De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2011, 21:46 uur
iemand die ik het vroeg wist het niet 
maar het is eigelijk madvillain - madvillainy

maar het is eigelijk madvillain - madvillainy
0
geplaatst: 13 januari 2011, 23:53 uur
fabblwaps schreef:
@maxinator: Ik vond je oude leuker (die van S.N.O.P.).
@maxinator: Ik vond je oude leuker (die van S.N.O.P.).
Die zal nog wel zijn comeback maken..
0
geplaatst: 14 januari 2011, 13:56 uur
jasper1991 schreef:
omdat ik wolven mooie beesten vind en ik het associeer met de beste band op deze planeet: sonata arctica
gedateerde reactie.omdat ik wolven mooie beesten vind en ik het associeer met de beste band op deze planeet: sonata arctica
welnu, vogels associeer ik met liberalisme en vuurvogels vind ik op zich zelf ook weer mooie beesten.
0
geplaatst: 15 januari 2011, 14:29 uur
Arrie schreef:
Dat zegt Tom net...
(quote)
Dat zegt Tom net...
als ik wist wie tom was...
0
geplaatst: 15 januari 2011, 17:56 uur
Timmie schreef:
(quote)
Oh sorry, ik bedoel dus Robbie Keane.

0
geplaatst: 19 januari 2011, 09:08 uur
Omdat het na een jaar of 2 maar eens tijd werd voor iets anders dan dat puistige mannetje.
0
geplaatst: 20 januari 2011, 20:48 uur
Carrie Bradshaw van Sex And The City, waarom? Omdat ik fan ben van de serie!

0
geplaatst: 25 januari 2011, 20:46 uur
Omdat MF Doom de beste rapper ter wereld is en Hip Hop steeds meer mijn ding wordt. 

0
geplaatst: 25 januari 2011, 20:49 uur
Toevallig... ik vind Liam Gallagher de beste rapper op de wereld, ook m'n avatar.
0
geplaatst: 25 januari 2011, 20:52 uur
Alleen is dat een foto en heeft Doom in het echt een dikker buikje.
0
geplaatst: 11 februari 2011, 20:04 uur
Het is 'Plakkertje' de oudste vis in mijn aquarium, tevens de grootste. Heb al diverse keren gedreigd om hem zijn vrijheid te geven zodat hij zijn heil kan zoeken hier voor de deur in het IJ...echter mijn gezin is dol op deze grote vis...ik ook eigenlijk...
0
geplaatst: 13 februari 2011, 22:01 uur
0
Thomasco
geplaatst: 19 februari 2011, 20:30 uur
Door de ijzersterke plaat van Pavementfrontman Stephen Malkmus.

0
geplaatst: 20 februari 2011, 20:04 uur
1. Omdat Roberta Flack voor mij nu al de ontdekking van het jaar is
2. Omdat Roberta Flack naar mijn mening de beste zangeres ooit is
3. Omdat Quiet Fire een prachtig album is, en sinds kort de nummer 1-plaats van mijn top 10 bezet
4. Omdat het een erg mooie hoes is
5. Omdat de hoes goed werkt en herkenbaar is als een klein plaatje (veel plaatjes werken niet als ze zo klein zijn als een avatar)

2. Omdat Roberta Flack naar mijn mening de beste zangeres ooit is
3. Omdat Quiet Fire een prachtig album is, en sinds kort de nummer 1-plaats van mijn top 10 bezet
4. Omdat het een erg mooie hoes is
5. Omdat de hoes goed werkt en herkenbaar is als een klein plaatje (veel plaatjes werken niet als ze zo klein zijn als een avatar)

0
geplaatst: 20 februari 2011, 20:08 uur
Oke... Maarrrrr euuhh... dEUS helemaal weg uit je top 10? Dat kan niet he?

0
geplaatst: 20 februari 2011, 20:22 uur
glennton schreef:
Het is 'Plakkertje' de oudste vis in mijn aquarium, tevens de grootste. Heb al diverse keren gedreigd om hem zijn vrijheid te geven zodat hij zijn heil kan zoeken hier voor de deur in het IJ...echter mijn gezin is dol op deze grote vis...ik ook eigenlijk...
Heet je vis nou serieus Plakkertje? Dat is bij ons thuis slang voor maandverband.
* denotes required fields.