
(quote)
Valt nog wel mee hoor, die van mij is pas afgezaagd
.
0
tondeman
geplaatst: 17 juni 2007, 16:40 uur
Osiris Apis schreef:
Jim Royle

0
geplaatst: 18 juni 2007, 20:13 uur
Inderdaad, echte naam Ricky Tomlinson!! Laatste keer dat ik met tranen van het lachen voor de buis zat... 

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 23 juni 2007, 18:20 uur
Ik had hiervoor Bono afgebeeld als een halve heilige, een soort Paus;
ben ook zwaar fan van goede zwarte muziek, voornamelijk soul en funk.
Nou, dat kleine purperen funkmastertje, Prince leek me ook héél wat om als avatar te gebruiken, gezien 's mans enorme muzikale oeuvre...
ben ook zwaar fan van goede zwarte muziek, voornamelijk soul en funk.
Nou, dat kleine purperen funkmastertje, Prince leek me ook héél wat om als avatar te gebruiken, gezien 's mans enorme muzikale oeuvre...
0
geplaatst: 23 juni 2007, 18:30 uur
Dat kuiken op mijn avatar sluit natuurlijk wel enigzins aan bij mijn nickname (die bestaat uit 'Haan' en 'Hoen'). Verder was ik in een creatieve bui en besloot om paint maar eens te gebruiken, dus jah, dan krijg je een dergelijke creatie 

0
geplaatst: 25 juni 2007, 19:14 uur
OK mij avater is in een keer zwart geworden..hoe kan dat komen?
0
Berzerker
geplaatst: 25 juni 2007, 19:45 uur
wow! Dark hoor 
Mijne is trouwens gewoon Barney van de simpsons... Mijn persoonlijke held!

Mijne is trouwens gewoon Barney van de simpsons... Mijn persoonlijke held!

0
geplaatst: 25 juni 2007, 23:53 uur
Xel schreef:
everybody loves Plunk!
everybody loves Plunk!
Ik ken 'm niet, maar hoe kun je nou niet van Plunk houden?

Mijn avatar heb ik omdat ik de ouwe even zat was en ik het Vliegend Spaghettimonster nou eenmaal een bijzonder geslaagde grap vind.
0
geplaatst: 29 juni 2007, 10:34 uur
Dit was mijn eerste avatar... Deze heb ik toen geplaatst omdat ik docent geografie ben.
0
Music_Lovertje_
geplaatst: 29 juni 2007, 19:30 uur
deze avatar omdat ik SUPER FAN VAN TOKIO HOTEL ben!!! en dan zeker van BILL ( en TOM natuurlijk ook, maar die kon er niet meer op ) 

0
geplaatst: 29 juni 2007, 21:13 uur
Xel schreef:
everybody loves Plunk!
Haha, briljant. Een van de tofste avatars!everybody loves Plunk!
Ik heb Dirkjan en ik vind die strip echt fantastisch!
0
geplaatst: 6 juli 2007, 18:00 uur
Kom niet zo heel veel op deze site, toch zal ik maar uitleg geven over mijn avatar, mocht er op de een of andere manier ooit nog iemand benieuwd raken wat het voorsteld 
Mijn avatar is een klein fragment vand e frontcover van een zelfgemaakte online comic. Ik heb het projectje even stil gelegd, maar hoop er een keer nog mee verder te kunnen gaan. Vond die suffe ietwat zenuwachtige blik erg goed bij mezelf passen. Het figuur is in de strip een erg relaxte tovenaar die alleen vrienden voorziet van drankjes en uitvindingen aangezien hij voor de rest liever niet zijn bed uitkomt, al houd hij eigen gebruik wel een kleine wietplantage bij
Dit is de volledige cover.

Mijn avatar is een klein fragment vand e frontcover van een zelfgemaakte online comic. Ik heb het projectje even stil gelegd, maar hoop er een keer nog mee verder te kunnen gaan. Vond die suffe ietwat zenuwachtige blik erg goed bij mezelf passen. Het figuur is in de strip een erg relaxte tovenaar die alleen vrienden voorziet van drankjes en uitvindingen aangezien hij voor de rest liever niet zijn bed uitkomt, al houd hij eigen gebruik wel een kleine wietplantage bij

Dit is de volledige cover.
0
KSPR
geplaatst: 6 juli 2007, 18:27 uur
Cartman is mijn favo SP character 
Moet nu alleen nog even een beter plaatje nemen.

Moet nu alleen nog even een beter plaatje nemen.
* denotes required fields.