De Site / Gebruikers / MuMe 'Cribs'
zoeken in:
0
geplaatst: 14 mei 2008, 21:03 uur
Op die laatste foto heb je je wiet-growlamps een beetje hoog staan.
.
.
0
geplaatst: 14 mei 2008, 21:16 uur

Sorry Lin, Nee (maar er staat hier wel het één en ander te koop hoor)
Ik denk dat het konijn, de kippen, honden ,katten en de vijf paarden er tegen zijn.
0
Sheplays
geplaatst: 14 mei 2008, 23:26 uur
Mooi, Oldfart!
En nu ga je weer vier maanden verbouwen?
En nu ga je weer vier maanden verbouwen?

0
geplaatst: 14 mei 2008, 23:30 uur
Oldfart schreef:

Ik denk dat het konijn, de kippen, honden ,katten en de vijf paarden er tegen zijn.

ik kan heel goed voor dieren zorgen hoor

maar serieus, erg mooi en sfeervol, mag je koesteren!
0
geplaatst: 15 mei 2008, 00:13 uur
Sheplays schreef:En nu ga je weer vier maanden verbouwen?
Jazeker, want de foto's zijn ehh, selectief zullen we maar zeggen.
0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:01 uur
Het valt me op dat MuMe-users stijlvol wonen. (Ik had ook niet anders verwacht.) Ik durf bijna mijn foto's er niet op te zetten, als ik die platen- en cd kasten zie. Zo groot is de collectie van mij en mijn vriendin nog niet.
Op 30 juni krijgen we de sleutel van ons appartement. Ontvluchten we beiden onze ouderlijke thuishaven eindelijk. Eenmaal ingericht en wel ga ik de foto's hierop plaatsen. Ik denk dat zoiets toch wel iets is om trots op te zijn
Op 30 juni krijgen we de sleutel van ons appartement. Ontvluchten we beiden onze ouderlijke thuishaven eindelijk. Eenmaal ingericht en wel ga ik de foto's hierop plaatsen. Ik denk dat zoiets toch wel iets is om trots op te zijn

0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:15 uur
Maiky schreef:
Het valt me op dat MuMe-users stijlvol wonen. (Ik had ook niet anders verwacht.) Ik durf bijna mijn foto's er niet op te zetten, als ik die platen- en cd kasten zie. Zo groot is de collectie van mij en mijn vriendin nog niet.

Inderdaad, gefeliciteerd alvast, leuk verhaaltje op je blog ook.

0
Sietse
geplaatst: 19 juni 2008, 20:29 uur
bubba, jij al een nieuwe woning of nog steeds in het Groningse aan het vertoeven?
0
geplaatst: 19 juni 2008, 20:37 uur
Sietse schreef:
bubba, jij al een nieuwe woning of nog steeds in het Groningse aan het vertoeven?
Groningen nog steeds, maar als je iets moois weet in Amsterdam dan weet je me te vinden.

0
geplaatst: 19 juni 2008, 22:22 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 02:15 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 13:12 uur
Gewoon te koop hier in Leiden op 5 minuten fietsen van huis. Da's mooi. Dank jullie wel!
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 18:12 uur
L_T_B schreef:
(afbeelding)
Grappige dingen inderdaad.
(quote)
(afbeelding)
Grappige dingen inderdaad.

Welk album is die rechtse?
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 19:03 uur
0
fastpulseboy
geplaatst: 9 september 2008, 22:33 uur
he he!!!! Eindelijk is mijn bank aangekomen, kan ik weer chill hangen.

0
SelmaDuim
geplaatst: 9 september 2008, 22:37 uur
Mooie bank! Aan Fritz te zien ligt de bank heerlijk. 

0
Sheplays
geplaatst: 24 december 2008, 20:13 uur
Aha, ik miste Alpha Centauri al aan het firmament....staat ie gewoon bij aERo op de kast

0
geplaatst: 24 december 2008, 21:09 uur
Ik zal ook eens kijken of het lukt een foto van mn kerstboom te maken één dezer dagen (waarbij je niet alleen maar lichtjes ziet
)
)
0
geplaatst: 6 februari 2009, 16:17 uur
Foto van mijn Elliott Smith tribute Figure 8 muur, in m'n nieuwe crib in Amsterdam
Het blauwe is iets blauwer dan het blauw op de albumhoes, maar goed... ik ben tevreden!

Het blauwe is iets blauwer dan het blauw op de albumhoes, maar goed... ik ben tevreden!

* denotes required fields.