MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Arno schreef:
(afbeelding)

En het zou eigenlijk heel leuk zijn, mochten nu 3 andere users de andere bandleden als avatar nemen

Uitstekend album trouwens! En de band komt volgens mij - net als jij - uit Gent.

Dj2Jelle
Arno schreef:
(afbeelding)

En het zou eigenlijk heel leuk zijn, mochten nu 3 andere users de andere bandleden als avatar nemen

Ik heb de rechter genomen, met de extreem grote gitaar ofzo

herman schreef:
(quote)

Uitstekend album trouwens! En de band komt volgens mij - net als jij - uit Gent.

Dat klopt inderdaad. Ik zie dat er een heleboel albums van hen in de Gentse bib liggen, die ga ik zeker eens ontlenen.

Dj2Jelle schreef:
(quote)

Ik heb de rechter genomen, met de extreem grote gitaar ofzo

Mijn jongste dochtertje van 3...

Ik ben werkelijk een uur bezig geweest met deze goed te knippen en te plakken enzo maar het is nog steeds niet zo goed gelukt .
Nouja ik vind die tekst wel grappig, staat op de achterkant van het Psychedelische album Kak

Dj2Jelle
Omdat ik er 3 keer opsta. En omdat ik ook al op R&P's avatar sta en dat even moest overtreffen.

Omdat ik een relatie met Jelle heb en omdat hij een magisch producer is.

The Who is this?

Sir Spamalot (crew)
Update, nog altijd mijn petekind, nu al ruim vijftien maanden oud.

Father McKenzie
Sir Spamalot schreef:
Update, nog altijd mijn petekind, nu al ruim vijftien maanden oud.

Héél leuk idee, Luc, en dat ventje wordt er steeds leuker op!

Ikzelf heb opzettelijk iemand gekozen die toch haast geen kat zal kennen hier.... ik zie het al voor me "wie is die nerd?", nou dat wàs geen nerd, maar een muzikaal genie!

Tell us his name, Father !

Bono over 10 jaar??

Sjef van Oekel, na mislukte scheerbeurt (snee) en trachtend deze te verbergen bij het poseren voor een pasfoto?

Aart Staartjes:

(afbeelding)

20 jaar later, na het opdoeken van Sesamstraat:

(afbeelding)

Aard Staartjes

AarT.

Maar deze man is een klassieke componist hoor.

Ik heb het ook altijd fout

Kingsnake
Gov't mule postzegel (is nit goed te zien, volgens mij)

Father McKenzie
De componist van mijn avatar is de Rus D.S.
Nu komen jullie, of deze die ermee begaan zijn dan, wel achter...

De man stierf in 1975, dit is dus muziek van vorige eeuw...

Dmitri Sjostakovitsj ?

Father McKenzie
deric raven schreef:
Dmitri Sjostakovitsj ?

We gaan dat goedrekenen!
Jawel, die is het.

zie linkjes;

Dmitri Shostakovich fotos, nieuws en artikelen - bekende classical composers - fanzie.nl

en:

Dmitri Shostakovich - componisten.net

Zijn muziek is niet altijd even toegankelijk, maar op het juiste moment (bij mij tijdens mijn grote insomnia-peridodes 's nachts) ideaal.

Art Staartjes was wel goed gevonden, ik vond de gelijkenis treffend.
Op sommige foto's had Drs. P of Heinz Polzer ook wel gekunnen...

En het zelfde montuurtje als Toots Thielemans

Kingsnake
Gentle Giant -Octopus.

Omdat het een vette hoes is.

Frostyx
Omdat kleurtjes en vorm en toch artiestiek maar ook wel abstract en daarom moet het een geheel met kleur fel en toch veelzeggend simpel

Zoals alleen Frostyx het kan verwoorden, de tranen springen in mijn ogen van ontroering.

Scene uit Spirited Away. Want die film is super!

Coward

Kingsnake
Een vrouw die met zichzelf bezig is.
Schitterend.

(hoes is van Whores of Tijuana)

Ik bevind me in een soort identiteitscrisis op mume sinds ik de karikatuur van Robert Smith heb gedumpt. Ik was hem zat, tijd voor iets nieuws, maar wat?
Nou heb ik een tijdje geleden de gehele 51-delige tekenfilmserie van Remi, die in 1979 en 1980 op TV was (en is herhaald in 1997) weten te bemachtigen. Destijds, toen ik 8 jaar oud was, vond ik die serie enorm indrukwekkend. Momenteel ben ik die hele serie opnieuw aan het kijken en ik kan nauwelijks begrijpen dat ze dit als kinderserie uitzonden. Wat een bak ellende maakt dat jochie mee, echt heavy shit! Zwaar deprimerend jankmateriaal. En toch blijft dat manneke de moed erin houden en steeds streven naar nieuwe doelen, mede dankzij de lessen die hij van zijn meester Vitalis, die halverwege ook het loodje legt, had geleerd. Ondanks alle narigheid die hij meemaakt blijft hij ook op het rechte pad en hij is goudeerlijk en staat voor iedereen klaar.
Daarnaast is hij een 'independent' artiest die zonder tussenkomst van wat dan ook zijn brood bij elkaar probeert te sprokkelen. Hij speelt o.a. harp, wat ik een machtig instrument vind.

Al met al, een zeer bewonderenswaardig knulletje dat best wel eens in het zonnetje gezet mag worden.

skyline
reptile71 schreef:
Wat een bak ellende maakt dat jochie mee, echt heavy shit! Zwaar deprimerend jankmateriaal.

En Calimero dan? Om van Wicky de Viking nog maar te zwijgen!!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:20 uur

geplaatst: vandaag om 20:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.