De Site / Gebruikers / Het miskopen-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 mei 2008, 14:55 uur
herman schreef:
Hmm, ik vind The Piper at the Gates of Dawn beter dan Animals en Wish You Were Here bij elkaar eigenlijk.
(quote)
Hmm, ik vind The Piper at the Gates of Dawn beter dan Animals en Wish You Were Here bij elkaar eigenlijk.

Nou nou....even goed

0
WernerGSF
geplaatst: 21 mei 2008, 15:47 uur
sdr schreef:
En Space Truckin' zonder die briljante intro toch?
En Space Truckin' zonder die briljante intro toch?

sdr schreef:
Van Deep Purple kan je beter In Rock, Made in Japan en Machine Head kopen
Van Deep Purple kan je beter In Rock, Made in Japan en Machine Head kopen
Die zijn bijna niet te koop zonder bonustracks

0
geplaatst: 7 juni 2008, 11:23 uur
Dat is voor mij toch wel:
Norah Jones - Not Too Late
Liset Alea - No Sleep
Linda, Roos & Jessica - Linda, Roos & Jessica
Slash's Snakepit - It's Five O'Clock Somewhere
Take That - Take That & Party
Evanescence - Fallen
Norah Jones - Not Too Late
Liset Alea - No Sleep
Linda, Roos & Jessica - Linda, Roos & Jessica
Slash's Snakepit - It's Five O'Clock Somewhere
Take That - Take That & Party
Evanescence - Fallen
0
Father McKenzie
geplaatst: 20 juni 2008, 08:11 uur
LucM schreef:
Mijn ergste miskopen :
1. Metallica - St. Anger
2. Nickelback - Silver Side Up
3. Stevie Wonder - The Woman in Red (soundtrack)
4. Phil Collins - Testify
5. Clouseau - In Stereo
Mijn ergste miskopen :
1. Metallica - St. Anger
2. Nickelback - Silver Side Up
3. Stevie Wonder - The Woman in Red (soundtrack)
4. Phil Collins - Testify
5. Clouseau - In Stereo
Een zéér terechte top van MISKOPEN, Luc.
OOK ik liet me vangen aan dat vreselijke St. Anger dat ik allang gratis weggegeven heb!
The Woman in Red heb ik ook, tja, omdat ik nu eenmaal redelijk alles van Stevie wonder in huis heb gehaald, maar deze is inderdaad om gauw te vergeten (I Just Called to Say... en dat ik dat vreselijke MELIG nummer ooit nog graag gehoord heb, bweurk).
Testify van Phil Collins moet zowat zijn allerslechtste zijn, geen bal aan, inderdaad. En je pikt er ook het allerzwakste Clouseau-album uit.
Ik voeg er graag nog aan toe - maar misschien moet ik er naar LEREN luisteren, al vrees ik ervoor :
de 2 albums van de Arctic Monkeys, die ik erg goedkoop kon kopen en dacht "met zoveel bewierook op Music Meter kàn dit niet slecht zijn", nou dat was voor mij een ware ontnuchtering.
Ik vond voorlopig geen halve song die naam waardig...

0
geplaatst: 5 juli 2008, 19:33 uur
Florsi Florsa schreef:
Moby - Hotel... dat was pas een tegenvaller...
Moby - Hotel... dat was pas een tegenvaller...
Deze heb ik (gelukkig) laten liggen wegens unaniem negatieve recensies.
0
geplaatst: 12 juli 2008, 21:31 uur
In Genres > Rock > je grootste "what was I thinking"aankoop:
iedereen heeft wel zo"n album liggen waarvan ie dacht dat het een goede aankoop was en die hij/zij nu voor geen goud meer zou opzetten.Zo"n album waar je je eigenlijk een beetje voor schaamt dat je het in je kast hebt staan.
die van mij : limp bizkit(ik had t kunnen weten) -Chocolate Starfish and the Hotdog Flavored Water
iedereen heeft wel zo"n album liggen waarvan ie dacht dat het een goede aankoop was en die hij/zij nu voor geen goud meer zou opzetten.Zo"n album waar je je eigenlijk een beetje voor schaamt dat je het in je kast hebt staan.
die van mij : limp bizkit(ik had t kunnen weten) -Chocolate Starfish and the Hotdog Flavored Water
0
edris.
geplaatst: 12 juli 2008, 22:17 uur
Ja, je wilt toch niet te veel Engelssprekenden aantrekken?
0
geplaatst: 14 juli 2008, 15:17 uur
Papa Roach - Infest
Gewoon gekocht omdat die plaat toen populair was. ( Net als Limb Bizkit- chocolate starfish & the hot dog flavoured water). Kon die jarenlang niet beluisteren. Nu zet ik die wel nog soms eens op als ik jaren 90 nu -metal muziek wil horen ( uit nostalgie naar die jaren). Maar blijft wel een miskoop ( limb bizkit overigens ook).
Gewoon gekocht omdat die plaat toen populair was. ( Net als Limb Bizkit- chocolate starfish & the hot dog flavoured water). Kon die jarenlang niet beluisteren. Nu zet ik die wel nog soms eens op als ik jaren 90 nu -metal muziek wil horen ( uit nostalgie naar die jaren). Maar blijft wel een miskoop ( limb bizkit overigens ook).
0
Father McKenzie
geplaatst: 29 juli 2008, 19:16 uur
Mijn laatste vriendin.
Ik heb haar dan ook van de hand gedaan
en je kreeg haar cd van Toni Braxton
er gratis bij!

er gratis bij!

0
geplaatst: 31 juli 2008, 10:58 uur
Toen ik 16 was en al een paar jaar complete Beatlesfreak wilde ik eens verder kijken. En ach, je bent 16 en je weet nog niet zoveel. Ik werd gegrepen door ... Frankie Goes To Hollywood. Wat een vreemde bokkesprong na the Beatles. Totdat ik ze live zag in de Ahoy' in ... 1984 denk ik? Ook nog eens mijn eerste concert. Wat een deceptie, er werd me toen wel snel duidelijk dat dat een stel vervelende poseurs was dat bovendien vervelend publiek aantrok. Plaat is vér in de kast verdwenen en later van de hand gedaan en ik ging verder met Cream, Procol Harum, Deep Purple en The Who.
Maar telkens als iemand vraagt "wat was jouw eerste concert?" dan moet ik met schaamrood op de kaken toegeven: Frankie Goes To Hollywood, 1984. Snik.
Maar telkens als iemand vraagt "wat was jouw eerste concert?" dan moet ik met schaamrood op de kaken toegeven: Frankie Goes To Hollywood, 1984. Snik.
0
geplaatst: 31 juli 2008, 11:24 uur
Ooit in Frankrijk eens voor 2 euro een cd'tje met nummers van The Animals zien liggen! "Geen geld", dacht ik! Bleek het een album te zijn vol met van die Midi-ringtones van Animal nummers te zijn 

0
aslan (crew)
geplaatst: 31 juli 2008, 22:35 uur

xtc - nonsuch (uit 1992)
ik weet nog steeds niet wat me destijds bezielde om dit album aan te schaffen... het hoesje allicht!!
muzikaal is het hoegenaamd niet mijn ding, ik probeer het over enkele jaren nog 'ns, hij ligt hier nu toch

0
geplaatst: 31 juli 2008, 22:36 uur
OldRottenhat schreef:
Ooit in Frankrijk eens voor 2 euro een cd'tje met nummers van The Animals zien liggen! "Geen geld", dacht ik! Bleek het een album te zijn vol met van die Midi-ringtones van Animal nummers te zijn

0
geplaatst: 3 augustus 2008, 00:54 uur
OldRottenhat schreef:

Is dat ff kut.
Ik kocht een best of-cd van The Supremes voor een euro op een markt. Bleek het een zelfgebrand cd-r-tje te zijn waar nog niet eens DE HELFT van de liedjes op stond!!!

0
geplaatst: 7 augustus 2008, 23:28 uur
Beetje cliché voor dit topic misschien maar X&Y van Coldplay was voor mij een echte miskoop. Was voor dit album best tevreden over de mannen en kocht dit album dus ook blind (wat ik normaal nooit doe) afgaande op hun voorgangers, maar dit viel dus vies tegen. De plaat heeft me nooit weten te pakken, mja..
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 19:16 uur
Na "Out of the Blue" van ELO kocht ik blind "Discovery".
Van hoogtepunt naar dieptepunt in hun oevre.
Van hoogtepunt naar dieptepunt in hun oevre.
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 23:32 uur
Father McKenzie schreef:
Mijn laatste vriendin.
er gratis bij!

Mijn laatste vriendin.

er gratis bij!

Hoef je nou nooit geen vriendin meer omdat er staat MIJN LAATSTE.
0
geplaatst: 13 augustus 2008, 02:52 uur
NOOIT GEEN vriendin? Je weet het rudiger, nooit geen betekend altijd, let dus op je woorden
.
.
0
Father McKenzie
geplaatst: 13 augustus 2008, 07:08 uur
@ rudiger; neen, maar sinds haar is er nog geen nieuwe geweest, that's all...
0
pretfrit
geplaatst: 13 augustus 2008, 12:33 uur
Dan loop je door een vreemde stad en zie je voor een "vrije platenwinkel" zo'n tafel met aanbiedingen...3 voor 25 Euro...Je ziet 2 titels die je al langer wilde hebben, dus komt dat even goed uit.
Nu nog een 3e vinden...Hmmm die 2 jongens hebben toch ooit een aardig hitje gehad. Die Thomas Acda kan ook best grappig uit de hoek komen...ach waarom niet?

Mijn duurste miskoop.
Nu nog een 3e vinden...Hmmm die 2 jongens hebben toch ooit een aardig hitje gehad. Die Thomas Acda kan ook best grappig uit de hoek komen...ach waarom niet?

Mijn duurste miskoop.
0
geplaatst: 19 augustus 2008, 23:52 uur
Father McKenzie schreef:
Mijn laatste vriendin.
er gratis bij!

Mijn laatste vriendin.

er gratis bij!

Ai, ai man - ik herken e.e.a. Scheer je baard; schaf jezelf een paar Boss Texas jeans aan - en go4it. Als 'dirty old man' kan je rust en timing brengen per las chicas!
Exit Toni Braxton, enter Missy Elliot! I know what I'm talking about.
0
Misterfool
geplaatst: 22 augustus 2008, 15:54 uur
eigenlijk heb ik nog geen miskoop gehad. nou behalve Jamai-jamai. wat een ongelofelijk
album. maar ja ik was toen ook 10 jaar en had een keertje Idols zitten kijken.
voor de rest zeer te vreden met mijn albums
album. maar ja ik was toen ook 10 jaar en had een keertje Idols zitten kijken.voor de rest zeer te vreden met mijn albums
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 augustus 2008, 20:49 uur
Megadeth - Risk. Heeft 2 hele goede nummers en de rest is geen bal aan. Voor die 7 euro had ik beter een andere kunnen kopen.
CSN - Live it Up. Is een beetje ''net wel, net niet''. Op Haven't we lost enough na dan. Voor die 1 euro vind ik het geen miskoop.
Thy Majesty - German Black Metal Art. Beetje standaard Black Metal, na een paar nummers is de variatie er gewoon uit. Maarja voor een keertje wel leuk voor die 3 euro.
Robert Cray - Strong Persuader. Zag hem op LP voor 1 euro liggen, en omdat ik bij Ten Years After posters had zien hangen waarop stond dat hij ging optreden dacht ik dat het een goede bluesmuzikant zou zijn. Nou maak er maar pop met een klein bluesrandje van, bah.
Robert Johnson - Close Personal Friends. Zelfde verhaal als bij Robert Cray, voor 1 euro dacht ik een grote bluesartiest te kopen. Was het niet dé Robert Johnson maar een ander...
CSN - Live it Up. Is een beetje ''net wel, net niet''. Op Haven't we lost enough na dan. Voor die 1 euro vind ik het geen miskoop.
Thy Majesty - German Black Metal Art. Beetje standaard Black Metal, na een paar nummers is de variatie er gewoon uit. Maarja voor een keertje wel leuk voor die 3 euro.
Robert Cray - Strong Persuader. Zag hem op LP voor 1 euro liggen, en omdat ik bij Ten Years After posters had zien hangen waarop stond dat hij ging optreden dacht ik dat het een goede bluesmuzikant zou zijn. Nou maak er maar pop met een klein bluesrandje van, bah.
Robert Johnson - Close Personal Friends. Zelfde verhaal als bij Robert Cray, voor 1 euro dacht ik een grote bluesartiest te kopen. Was het niet dé Robert Johnson maar een ander...

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 augustus 2008, 17:27 uur
Ik durf het als hardrocker haast niet toegeven: in mijn jeugdige jaren voor de jaren van verstand heb ik ooit Adam & The Ants - Prince Charming gekocht. De schande, de schande...
0
geplaatst: 14 september 2008, 22:56 uur
Sigur Ros - Agelis byrjun, dacht het gevonden te hebben maar ik bleek allergisch voor het zeurderige stemgeluid. Ik heb het 2x gedraaid, kan zo de prullebak in.
Bright Eyes - Digital ash in a digital urn, zelfde verhaal, ik wilde iets nieuws maar dat zeuren van Conor Oberst is me toch te erg.
dc Talk - Jesus Freak, geloof me of niet, ik heb het niet met opzet gekocht, het zat bij een partijtje dat ik op de kop heb kunnen tikken. Het is heel erg, het ging per ongeluk.
Bright Eyes - Digital ash in a digital urn, zelfde verhaal, ik wilde iets nieuws maar dat zeuren van Conor Oberst is me toch te erg.
dc Talk - Jesus Freak, geloof me of niet, ik heb het niet met opzet gekocht, het zat bij een partijtje dat ik op de kop heb kunnen tikken. Het is heel erg, het ging per ongeluk.
0
geplaatst: 16 september 2008, 21:40 uur
Over mijn platenperiode zal ik hier maar zwijgen anders word ik alsnog met terugwerkende kracht geroyeerd van deze site voor mijn oeuvre destijds.(Debbie Gibson stond naast Jimi Hendrix ik bedoel maar) Als ik naar mijn cd collectie kijk, kan ik 2 titels opnoemen die niet de aankoop waard waren en waar ik de volle mep voor betaald heb; James Blun(t)der - Back to Bedlam(bal) en Racoon - Another day. Ik had beter gewoon Love you more kunnen downloaden, had me flink wat geld gescheeld.
Daarnaast heb ik veel mid-price of 3 voor... gekocht en daar zitten ook wel mindere broeders tussen, maar daar doe ik dan ook niet zo moeilijk over.
Daarnaast heb ik veel mid-price of 3 voor... gekocht en daar zitten ook wel mindere broeders tussen, maar daar doe ik dan ook niet zo moeilijk over.
0
geplaatst: 16 september 2008, 21:43 uur
Dacht vanmiddag een heerlijk kratje bier gekocht te hebben van keizerskroon. Echter toen ik de eerste slok nam bleek het witbier te zijn in precies dezelfde verpakking........BAH!
* denotes required fields.