MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Dit is Elena Fossi van het Italiaanse multigothische gezelschap Kirlian Camera. Ik wilde graag een mooie dame als avatar, maar vond Kate of Tori iets teveel voor de hand liggen. Vandaar deze klassieke schoonheid.

Twee van mijn grote helden uit de goede oude tijd; Eddie Vedder en Chris Cornell

DutchDavehead schreef:
Dit is Elena Fossi van het Italiaanse multigothische gezelschap Kirlian Camera. Ik wilde graag een mooie dame als avatar, maar vond Kate of Tori iets teveel voor de hand liggen. Vandaar deze klassieke schoonheid.

Mooie dame, interessante band ook.

Statler en Waldorf

The Oath
Ik kwam deze tegen op het net:

(afbeelding)

je lijkt die user AGE-411 wel

Wat toevallig.

Ja, en dat was ook al een Vlaamse metal-liefhebber. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zo te zien.

The Oath
Was AGE-411 geen vlaams-nationistische kerel die iedereen uitschold in iedere post en overal boel zocht? Was dat ook zo geen kerel die enkel metal (dus geen Jimi Hendrix en The Doors) in zijn top10 zou plaatsen?

Toch wel wat verschillen dus (In postieve zin hoop ik?)

Ik kreeg het pas door in juni, toen je allemaal idiote SDG's ging posten.

The Oath schreef:
Was AGE-411 geen vlaams-nationistische kerel die iedereen uitschold in iedere post en overal boel zocht? Was dat ook zo geen kerel die enkel metal (dus geen Jimi Hendrix en The Doors) in zijn top10 zou plaatsen?

Toch wel wat verschillen dus (In postieve zin hoop ik?)

Die was vorig jaar 18, woonde in Merelbeke en had acht platen in zijn top tien die jij er toevallig ook in hebt. Misschien een buur van je?

Och, op zich maakt het toch niet zo veel uit of wel? Ik weet niet of er vroeger iets gebeurd is omtrent AGE-411 maar als hij het nu is moet je er ook geen drama van maken hé.

In elk geval, leuke avatar .

Pastichio Rocker
Brother Mouzon schreef:
Ik weet niet of er vroeger iets gebeurd is omtrent AGE-411 maar als hij het nu is moet je er ook geen drama van maken hé.

Wel als AGE-411 is geband.

Ooh, in dat geval...

Kingsnake

bobbee
Mijn avatar lijkt op Tom Hanks na een lange periode op een onbewoond eiland (Cast away), maar het is hem niet. Het is El Chivo uit de film Amores Perros.
Waarom, ik vond het wel een mooie kop. In de film is hij iemand die net als de rest van de karakters probeert te overleven in een harde wereld maar op een wel zeer bijzondere manier. Zeer beslist de moeite waard om eens te gaan zien.

Gallow
freitzen schreef:
Ik kreeg het pas door in juni, toen je allemaal idiote SDG's ging posten.

of je kijkt gewoon in z'n profiel en klikt op de moviemeter link

@ bobbee; hij lijkt op Ian Mckellen.

Amores Perros is cool

bobbee
Florsi Florsa schreef:
@ bobbee; hij lijkt op Ian Mckellen.

In zijn rol van Gandalf. Ja dat zou ook hebben gekund.

Kijk hier zie je hem beter.

http://whitelodge.no/blog/wp-content/uploads/2009/04/amores-perros-2.jpg

Trouwens hoe kan ik de afbeelding hier laten zien zoals sommige doen? Kan ik het hier ergens uploaden?

Uploaden bij bijvoorbeeld imageshack, en dan de link tussen [img] en [/img] zetten.

Gallow
Uploaden is niet nodig, gewoon op de link klikken. Op het plaatje rechtermuisknop -> eigenschappen. Je kopieert de locatie over en zet die tussen [IMG]locatie hier [/ IMG] in. Natuurlijk wel dan zonder spatie tussen [/ en IMG].

Sorry, ik dacht aan eigen foto's.

LocoHermano
Omdat ik een discipel ben van the Interplanetary King of Funkmanship.

bobbee
Gallow schreef:
Uploaden is niet nodig, gewoon op de link klikken. Op het plaatje rechtermuisknop -> eigenschappen. Je kopieert de locatie over en zet die tussen [IMG]locatie hier [/ IMG] in. Natuurlijk wel dan zonder spatie tussen [/ en IMG].

Geprobeerd en het werkt.

Thank you.

Foto van mezelf...weet ook niet waarom

Pastichio Rocker
Omdat Killing Zoe een toffe film is.

Lin
Heb de avatar vandaag veranderd op het moment dat mn dochtertje weer eens heerlijk bij me lag te slapen in de draagdoek... kan niet toepasselijker dacht ik zo

Pastichio Rocker schreef:
Omdat Killing Zoe een toffe film is.

(afbeelding)

Dit topic is vooral leuk als mensen hun avatar veranderen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:50 uur

geplaatst: vandaag om 03:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.