De Site / Gebruikers / MuMe 'Cribs'
zoeken in:
0
geplaatst: 27 februari 2009, 13:35 uur
In De Site > Gebruikers > MusicMeter fotoboek:
dit is de plek waar ik geniet van muziek. Onze luister- en leeshoek van de woonkamer

en de andere kant waar het geluid vandaan komt

dit is de plek waar ik geniet van muziek. Onze luister- en leeshoek van de woonkamer

0
ElMeroMero
geplaatst: 27 februari 2009, 13:54 uur
Da's grappig, het muurbehang van de onderste foto komt goed overeen met de hoes van Neina - Formed verse 

0
geplaatst: 27 februari 2009, 14:21 uur
inderdaad! grappig zeg. In het echte behang is het grijs wat meer beige en zijn sommige ringen donkergroen of donkerblauw, maar het heeft inderdaad aardig wat weg van die neina.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 14:35 uur
we tigers schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Mooie boxen, zijn dat B&W's?
0
geplaatst: 27 februari 2009, 15:24 uur
Nope.
Tannoy Sensys DC2. Gebiwired aan een Rega Brio3 (in de kast...)
Die rare 'webcams' er op zijn supertweeters. Misschien niet zo heel mooi om te zien, maar waanzinnig mooi om te horen met een fraai open geluid waarbij de instrumenten echt los van elkaar komen.
Tannoy Sensys DC2. Gebiwired aan een Rega Brio3 (in de kast...)
Die rare 'webcams' er op zijn supertweeters. Misschien niet zo heel mooi om te zien, maar waanzinnig mooi om te horen met een fraai open geluid waarbij de instrumenten echt los van elkaar komen.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 15:28 uur
Relaxte luisterhoek! Wat voor een platen speler heb je staan?
0
geplaatst: 27 februari 2009, 15:54 uur
ouwe bak van Akai. Daar wil ik nog eens een keer een mooie draaitafel van Rega weg zetten; een P3 of P5. Die zijn alleen vrij kostbaar en ik vind dat ik te weinig vinyl heb om een dergelijke aanschaf goed te kunnen praten (en dus blijf ik cd's kopen en hou ik het dilemma alleen maar verder in stand... dus).
0
geplaatst: 27 februari 2009, 20:15 uur
we tigers schreef:
Mooi (gaaf zo'n Corbusier stoel en Jongerius-vaas
)Je had het trouwens beter in het MuMe-Cribs topic kunnen plaatsen, maar nogmaals: erg smaakvol.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 21:19 uur
@Sietse: Homemade. Maar in dit geval geen schilderij, maar een foto (van een hoop grijs, vier beentjes en een brandblusser).
@Aero: een kenner!? ook al is die vaas wel ikea... ik ken die hele cribs-thread niet, anders had ik hem inderdaad daar wel gezet. En weet je, die gekke Le Corbusier stoel zit nog super ook. Mensen die op bezoek komen, geloven dat nooit, totdat ze zelf gaan zitten/liggen.
@Aero: een kenner!? ook al is die vaas wel ikea... ik ken die hele cribs-thread niet, anders had ik hem inderdaad daar wel gezet. En weet je, die gekke Le Corbusier stoel zit nog super ook. Mensen die op bezoek komen, geloven dat nooit, totdat ze zelf gaan zitten/liggen.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 21:49 uur

Bekend type stoel

Het enige dat hij standaard mist om 'echt' comfortabel te liggen zijn leuningen, dus die heb ik er zelf op gemaakt.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 22:55 uur
we tigers schreef:
ook al is die vaas wel ikea...
ook al is die vaas wel ikea...
I know (heb zelf de witte variant). Maar ben wel op de hoogte van dit soort dingen ja

Jongerius werd er door verguisd dat ze dit deed maar ik vind het wel een goede zet en die stoel van Le Corbusier is en blijft gewoon schitterend net zoals ik het huis van blabla erg stijlvol vind (het zal wel weer die stoel zijn).
O ja, de pics van OH zijn schitterend (en van harte trouwens).
Zo dat waren alle complimenten maar wel degelijk gemeend

Ik heb herman al gevraagd dit te plaatsen naar het genoemde topic waar het eigenlijk ook thuis hoort en wat ook wel weer eens wat belangstelling verdient.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 23:02 uur
Als het goed is zijn daar nog wat meer foto's van te vinden. Blabla heeft er meer geplaatst: past erg goed in de ruimte ook.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 23:43 uur

Wedeka stelling kasten, links cd's rechts dvd's.
Intussen klopt de rest van het meubulair op deze foto niet meer, het is er nog wel maar staat op andere plekken in huis.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 23:46 uur
Alleen al die ruimte en het licht: alles klopt.
Zo'n 'luisterkamer' zou ik ooit ook nog wel willen hebben. Blijft schitterend te zien (en fijn te weten dat je dan niet de enige gek bent die zo veel koopt, want wat een commentaar ik daar altijd op krijg...)
Zo'n 'luisterkamer' zou ik ooit ook nog wel willen hebben. Blijft schitterend te zien (en fijn te weten dat je dan niet de enige gek bent die zo veel koopt, want wat een commentaar ik daar altijd op krijg...)
0
geplaatst: 27 februari 2009, 23:51 uur
blabla schreef:
(afbeelding)
Intussen klopt de rest van het meubulair op deze foto niet meer, het is er nog wel maar staat op andere plekken in huis.
(afbeelding)
Volgens mij waan jij je in een compleet andere wereld zodra je in die stoel ligt. Ik zie het al helemaal voor me. Lijkt me genieten hoor
Kom ik aan met mijn 2 felgekleurde poefs 
0
geplaatst: 27 februari 2009, 23:53 uur
we tigers schreef:
Ik vind die jaren 50 stoel ook erg tof, blabla.
Ik vind die jaren 50 stoel ook erg tof, blabla.
Gered uit de afvalcontainer op werk, moest wel opgeknapt worden maar daar moet je doorheen kijken als je zoiets tegen komt.
0
geplaatst: 27 februari 2009, 23:58 uur
musicfriek schreef:
Volgens mij waan jij je in een compleet andere wereld zodra je in die stoel ligt. Ik zie het al helemaal voor me. Lijkt me genieten hoor
(quote)
poofs zijn soms best leuk hoor

0
Heemskerktollie
geplaatst: 28 februari 2009, 00:04 uur
Tsjonge mooie collectie cd's Ruud. Mag ik er een paar lenen? 

0
geplaatst: 28 februari 2009, 11:47 uur
aERodynamIC schreef:
die stoel van Le Corbusier is en blijft gewoon schitterend net zoals ik het huis van blabla erg stijlvol vind (het zal wel weer die stoel zijn).
die stoel van Le Corbusier is en blijft gewoon schitterend net zoals ik het huis van blabla erg stijlvol vind (het zal wel weer die stoel zijn).
Die Le Corbusier stoel is blijkbaar erg in trek. Mooie stoel inderdaad, al val ik toch meer voor het model van Mies van der Rohe

En wat een schitterende collectie blabla!

0
geplaatst: 28 februari 2009, 11:57 uur
* denotes required fields.